Ogłoszenie z dnia 2023-05-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00098724/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-16
- 2023/BZP 00119050/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Spółdzielczej, ul. Nowy Świat i części ul. Kolejowej w Warce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WARKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223400
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Stefana Czarnieckiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Warka
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-660
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: +48 48 665 12 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@warka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.warka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_warka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ul. Spółdzielczej, ul. Nowy Świat i części ul. Kolejowej w Warce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6c90bf0-add6-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00203811
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00065329/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa ul. Spółdzielczej, ul. Nowy Świat i części ul. Kolejowej w Warce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00098724
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.3.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 7854386,62 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4892063,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: „Przebudowa ulicy Spółdzielczej w Warce”Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową drogi gminnej nr 161114W, na działkach o nr ew. 1979/88, 1979/90, 2270/1, 2271/1, 2272/1, 2273/1 oraz części działek o nr ew. geodezyjnej: 1979/19, 1954/64, 1954/66, 1954/68, 2274/1, 1979/10, 1979/98 w miejscowości Warka, gmina Warka, zgodnie z procedurami wymaganymi dla Ustawy Prawo Zamówień Publicznych i Prawa Budowlanego.
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa ulic: Spółdzielczej w Warce.
Przebudowa dróg realizowana będzie w systemie „zaprojektuj i wybuduj i składa się z dwóch części:
- sporządzenie dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami do zrealizowania zadania inwestycyjnego
- wykonanie robót budowlanych wraz z usługami i pracami towarzyszącymi niezbędnymi do prawidłowego wykonania zamówienia.
Zamawiający dopuszcza dzielenie projektowania i realizacji na etapy w ramach inwestycji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 10, 11 i 12 do SWZ – Program funkcjonalno-użytkowy oraz wstępna koncepcja stanowiąca załączniki nr 13-15 do SWZ.
Koncepcje wstępne mają charakter poglądowy. W ul. Spółdzielczej po stronie prawej preferuje się zaprojektowanie i wykonanie miejsc postojowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.5.) Wartość części: 1170604,45 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: „Przebudowa ul. Nowy Świat w Warce”Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową drogi gminnej nr 161115W, na działkach o nr ew.: 1979/47, 1945/7, 1945/8, 1979/7, 1979/75, 1979/51, 1979/52, 1979/61, 1979/27, 1979/103 oraz części działek
o nr ew. geodezyjnej: 1979/13, 1979/10, 2274/1, 1979/98 w miejscowości Warka, gmina Warka, zgodnie z procedurami wymaganymi dla Ustawy Prawo Zamówień Publicznych i Prawa Budowlanego.
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa ulicy: Nowy Świat w Warce.
Przebudowa dróg realizowana będzie w systemie „zaprojektuj i wybuduj i składa się z dwóch części:
- sporządzenie dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami do zrealizowania zadania inwestycyjnego
- wykonanie robót budowlanych wraz z usługami i pracami towarzyszącymi niezbędnymi do prawidłowego wykonania zamówienia.
Zamawiający dopuszcza dzielenie projektowania i realizacji na etapy w ramach inwestycji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 10, 11 i 12 do SWZ – Program funkcjonalno-użytkowy oraz wstępna koncepcja stanowiąca załączniki nr 13-15 do SWZ.
Koncepcje wstępne mają charakter poglądowy. W ul. Spółdzielczej po stronie prawej preferuje się zaprojektowanie i wykonanie miejsc postojowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.5.) Wartość części: 1948655,15 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: „Przebudowa części ul. Kolejowej w Warce”Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową części drogi gminnej nr 161087W, na działce o nr ew. 159/5 w miejscowości Warka, gmina Warka, od km 0+490 do km 0+998 zgodnie z procedurami wymaganymi dla Ustawy Prawo Zamówień Publicznych i Prawa Budowlanego.
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa części ulicy: Kolejowej w Warce.
Przebudowa drogi realizowana będzie w systemie „zaprojektuj i wybuduj i składa się z dwóch części:
- sporządzenie dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami do zrealizowania zadania inwestycyjnego,
- wykonanie robót budowlanych wraz z usługami i pracami towarzyszącymi niezbędnymi do prawidłowego wykonania zamówienia.
Zamawiający dopuszcza dzielenie projektowania i realizacji na etapy w ramach inwestycji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 10, 11 i 12 do SWZ – Program funkcjonalno-użytkowy oraz wstępna koncepcja stanowiąca załączniki nr 13-15 do SWZ.
Koncepcje wstępne mają charakter poglądowy. W ul. Spółdzielczej po stronie prawej preferuje się zaprojektowanie i wykonanie miejsc postojowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.5.) Wartość części: 1772803,62 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1431424,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1463700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1431424,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno-Drogowych w Grójcu Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 797 17 29 813
7.3.3) Ulica: ul. Asfaltowa 2
7.3.4) Miejscowość: Jasieniec
7.3.5) Kod pocztowy: 05-604
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Kanalizacja deszczowa - podwykonawca nieznany
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNO-DROGOWYCH W GRÓJCU SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNO-DROGOWYCH W GRÓJCU SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1431424,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1943400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1943400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1943400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno-Drogowych w Grójcu Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 797 17 29 813
7.3.3) Ulica: ul. Asfaltowa 2
7.3.4) Miejscowość: Jasieniec
7.3.5) Kod pocztowy: 05-604
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Kanalizacja deszczowa - podwykonawca nieznany
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNO-DROGOWYCH W GRÓJCU SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNO-DROGOWYCH W GRÓJCU SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1943400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1968000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1968000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1968000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno-Drogowych w Grójcu Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 797 17 29 813
7.3.3) Ulica: ul. Asfaltowa 2
7.3.4) Miejscowość: Jasieniec
7.3.5) Kod pocztowy: 05-604
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Kanalizacja deszczowa - podwykonawca nieznany
Oświetlenie uliczne - podwykonawca nieznany
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNO-DROGOWYCH W GRÓJCU SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNO-DROGOWYCH W GRÓJCU SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1968000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARKI
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy zadaniu: Rozwój bazy sportowej w gminie Warka
- Dostawa polielektrolitu w postaci emulsji do zagęszczania osadu nadmiernego dla Oczyszczalni ścieków w Warce
- Ubezpieczenie Gminy Warka
więcej: przetargi w Warce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu oświetlenia i nagłośnienia scenicznego dla Akademii Sztuk Teatralnych im. St. Wyspiańskiego w Krakowie
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad robotami pn. "Rozbudowa Szpitala Św. Ducha w celu utworzenia oddziału geriatrii i opieki długoterminowej wraz z adaptacją pomieszczeń na oddział geriatryczny
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.