Ogłoszenie z dnia 2023-05-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00087113/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci wodociągowej w ulicy Obwodowej, Gośniewskiej i Krótkiej w Warce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WARKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223400
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Stefana Czarnieckiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Warka
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-660
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: +48 48 665 12 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@warka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.warka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_warka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci wodociągowej w ulicy Obwodowej, Gośniewskiej i Krótkiej w Warce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d64733e6-a786-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00203800
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00087113
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.3.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 360528,19 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamierzenie budowlane polegało będzie na budowie sieci wodociągowej od ulicy Obwodowej poprzez ulicę Gośniewską do ulicy Krótkiej, na działkach o nr ew. geod. 2615, 518, 534, 521/4, 541, obręb 00002 WARKA, jedn. ewid. 140611_4 Warka. - nie obejmuje przyłączy wodociągowych.
Budowa sieci wodociągowej polegała będzie na połączeniu sieci wodociągowej znajdującej się w ulicy Obwodowej z wodociągiem w ulicy Krótkiej, w Warce. Zadanie ma na celu wyrównanie ciśnienia w sieci wodociągowej oraz zapewnienie odpowiedniej ilości wody dla istniejących oraz projektowanych budynków.
Projektowaną sieć należy uzbroić w trzy hydranty przeciwpożarowe nadziemne HP80.
Łączna projektowana sieć wodociągowa wynosi L= 413,5m.
Wykonana będzie z rur o Ф160X9,5mm, PE100- RC PN10 SDR17.
Roboty budowlano - montażowe należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami (w szczególności przepisami BHP) oraz warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano montażowych.
Zainstalowane urządzenia i zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie aprobaty ITB i atesty, użyte materiały powinny być zgodne ze specyfikacjami poszczególnych producentów.
Urządzenia powinny być zainstalowane zgodnie z DTR producenta i użytkowane zgodnie z instrukcją obsługi.
Wszystkie zastosowane materiały i urządzenia musza posiadać stosowne atesty i dopuszczenia do obrotu na terenie RP i stosowania w budownictwie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik Nr 10 i 11 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Roboty winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z prawem obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności: Prawem Budowlanym, Prawem ochrony środowiska, Prawem o ruchu drogowym oraz ustawą o drogach publicznych, ustawą o odpadach, ustawą o badaniach i certyfikacji i wymaganiami Zamawiającego, a kierowanie i nadzorowanie robót mogą wykonywać osoby, które posiadają wymagane prawem uprawnienia i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej.
Integralną częścią specyfikacji jest projekt techniczny, który określa parametry techniczne, jakościowe –z odwołaniem się do aprobat i atestów, standardu oraz sposobu wykonania urządzeń technologicznych. Podane informacje należy uwzględnić na etapie przygotowywania oferty.
Zamawiający ustala ryczałtowy system wynagradzania. Oferent powinien przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę oferty, w tym ewentualne kolizje z infrastrukturą podziemną, które Wykonawca zobowiązany będzie usunąć.
Podstawę do określenia całkowitej ryczałtowej ceny stanowi zakres robót budowlanych określony w dokumentacji technicznej i przedmiarze oraz zakres prac określony w SWZ, realizowanych zgodnie ze sztuką budowlaną i przepisami ustawy Prawo budowlane oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót.
Wykonawca winien sporządzić kosztorys ofertowy na podstawie dostarczonego przedmiaru robót. Przedmiar ma charakter informacyjno-pomocniczy. Załączony przez oferenta kosztorys ofertowy ze względu na ryczałtowy sposób wynagradzania, będzie miał również charakter informacyjno-pomocniczy. Wyłonionego Wykonawcę obowiązuje wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją techniczną, przedmiarem, SWZ oraz STWiOR. Zamawiający nie będzie badał zgodności podstawy wyceny, ani ilości robót w złożonych przez oferentów kosztorysach ofertowych. Załączone kosztorysy mają charakter informacyjno pomocniczy.
Cena określona w ofercie musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia wynikające z dokumentacji, SWZ, STWiOR, jak również nie ujęte w dokumentacji technicznej, a niezbędne do wykonania zadania.
Dopuszcza się zastosowanie urządzeń/rozwiązań/materiałów równoważnych w stosunku do urządzeń/rozwiązań/materiałów projektowych. W wypadku złożenia oferty na urządzenia/rozwiązania/materiały równoważne parametry techniczne, funkcjonalne i użytkowe oferowanych urządzeń/rozwiązań/materiałów równoważnych muszą być co najmniej nie gorsze, jak parametry urządzeń/rozwiązań projektowych.
Wszelkie odstępstwa od dokumentacji technicznej muszą być udokumentowane załączonymi do oferty obliczeniami, szczegółowymi rysunkami technicznymi, kartami katalogowymi urządzeń zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie oraz muszą być załączone do oferty.
Powyższe zmiany muszą być wykazane w załączniku Nr 12 i dołączone do oferty.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do korzystania z opinii ekspertów w celu dokonania oceny równoważności proponowanych rozwiązań.
Oferta Wykonawcy, w której zostanie stwierdzone, iż zaproponowane rozwiązania nie są równoważne zostanie odrzucona zgodnie z art. z art. 226 ust. 1, pkt 5.
Po zakończeniu zadania Wykonawca sporządzi własnym staraniem i na własny koszt wykaz zrealizowanych prac (rozliczenie rzeczowe), w rozbiciu na średnice i obiekty. Powyższe materiały dołączy do dokumentów odbiorowych. Wykaz winien być podpisany przez uprawnionego geodetę, kierownika budowy i inspektora nadzoru inwestorskiego.
Wykonawca zapewnia na swój koszt obsługę geodezyjną zadania, w tym w szczególności wytyczenie oraz inwentaryzację geodezyjną powykonawczą oraz wszelkie badania, sprawdzenia, pierwsze uruchomienia.
W celu umożliwienia Wykonawcy fakturowania częściowego, wybrany w przetargu Wykonawca opracuje harmonogram rzeczowo- terminowo- finansowy, obejmujący wszystkie działy kosztorysu ofertowego. Harmonogram będzie stanowił załącznik do umowy.
W czasie odbioru końcowego powinni uczestniczyć przedstawiciele Wykonawcy, jednostki których udział nakazują odrębne przepisy oraz Zakładu Usług Komunalnych w Warce.
Szczegółowy opis obowiązków Wykonawcy zawarty jest w §4 ustęp 2 projektowanych postanowieniach umowy - zał. Nr 3 do SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w dokumentacji projektowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 331838,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 680952,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 331838,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sokół1 Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 118 223 53 75
7.3.3) Ulica: Brzozowa 37
7.3.4) Miejscowość: Szeligi
7.3.5) Kod pocztowy: 05-850
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 331838,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi dojazdowej do terenów inwestycyjnych przy Węźle Jarocin
- Modernizacja wodociągu w rejonie ul. Malejowskiej wraz z przepięciem starych przyłączy do nowej sieci
- Budowa odkrytego lodowiska w miejscowości Maniowy
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Bobrówko na działkach o nr ewid. gruntu: 117/288; 117/289
- Budowa kompleksu rekreacyjno-sportowego przy Szkole Podstawowej w Połomi
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 wraz z budową bieżni prostej przy Szkole Podstawowej w Ptaszkowie
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.