eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi AugustówSukcesywna dostawa środków czystości dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Augustowie



Ogłoszenie z dnia 2022-06-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa środków czystości dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Augustowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Augustowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790317038

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna 12

1.5.2.) Miejscowość: Augustów

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-300

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 87 644 42 59

1.5.8.) Numer faksu: 87 643 34 19

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.liszewska@spzoz.augustow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.augustow

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.spzoz.augustow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa środków czystości dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Augustowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5b68ceb-b0c3-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00203616

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00109907/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 6/ZP/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet I - 16 poz.
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Augustowie zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 2 do SWZ (opis przedmiotu zamówienia).
Dostawy towaru będą obejmowały ilości określone każdorazowo przez Zamawiającego.
Dostawy odbywać się będą sukcesywnie, stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego na podstawie cząstkowych zamówień przekazywanych Wykonawcy przez upoważnionego pracownika Zamawiającego telefonicznie lub e-mailem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ – Formularz szczegółowej oferty cenowej (OPZ) oraz projekt umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
Zamawiający, w przypadku zmiany swoich potrzeb, zastrzega możliwość zmiany ilości w poszczególnych elementach dostawy.
Podane w formularzu szczegółowej oferty cenowej, ilości poszczególnych produktów są jedynie wielkościami szacunkowymi. Ostateczna ilość artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie realizacji zamówienia. Zamawiający zobowiązuje się do zakupu min. 60% wielkości przedmiotu zamówienia.
Dostarczanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie (dostawy częściowe wg potrzeb Zamawiającego) do siedziby Zamawiającego, tj. Loco-Magazyn Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Augustowie, ul. Szpitalna 12, 16-300 Augustów.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia oraz wniesienia zamówionego towaru w miejsce wskazane w pkt 8.
Wszystkie dostarczane przez Wykonawcę produkty muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania fabrycznego, m.in. posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta. Opakowania muszą być czyste, suche, bez uszkodzeń mechanicznych, zapewniające właściwą jakość i trwałość wyrobu.
Wszystkie produkty muszą posiadać na opakowaniach jednostkowych etykiety w języku polskim, zawierające co najmniej nazwę producenta oraz produktu, sposób użycia, przeznaczenie, ewentualne środki bezpieczeństwa i sposób przechowywania oraz minimalny okres przydatności do użytku w dniu dostawy – dla środków z określonym terminem ważności - nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty odbioru danej partii dostawy.
Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiednie karty charakterystyki lub Pozwolenie na Obrót Produktem Biobójczym wydane przez Ministerstwo Zdrowia (dot. preparatów dezynfekujących).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 40602,70 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet II - 13 poz.
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Augustowie zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 2 do SWZ (opis przedmiotu zamówienia).
Dostawy towaru będą obejmowały ilości określone każdorazowo przez Zamawiającego.
Dostawy odbywać się będą sukcesywnie, stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego na podstawie cząstkowych zamówień przekazywanych Wykonawcy przez upoważnionego pracownika Zamawiającego telefonicznie lub e-mailem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ – Formularz szczegółowej oferty cenowej (OPZ) oraz projekt umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
Zamawiający, w przypadku zmiany swoich potrzeb, zastrzega możliwość zmiany ilości w poszczególnych elementach dostawy.
Podane w formularzu szczegółowej oferty cenowej, ilości poszczególnych produktów są jedynie wielkościami szacunkowymi. Ostateczna ilość artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie realizacji zamówienia. Zamawiający zobowiązuje się do zakupu min. 60% wielkości przedmiotu zamówienia.
Dostarczanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie (dostawy częściowe wg potrzeb Zamawiającego) do siedziby Zamawiającego, tj. Loco-Magazyn Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Augustowie, ul. Szpitalna 12, 16-300 Augustów.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia oraz wniesienia zamówionego towaru w miejsce wskazane w pkt 8.
Wszystkie dostarczane przez Wykonawcę produkty muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania fabrycznego, m.in. posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta. Opakowania muszą być czyste, suche, bez uszkodzeń mechanicznych, zapewniające właściwą jakość i trwałość wyrobu.
Wszystkie produkty muszą posiadać na opakowaniach jednostkowych etykiety w języku polskim, zawierające co najmniej nazwę producenta oraz produktu, sposób użycia, przeznaczenie, ewentualne środki bezpieczeństwa i sposób przechowywania oraz minimalny okres przydatności do użytku w dniu dostawy – dla środków z określonym terminem ważności - nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty odbioru danej partii dostawy.
Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiednie karty charakterystyki lub Pozwolenie na Obrót Produktem Biobójczym wydane przez Ministerstwo Zdrowia (dot. preparatów dezynfekujących).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.5.) Wartość części: 14132,82 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet III - 9 poz.
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Augustowie zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 2 do SWZ (opis przedmiotu zamówienia).
Dostawy towaru będą obejmowały ilości określone każdorazowo przez Zamawiającego.
Dostawy odbywać się będą sukcesywnie, stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego na podstawie cząstkowych zamówień przekazywanych Wykonawcy przez upoważnionego pracownika Zamawiającego telefonicznie lub e-mailem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ – Formularz szczegółowej oferty cenowej (OPZ) oraz projekt umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
Zamawiający, w przypadku zmiany swoich potrzeb, zastrzega możliwość zmiany ilości w poszczególnych elementach dostawy.
Podane w formularzu szczegółowej oferty cenowej, ilości poszczególnych produktów są jedynie wielkościami szacunkowymi. Ostateczna ilość artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie realizacji zamówienia. Zamawiający zobowiązuje się do zakupu min. 60% wielkości przedmiotu zamówienia.
Dostarczanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie (dostawy częściowe wg potrzeb Zamawiającego) do siedziby Zamawiającego, tj. Loco-Magazyn Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Augustowie, ul. Szpitalna 12, 16-300 Augustów.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia oraz wniesienia zamówionego towaru w miejsce wskazane w pkt 8.
Wszystkie dostarczane przez Wykonawcę produkty muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania fabrycznego, m.in. posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta. Opakowania muszą być czyste, suche, bez uszkodzeń mechanicznych, zapewniające właściwą jakość i trwałość wyrobu.
Wszystkie produkty muszą posiadać na opakowaniach jednostkowych etykiety w języku polskim, zawierające co najmniej nazwę producenta oraz produktu, sposób użycia, przeznaczenie, ewentualne środki bezpieczeństwa i sposób przechowywania oraz minimalny okres przydatności do użytku w dniu dostawy – dla środków z określonym terminem ważności - nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty odbioru danej partii dostawy.
Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiednie karty charakterystyki lub Pozwolenie na Obrót Produktem Biobójczym wydane przez Ministerstwo Zdrowia (dot. preparatów dezynfekujących).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

19212000-5 - Tkaniny bawełniane

33761000-2 - Papier toaletowy

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.5.) Wartość części: 17155,10 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet IV - 1 poz.
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Augustowie zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 2 do SWZ (opis przedmiotu zamówienia).
Dostawy towaru będą obejmowały ilości określone każdorazowo przez Zamawiającego.
Dostawy odbywać się będą sukcesywnie, stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego na podstawie cząstkowych zamówień przekazywanych Wykonawcy przez upoważnionego pracownika Zamawiającego telefonicznie lub e-mailem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ – Formularz szczegółowej oferty cenowej (OPZ) oraz projekt umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
Zamawiający, w przypadku zmiany swoich potrzeb, zastrzega możliwość zmiany ilości w poszczególnych elementach dostawy.
Podane w formularzu szczegółowej oferty cenowej, ilości poszczególnych produktów są jedynie wielkościami szacunkowymi. Ostateczna ilość artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie realizacji zamówienia. Zamawiający zobowiązuje się do zakupu min. 60% wielkości przedmiotu zamówienia.
Dostarczanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie (dostawy częściowe wg potrzeb Zamawiającego) do siedziby Zamawiającego, tj. Loco-Magazyn Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Augustowie, ul. Szpitalna 12, 16-300 Augustów.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia oraz wniesienia zamówionego towaru w miejsce wskazane w pkt 8.
Wszystkie dostarczane przez Wykonawcę produkty muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania fabrycznego, m.in. posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta. Opakowania muszą być czyste, suche, bez uszkodzeń mechanicznych, zapewniające właściwą jakość i trwałość wyrobu.
Wszystkie produkty muszą posiadać na opakowaniach jednostkowych etykiety w języku polskim, zawierające co najmniej nazwę producenta oraz produktu, sposób użycia, przeznaczenie, ewentualne środki bezpieczeństwa i sposób przechowywania oraz minimalny okres przydatności do użytku w dniu dostawy – dla środków z określonym terminem ważności - nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty odbioru danej partii dostawy.
Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiednie karty charakterystyki lub Pozwolenie na Obrót Produktem Biobójczym wydane przez Ministerstwo Zdrowia (dot. preparatów dezynfekujących).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

4.5.5.) Wartość części: 8462,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet V - 19 poz.
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Augustowie zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 2 do SWZ (opis przedmiotu zamówienia).
Dostawy towaru będą obejmowały ilości określone każdorazowo przez Zamawiającego.
Dostawy odbywać się będą sukcesywnie, stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego na podstawie cząstkowych zamówień przekazywanych Wykonawcy przez upoważnionego pracownika Zamawiającego telefonicznie lub e-mailem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ – Formularz szczegółowej oferty cenowej (OPZ) oraz projekt umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
Zamawiający, w przypadku zmiany swoich potrzeb, zastrzega możliwość zmiany ilości w poszczególnych elementach dostawy.
Podane w formularzu szczegółowej oferty cenowej, ilości poszczególnych produktów są jedynie wielkościami szacunkowymi. Ostateczna ilość artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie realizacji zamówienia. Zamawiający zobowiązuje się do zakupu min. 60% wielkości przedmiotu zamówienia.
Dostarczanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie (dostawy częściowe wg potrzeb Zamawiającego) do siedziby Zamawiającego, tj. Loco-Magazyn Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Augustowie, ul. Szpitalna 12, 16-300 Augustów.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia oraz wniesienia zamówionego towaru w miejsce wskazane w pkt 8.
Wszystkie dostarczane przez Wykonawcę produkty muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania fabrycznego, m.in. posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta. Opakowania muszą być czyste, suche, bez uszkodzeń mechanicznych, zapewniające właściwą jakość i trwałość wyrobu.
Wszystkie produkty muszą posiadać na opakowaniach jednostkowych etykiety w języku polskim, zawierające co najmniej nazwę producenta oraz produktu, sposób użycia, przeznaczenie, ewentualne środki bezpieczeństwa i sposób przechowywania oraz minimalny okres przydatności do użytku w dniu dostawy – dla środków z określonym terminem ważności - nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty odbioru danej partii dostawy.
Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiednie karty charakterystyki lub Pozwolenie na Obrót Produktem Biobójczym wydane przez Ministerstwo Zdrowia (dot. preparatów dezynfekujących).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

19212000-5 - Tkaniny bawełniane

39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju

39224100-9 - Miotły

39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.5.) Wartość części: 55556,80 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet VI - 9 poz.
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Augustowie zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 2 do SWZ (opis przedmiotu zamówienia).
Dostawy towaru będą obejmowały ilości określone każdorazowo przez Zamawiającego.
Dostawy odbywać się będą sukcesywnie, stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego na podstawie cząstkowych zamówień przekazywanych Wykonawcy przez upoważnionego pracownika Zamawiającego telefonicznie lub e-mailem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ – Formularz szczegółowej oferty cenowej (OPZ) oraz projekt umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
Zamawiający, w przypadku zmiany swoich potrzeb, zastrzega możliwość zmiany ilości w poszczególnych elementach dostawy.
Podane w formularzu szczegółowej oferty cenowej, ilości poszczególnych produktów są jedynie wielkościami szacunkowymi. Ostateczna ilość artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie realizacji zamówienia. Zamawiający zobowiązuje się do zakupu min. 60% wielkości przedmiotu zamówienia.
Dostarczanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie (dostawy częściowe wg potrzeb Zamawiającego) do siedziby Zamawiającego, tj. Loco-Magazyn Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Augustowie, ul. Szpitalna 12, 16-300 Augustów.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia oraz wniesienia zamówionego towaru w miejsce wskazane w pkt 8.
Wszystkie dostarczane przez Wykonawcę produkty muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania fabrycznego, m.in. posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta. Opakowania muszą być czyste, suche, bez uszkodzeń mechanicznych, zapewniające właściwą jakość i trwałość wyrobu.
Wszystkie produkty muszą posiadać na opakowaniach jednostkowych etykiety w języku polskim, zawierające co najmniej nazwę producenta oraz produktu, sposób użycia, przeznaczenie, ewentualne środki bezpieczeństwa i sposób przechowywania oraz minimalny okres przydatności do użytku w dniu dostawy – dla środków z określonym terminem ważności - nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty odbioru danej partii dostawy.
Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiednie karty charakterystyki lub Pozwolenie na Obrót Produktem Biobójczym wydane przez Ministerstwo Zdrowia (dot. preparatów dezynfekujących).

4.5.3.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby

4.5.5.) Wartość części: 31768,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet VII - 4 poz.
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Augustowie zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 2 do SWZ (opis przedmiotu zamówienia).
Dostawy towaru będą obejmowały ilości określone każdorazowo przez Zamawiającego.
Dostawy odbywać się będą sukcesywnie, stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego na podstawie cząstkowych zamówień przekazywanych Wykonawcy przez upoważnionego pracownika Zamawiającego telefonicznie lub e-mailem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ – Formularz szczegółowej oferty cenowej (OPZ) oraz projekt umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
Zamawiający, w przypadku zmiany swoich potrzeb, zastrzega możliwość zmiany ilości w poszczególnych elementach dostawy.
Podane w formularzu szczegółowej oferty cenowej, ilości poszczególnych produktów są jedynie wielkościami szacunkowymi. Ostateczna ilość artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie realizacji zamówienia. Zamawiający zobowiązuje się do zakupu min. 60% wielkości przedmiotu zamówienia.
Dostarczanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie (dostawy częściowe wg potrzeb Zamawiającego) do siedziby Zamawiającego, tj. Loco-Magazyn Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Augustowie, ul. Szpitalna 12, 16-300 Augustów.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia oraz wniesienia zamówionego towaru w miejsce wskazane w pkt 8.
Wszystkie dostarczane przez Wykonawcę produkty muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania fabrycznego, m.in. posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta. Opakowania muszą być czyste, suche, bez uszkodzeń mechanicznych, zapewniające właściwą jakość i trwałość wyrobu.
Wszystkie produkty muszą posiadać na opakowaniach jednostkowych etykiety w języku polskim, zawierające co najmniej nazwę producenta oraz produktu, sposób użycia, przeznaczenie, ewentualne środki bezpieczeństwa i sposób przechowywania oraz minimalny okres przydatności do użytku w dniu dostawy – dla środków z określonym terminem ważności - nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty odbioru danej partii dostawy.
Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiednie karty charakterystyki lub Pozwolenie na Obrót Produktem Biobójczym wydane przez Ministerstwo Zdrowia (dot. preparatów dezynfekujących).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33741200-8 - Płyny do rąk i ciała

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33741000-6 - Produkty do pielęgnacji rąk

33741300-9 - Środek odkażający do rąk

4.5.5.) Wartość części: 1695,85 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet VIII - 2 poz.
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Augustowie zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 2 do SWZ (opis przedmiotu zamówienia).
Dostawy towaru będą obejmowały ilości określone każdorazowo przez Zamawiającego.
Dostawy odbywać się będą sukcesywnie, stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego na podstawie cząstkowych zamówień przekazywanych Wykonawcy przez upoważnionego pracownika Zamawiającego telefonicznie lub e-mailem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ – Formularz szczegółowej oferty cenowej (OPZ) oraz projekt umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
Zamawiający, w przypadku zmiany swoich potrzeb, zastrzega możliwość zmiany ilości w poszczególnych elementach dostawy.
Podane w formularzu szczegółowej oferty cenowej, ilości poszczególnych produktów są jedynie wielkościami szacunkowymi. Ostateczna ilość artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie realizacji zamówienia. Zamawiający zobowiązuje się do zakupu min. 60% wielkości przedmiotu zamówienia.
Dostarczanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie (dostawy częściowe wg potrzeb Zamawiającego) do siedziby Zamawiającego, tj. Loco-Magazyn Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Augustowie, ul. Szpitalna 12, 16-300 Augustów.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia oraz wniesienia zamówionego towaru w miejsce wskazane w pkt 8.
Wszystkie dostarczane przez Wykonawcę produkty muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania fabrycznego, m.in. posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta. Opakowania muszą być czyste, suche, bez uszkodzeń mechanicznych, zapewniające właściwą jakość i trwałość wyrobu.
Wszystkie produkty muszą posiadać na opakowaniach jednostkowych etykiety w języku polskim, zawierające co najmniej nazwę producenta oraz produktu, sposób użycia, przeznaczenie, ewentualne środki bezpieczeństwa i sposób przechowywania oraz minimalny okres przydatności do użytku w dniu dostawy – dla środków z określonym terminem ważności - nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty odbioru danej partii dostawy.
Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiednie karty charakterystyki lub Pozwolenie na Obrót Produktem Biobójczym wydane przez Ministerstwo Zdrowia (dot. preparatów dezynfekujących).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33741100-7 - Środek do mycia rąk

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33741200-8 - Płyny do rąk i ciała

4.5.5.) Wartość części: 12410,98 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30007,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46721,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46721,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PANAMAR KRZYSZTOF WASILCZYK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 791064237

7.3.3) Ulica: ul. Kopernika 6

7.3.4) Miejscowość: Augustów

7.3.5) Kod pocztowy: 16-300

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46721,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9055,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14719,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14719,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PANAMAR KRZYSZTOF WASILCZYK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 791064237

7.3.3) Ulica: ul. Kopernika 6

7.3.4) Miejscowość: Augustów

7.3.5) Kod pocztowy: 16-300

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14719,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21091,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22373,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22373,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PANAMAR KRZYSZTOF WASILCZYK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 791064237

7.3.3) Ulica: ul. Kopernika 6

7.3.4) Miejscowość: Augustów

7.3.5) Kod pocztowy: 16-300

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22373,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10327,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10405,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10327,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Henry Kruse Sp. z o.o. 55-040

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 791064237

7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 3 Bielany Wrocławskie

7.3.4) Miejscowość: Kobierzyce

7.3.5) Kod pocztowy: 55-040

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10327,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71157,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71157,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71157,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Beka Beata Karolczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 200159527

7.3.3) Ulica: ul. Elewatorska 11/1

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-620

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71157,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37510,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49716,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45608,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PANAMAR KRZYSZTOF WASILCZYK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 791064237

7.3.3) Ulica: ul. Kopernika 6

7.3.4) Miejscowość: Augustów

7.3.5) Kod pocztowy: 16-300

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45608,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14900,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14900,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14900,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Beka Beata Karolczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 200159527

7.3.3) Ulica: ul. Elewatorska 11/1

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-620

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14900,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie pakietu nr 8, ponieważ nie złożono żadnej oferty.
Zgodnie z art. 255 pkt 1) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.