Ogłoszenie z dnia 2023-05-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00130175/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-10
- 2023/BZP 00130366/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Szczytniki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DWIKOZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409933
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Spółdzielcza 15
1.5.2.) Miejscowość: Dwikozy
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-620
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.dominik@dwikozy.gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dwikozy.bip.gmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dwikozy.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Szczytniki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ab8fe90-bf2b-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00203609
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00076784/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Szczytniki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00130175
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.04.2023.MD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1: ETAP IIWykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
• opracowanie bilansu ścieków dla okresu obecnego i perspektywicznego wraz z projektem układu sieci i obiektów należących do niej oraz obliczeniami hydraulicznymi,
• dokumentacja terenowo-prawna, geologiczna, mapa do celów projektowych,
• opracowanie pełnej dokumentacji projektowej niezbędnej dla wykonania Robót,
• uzyskanie wymaganych decyzji, uzgodnień i opinii dla dokumentacji (łącznie z zatwierdzeniem projektu i uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę),
• wykonanie robót budowlanych w oparciu o sporządzone projekty i dokumenty stanowiące kontrakt, w tym odtworzenie istniejących dróg i przywrócenie terenu do stanu sprzed rozpoczęcia robót (lub w szczególnym wypadku w innym zakresie),
• wykonanie prób końcowych obiektów i instalacji zrealizowanych w ramach Kontraktu,
• wykonanie Prób Końcowych i uzyskanie pozwoleń koniecznych do użytkowania sieci kanalizacyjnej.
W ramach sieci przewiduje się następujące elementy:
ETAP II
• ZEWNĘTRZNA SIEĆ KANALIZACYJNA z rur PVC fi 200 mm (5575A) -1500 m
• Przepompownia ścieków – 4szt.
• ZEWNĘTRZNA SIEĆ KANALIZACYJNA CIŚNIENIOWA z rur PE-HD fi 160 mm, fi 90 mm, fi 75 mm, fi 40 mm – 270m
• Przyłącze obiektu do sieci kanalizacyjnej z rur PVC o 160 mm (wraz ze studnią rewizyjną i inspekcyjną) (5577A) – 120m
• Przebudowa drogi gminnej jednojezdniowej (szerokość jezdni 6,0 m) - REMONT O ZAKRESIE ŚREDNIM – 0,2 km
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 3354021,63 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2: ETAP IIIWykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
• opracowanie bilansu ścieków dla okresu obecnego i perspektywicznego wraz z projektem układu sieci i obiektów należących do niej oraz obliczeniami hydraulicznymi,
• dokumentacja terenowo-prawna, geologiczna, mapa do celów projektowych,
• opracowanie pełnej dokumentacji projektowej niezbędnej dla wykonania Robót,
• uzyskanie wymaganych decyzji, uzgodnień i opinii dla dokumentacji (łącznie z zatwierdzeniem projektu i uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę),
• wykonanie robót budowlanych w oparciu o sporządzone projekty i dokumenty stanowiące kontrakt, w tym odtworzenie istniejących dróg i przywrócenie terenu do stanu sprzed rozpoczęcia robót (lub w szczególnym wypadku w innym zakresie),
• wykonanie prób końcowych obiektów i instalacji zrealizowanych w ramach Kontraktu,
• wykonanie Prób Końcowych i uzyskanie pozwoleń koniecznych do użytkowania sieci kanalizacyjnej.
W ramach sieci przewiduje się następujące elementy:
ETAP III
• ZEWNĘTRZNA SIEĆ KANALIZACYJNA z rur PVC fi 200 mm (5575A) – 1210
• Przepompownia ścieków – 2 szt.
• ZEWNĘTRZNA SIEĆ KANALIZACYJNA CIŚNIENIOWA z rur PE-HD fi 160 mm, fi 90 mm, fi 75 mm, fi 40 mm – 428m
• Przyłącze obiektu do sieci kanalizacyjnej z rur PVC o 160 mm (wraz ze studnią rewizyjną i inspekcyjną) (5577A) – 108m
• Przebudowa drogi gminnej jednojezdniowej (szerokość jezdni 6,0 m) - REMONT O ZAKRESIE ŚREDNIM – 0,1 km
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 2601743,12 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Szczytniki (etap II i Etap III )”Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Szczytniki (etap II i Etap III )” w zadaniu 1 i zadaniu 2.
Wykonawca zobowiązuje się i zapewnia, że nadzór inwestorski sprawować będą osoby posiadające uprawnienia określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności:
a) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych.
Zakres obowiązków Wykonawcy określa ustawa Prawo Budowlane. (tekst jednolity – Dz. U. z 2021r. poz. 2351 ze zm.)
Inspektor zobowiązuje się zlecony nadzór inwestorski wykonywać zgodnie z projektem, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej.
Obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego obejmują;
1) Reprezentowanie Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem oraz przepisami i zasadami wiedzy technicznej,
2) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
3) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,
4) Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych,
5) Przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu budowlanego i przekazywanie go do użytkowania, Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad,
6) Czynności związane z ujawnieniem i kontrolą usunięcia przez Wykonawcę wad stwierdzonych w okresie gwarancji i rękojmi, ustalonej w umowie zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych
7) Uczestnictwa w przekazaniu przez Zamawiającego Wykonawcy robót budowy oraz wszystkich istniejących dokumentów, o których mowa w kontrakcie na wykonanie robót.
Ponadto Zamawiający zleca inspektorowi następujące zadania:
1) wydawanie kierownikowi budowy poleceń (potwierdzonych wpisem do dziennika budowy) dotyczących:
a) usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń,
b) wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych.
c) przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych.
2) żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania
wadliwie wykonanych robót.
3) wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja może wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem albo z pozwoleniem na budowę.
Obowiązkiem inspektora nadzoru będzie:
a) wizytowanie budowy/ów wraz z przesłaniem tygodniowego raportu oraz uczestniczenie w minimum jeden raz na dwa tygodnie w radach budowy
b) obecność na budowach na każde dodatkowe wezwanie Zamawiającego
c) dokumentowanie wizyt wpisem do dziennika budowy,
d) udzielanie na żądanie Zamawiającego informacji o stanie realizacji robót.
Inspektor nadzoru inwestorskiego, jako osoba pełniąca samodzielne funkcje techniczne, jest odpowiedzialny za wykonywanie tych funkcji zgodnie z przepisami i zasadami wiedzy technicznej z należytą starannością w wykonywaniu pracy oraz za właściwą organizację pracy, jej bezpieczeństwo i jakość.
Wszelkie czynności związane z wykonywaniem zamówienia Inspektor wykonywać będzie osobiście. Powierzenie wykonania części lub całości nadzoru osobie trzeciej wymaga pisemnej zgody Zamawiającego.
Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za roboty, które wykonuje przy pomocy podwykonawców.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
4.5.5.) Wartość części: 158536,59 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1982969,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2424700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1982969,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BCJ Firma Instalacyjno – Budowlana Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 381155598
7.3.3) Ulica: ul. Piekarska 14
7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 39-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BCJ FIRMA INSTALACYJNO - BUDOWLANA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BCJ FIRMA INSTALACYJNO - BUDOWLANA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1982969,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1831885,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2600000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1831885,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BCJ Firma Instalacyjno – Budowlana Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 381155598
7.3.3) Ulica: ul. Piekarska 14
7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 39-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BCJ FIRMA INSTALACYJNO - BUDOWLANA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BCJ FIRMA INSTALACYJNO - BUDOWLANA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1831885,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157317,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eko-Bud Paweł Grudziński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 292374346
7.3.3) Ulica: ul. Wybickiego 14
7.3.4) Miejscowość: Staszów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI DWIKOZY
więcej: przetargi DWIKOZY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH (ULICE: MIODOWA, KORFANTEGO, TUWIMA, SPOKOJNA, POKOJU, DŁUGOSZA I ŻEROMSKIEGO)
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- "Modernizacja pompowni próżniowo-tłocznej w miejscowości Potworów"
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.