Ogłoszenie z dnia 2023-05-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00133325/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-13
- 2023/BZP 00152640/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 101088 E oraz dróg wewnętrznych w miejscowościach Kuźnica i Nowa Wieś
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SULMIERZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648184
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Urzędowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Sulmierzyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-338
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@sulmierzyce.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sulmierzyce.info/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7361781.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej nr 101088 E oraz dróg wewnętrznych w miejscowościach Kuźnica i Nowa Wieś2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7cd43912-bf38-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00203664
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00084355/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Przebudowa drogi gminnej nr 101088E oraz dróg wewnętrznych w miejscowościach Kuźnica i Nowa Wieś
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00133325
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2850778,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 101088 E oraz dróg wewnętrznych w miejscowościach Kuźnica i Nowa Wieś. Planowana inwestycja zlokalizowana jest w województwie łódzkim, powiecie pajęczańskim, gminie Sulmierzyce, na działkach o nr ewid. 1419, 1889/1, 1889/2, 1418/2, 1417, 1890, 1889/3, 1945 obręb Kuźnica oraz 100, 101, 149, 35 obręb Nowa Wieś.
2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) przebudowę odcinka drogi gminnej nr 101088E zlokalizowanej na działkach o nr ewid. 1889/3, 1889/2, 1889/1, 1418/2 obręb Kuźnica, 101 obręb Nowa Wieś o długości 1.525,00 mb, polegającą na:
a) budowie nowej konstrukcji jezdni o szerokości 4,5 m,
b) budowie pobocza z kruszywa łamanego o szerokości 0,75 m,
c) budowie zjazdów do działek zabudowanych z kostki betonowej w kolorze czerwonym,
2) przebudowę odcinka drogi wewnętrznej zlokalizowanej na działkach o nr ewid. 1419, 1889/1 obręb Kuźnica o długości 69,47 mb, polegającą na:
a) budowie nowej konstrukcji jezdni o szerokości 3,0 m,
b) budowie pobocza z kruszywa łamanego o szerokości 0,5 m,
3) przebudowę odcinka drogi wewnętrznej zlokalizowanej na działkach o nr ewid. 1417, 1889/1 obręb Kuźnica o długości 240,0 mb, polegającą na:
a) budowie nowej konstrukcji jezdni o szerokości 3,0 m,
b) budowie pobocza z kruszywa łamanego o szerokości 0,5 m,
4) przebudowę odcinka drogi wewnętrznej zlokalizowanej na działkach o nr ewid. 1890, 1889/3 obręb Kuźnica o długości 150,0 mb, polegającą na:
a) budowie nowej konstrukcji jezdni o szerokości 3,0 m,
b) budowie pobocza z kruszywa łamanego o szerokości 0,5 m,
5) przebudowę odcinka drogi wewnętrznej zlokalizowanej na działkach o nr ewid. 100, 101 obręb Nowa Wieś oraz 1889/3 obręb Kuźnica o długości 260,0 mb, polegającą na:
a) budowie nowej konstrukcji jezdni o szerokości 2,5 m,
b) budowie pobocza z kruszywa łamanego o szerokości 0,5 m,
6) przebudowę odcinka drogi wewnętrznej zlokalizowanej na działkach o nr ewid. 1889/3, 1945 obręb Kuźnica, 149, 35 obręb Nowa Wieś o długości 768,09 mb, polegającą na:
a) budowie nowej konstrukcji jezdni o szerokości 4,0 m,
b) budowie pobocza z kruszywa łamanego o szerokości 0,5 m.
Łączna długość odcinków przebudowywanych dróg wynosi 3.012,56 mb.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ, projektowanych postanowieniach umowy oraz dokumentacji technicznej, na którą składają się następujące dokumenty:
1) Projekty budowlane (dla każdego odcinka drogi),
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (dla każdego odcinka drogi),
3) Opinie geotechniczne (dla każdego odcinka drogi),
4) Zgłoszenia wykonywania robót budowlanych (dla każdego odcinka drogi).
Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 3 ppkt. 1) oraz STWIORB. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 3 ppkt. 1) oraz STWIORB.
4. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest:
1) oznakować teren budowy (tablice informacyjne, ostrzegawcze),
2) przygotować i wdrożyć tymczasową organizację ruchu na czas prowadzonych robót,
3) powiadomić właścicieli działek sąsiednich i ewentualne osoby przebywające na działkach sąsiednich o prowadzonych robotach.
5. Prace uzupełniające wymagane przez Zamawiającego:
1) Wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji,
2) Wykonanie dokumentacji odbiorowej w dwóch egzemplarzach w języku polskim (oprawionej w segregatory z szczegółowym spisem treści) zawierającej co najmniej:
a) pozwolenie na użytkowanie lub zgłoszenie do użytkowania do PINB przyjęte bez sprzeciwu,
b) oryginał/kserokopię dziennika budowy/robót,
c) mapy geodezyjne powykonawcze z pieczątkami potwierdzającymi wniesienie do zasobu geodezyjnego przez Ośrodek Dokumentacji Kartograficznej i Geodezyjnej,
d) oryginał pisemnego oświadczenia Kierownika Budowy o treści zgodnej z art. 57 ustawy Prawo budowlane,
e) zestawienie wbudowanych materiałów wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie ich do stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej,
f) oryginał/kopię projektu budowlanego powykonawczego - podpisanego przez Kierownika Budowy,
g) wykaz zmian istotnych (jeżeli miały miejsce) z załącznikiem graficznym, podpisany przez Kierownika Budowy odpowiedniego do charakterystyki branży, której dotyczy zmiana, Inspektora Nadzoru, Projektanta, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłową legalizację tych zmian,
h) protokoły z badań wykonanych w trakcie realizacji prac budowlanych,
i) wersję elektroniczną (w ilości zgodnej z wersją papierową) dokumentów odbiorowych oraz dokumentacji powykonawczej (inwentaryzacja w formacie pdf.) na płycie CD/DVD.
6. Wykonawca udzieli na wykonany przedmiot zamówienia 5 – letniej gwarancji i 5 – letniej rękojmi.
7.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ dostępnej na stronie https://platformazakupowa.pl/transakcja/736178
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2995597,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3830270,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2995597,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BITUM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751663011
7.3.3) Ulica: Lipie Śląskie, ul. Cegielniana 20
7.3.4) Miejscowość: Lubliniec
7.3.5) Kod pocztowy: 42-700
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2995597,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowości Baranów Sandomierski"
- "Wykonanie dylatacji oraz położenie płytek podłogowych na Stadionie Miejskim przy ul. Bułgarskiej 17 w Poznaniu, noszącym nazwę ENEA STADION"
- Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych na terenie Gminy Niepołomice oraz wykonanie poboczy przy asfaltowych drogach gminnych
- Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół w Opalenicy wraz z zagospodarowaniem terenu
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Majków Folwark, Twardosławice, Majków Średni w Gminie Grabica
- Wykonanie remontu i rozbudowy dwóch szatni zawodniczych w hali sportowo-widowiskowej GLOBUS
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.