Ogłoszenie z dnia 2023-05-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00134929/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-14
- 2023/BZP 00153461/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa budynku Urzędu Gminy Studzienice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Studzienice
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Studzienice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979559
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kaszubska
1.5.2.) Miejscowość: Studzienice
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-143
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 598216607
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@studzienice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.studzienice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-07965ecc-c25f-11ed-8261-62cbbe4d0ca41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa budynku Urzędu Gminy Studzienice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07965ecc-c25f-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00203680
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00012317/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Rozbudowa budynku Urzędu Gminy w Studzienicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00134929
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.3.2023.NJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5967191,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest nadbudowa, rozbudowa i przebudowa budynku Urzędu Gminy Studzienice
współfinansowana w ramach Rządowego Funduszu POLSKI ŁAD: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH.
2) Teren inwestycji znajduje się na terenie województwa pomorskiego, w powiecie bytowskim, gmina Studzienice, na działce
o numerze ewidencyjnym 247, 248 i 250, obręb Studzienice.
3) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie nadbudowy, rozbudowy i przebudowy budynku
Urzędu Gminy w Studzienicach. Szczegółowy zakres robót zawarto w dokumentacji projektowej (stanowiącymi załącznik nr
12 do SWZ). Projektowana rozbudowa przewiduje wykonanie pomieszczeń biurowych stanowiących uzupełnienie funkcji
istniejącego budynku.
2. Projektowana rozbudowa:
Wysokość budynku - 9,47m (N)
Powierzchnia zabudowy pomieszczeń projektowanych: - 418,53 m2
Powierzchnia wewnętrzna pomieszczeń projektowanych - 885,05 m2
Kubatura netto pomieszczeń projektowanych - 2910,6 m3
Kubatura brutto pomieszczeń projektowanych - 3890,4 m3
3. Planowana inwestycja obejmuje:
− rozbiórkę istniejącego budynku gminy (jednego z dwóch połączonych ze sobą budynków), o wysokości ok. 6,7 m,
− nadbudowę pozostałej części, istniejącego budynku gminy z rozbiórką warstw wykończeniowych istniejącego stropodachu,
− rozbudowę budynku gminy wraz z infrastrukturą techniczną i instalacjami,
− przebudowę istniejącego budynku,
− budowa miejsc postojowych dla samochodów osobowych.
4) Przedmiot zamówienia:
1. w zakresie istniejącego budynku:
• rozbiórki i budowy nowych schodów zewnętrznych prowadzących do piwnicy istniejącego budynku z wykonaniem nowego
wejścia,
• rozbiórki ścian wewnętrznych,
• przesunięcie ściany – zabudowy istniejącej klatki schodowej,
• wykonanie nowych otworów drzwiowych,
• poszerzenie istniejącego korytarza i przejścia pomiędzy istniejącym budynkiem a projektowaną rozbudową,
• wykonanie pochylni w istniejącej części budynku – w celu niwelacji różnicy poziomów posadzek istniejącego budynku i
projektowanej rozbudowy,
• wykonanie nadbudowy z konstrukcją dachową (w nawiązaniu do konstrukcji dachowej nowego budynku) i nowym
pokryciem.
2. w zakresie rozbudowy:
• Wykonanie robót budowlanych:
o Roboty ziemne,
o Roboty fundamentowe,
o Roboty murowe,
o Roboty izolacyjne,
o Roboty konstrukcyjne w zakresie stropów, schodów wewnętrznych, szybu windowego i konstrukcji dachu,
o Montaż stolarki zewnętrznej i wewnętrznej,
o Pokrycie dachowe,
o Roboty elewacyjne,
o Roboty ślusarskie w zakresie balustrad i zadaszeń wejść,
o Roboty wykończeniowe wewnętrzne.
• Wykonanie robót sanitarnych:
o Instalacja kanalizacji sanitarnej wraz z montażem urządzeń,
o Instalacja wodociągowa wraz z armaturą,
o Instalacja hydrantowa,
o Instalacja centralnego ogrzewania ze źródłem ogrzewania w postaci 2 powietrznych pomp ciepła (dla ogrzewania budynku
oraz na potrzeby c.w.u. pompę o mocy 45 kW oraz na potrzeby ciepła technologicznego nagrzewnicy centrali wentylacyjnej
C1 pompę o mocy 12 kW.
o Instalacja wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła.
• Wykonanie robót instalacyjnych elektrycznych i teletechnicznych
o Instalacja gniazd wtykowych,
o Instalacja oświetlenia podstawowego,
o Instalacja oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego,
o Instalacja oświetlenia zewnętrznego,
o Montaż rozdzielnicy głównej i rozdzielnic piętrowych,
o Instalacja przeciwpożarowego wyłącznika prądu,
o Instalacja odgromowa i połączeń wyrównawczych.
o Instalacja oddymiania grawitacyjnego klatki schodowej,
o Instalacja fotowoltaiczna 26 KWp (65 szt paneli o mocy 400 Wp oraz falownik o mocy 20 KW),
o Instalacje teletechniczne: okablowania strukturalnego, SSWiN, monitoringu wewnętrznego i zewnętrznego.
3. w zakresie zagospodarowania terenu
• wykonanie dojść do budynku z kostki betonowej,
• wykonanie parkingu dla samochodów osobowych z kostki betonowej,
5) Inne elementy ujęte w dokumentacji projektowej stanowiące załącznik Nr 11 do SWZ i projekcie umowy stanowiącym
załącznik Nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262310-7 - Zbrojenie
45262300-4 - Betonowanie
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45410000-4 - Tynkowanie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45431000-7 - Kładzenie płytek
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5844729,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9168194,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5844729,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE WOJCIECH CYRZAN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220143723
7.3.3) Ulica: Łabędzia 22
7.3.4) Miejscowość: Udorpie
7.3.5) Kod pocztowy: 77-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE WOJCIECH CYRZAN
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE WOJCIECH CYRZAN
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5844729,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wymiana instalacji elektrycznej i komputerowej oraz złącza pomiarowego z podziałem na etapy wykonania w budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Żeromskiego w Ozorkowie......" - etap II - III
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w Gminie Promna
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Dubienka
- Przebudowa budynku Przedszkola Samorządowego nr 7 w Chrzanowie w ramach zadania pn. Dostosowanie budynku PS-7 w Chrzanowie do wymogów p.poż- etap II
- Przebudowa drogi wraz z budową odwodnienia ul. Grabowej w Łęgajnach
- Odbudowa murów oporowych podtrzymujących drogę gminną nr 112478 D ul. Targowa w Wojcieszowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.