Ogłoszenie z dnia 2023-05-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sortów mundurowych leśnika i środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Suwałki w 2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Suwałki
1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Suwałki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790504898
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: suwalki@bialystok.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.suwalki.bialystok.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sortów mundurowych leśnika i środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Suwałki w 2023 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d93576f-cc63-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00203851
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00135394/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sortów mundurowych leśnika i środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Suwałki w 2023 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.13.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 199001,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pod nazwą: „Dostawa sortów mundurowych leśnika i środków ochrony indywidualnejoraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Suwałki w 2023 r.“
Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:
Część nr 1 – Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Suwałki w 2023 r.
Część nr 2 – Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa
Suwałki w 2023 r.
1) Opis dot. Części nr 1 – Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Suwałki w 2023 r.
Elementy umundurowania powinny odpowiadać wzorcom określonym w:
a) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 12 marca 2007 r. w sprawie wzoru mundurów leśnika i oznak dla osób
uprawnionych do ich noszenia (Dz. U. 2007, nr 51, poz. 342).
b) Zarządzeniu nr 65 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 19 lipca 2022 r. w sprawie wzorca oraz zasad i
norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych.
c) Zarządzenie nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z 14 marca 2005 r. w sprawie zmian w dokumentacji
techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika.
2) Powyższe akty prawne oraz dokumentacja techniczno – technologiczna mundurów leśnika oraz fotograficzna
dokumentacja sortów są dostępne na stronie internetowej Ośrodka Rozwojowo – Wdrożeniowego lasów Państwowych w
Bedoniu oraz stronie :
a) wykaz oraz teksty aktów prawnych dotyczących sortów mundurowych jest dostępny pod linkiem:
http://www.bedon.lasy.gov.pl/akty-prawne#.VPAXNeH1qes
b) szczegółowy opis wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczno – technologiczna
zamieszczona pod linkiem:
http://www.bedon.lasy.gov.pl/dokumentacja-techniczno-technologiczna#.VsRrCBbxKM8
c) dokumenty wskazane w pkt. 3.2 pkt 2 SWZ:
https://www.gov.pl/web/dglp/zarzadzenia-i-decyzje
http://www.lasy.gov.pl/pl/pro/publikacje/
4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18300000-2 - Części garderoby
18800000-7 - Obuwie
18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
18140000-2 - Dodatki do odzieży roboczej
18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
18200000-1 - Odzież wierzchnia
4.5.5.) Wartość części: 119957,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pod nazwą: „Dostawa sortów mundurowych leśnika i środków ochrony indywidualnejoraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Suwałki w 2023 r.“
Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:
Część nr 1 – Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Suwałki w 2023 r.
Część nr 2 – Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa
Suwałki w 2023 r.
1) Opis dot. Części nr 2 – Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników
Nadleśnictwa Suwałki w 2023 r.
A. Odzież i obuwie BHP powinny odpowiadać wzorcom określonym w:
a) Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony
indywidualnej (Dz. U. nr 259, poz. 2173).
b) Protokole dodatkowym nr 24 do Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla Pracowników Państwowego
Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe zawartego dnia 29 styczeń 1998 r. i wpisanego do Rejestru Ponadzakładowych
Układów Zbiorowych Pracy pod numerem U-XLIII, zawartym w dniu 25 listopada 2014 roku.
c) Protokole dodatkowym nr 26 do Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla Pracowników Państwowego
Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe zawartego dnia 29 stycznia 1998 r. i wpisanego do Rejestru Ponadzakładowych
Układów Zbiorowych Pracy pod numerem U-XLIII, zawartym w dniu 2 0 marca 2017 r.
B. Odzież ochronna i obuwie bhp powinny odpowiadać wzorcom określonym w polskich Normach oraz powinny posiadać
oznakowanie symbolem CE potwierdzające spełnienie wymagań uregulowanych w ustawie z dnia 13 kwietnia 2016 r. o
systemie ocen zgodności i nadzoru rynku (t.j. Dz.U. 2019, poz. 544) w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony
indywidualnej.
C. Kolorystyka ubrań roboczych/ochronnych powinna nawiązywać do kolorystyki określonej dla terenowego munduru
leśnika, zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem w sprawie wzorów munduru leśnika.
2) Powyższe akty prawne oraz dokumentacja techniczno – technologiczna mundurów leśnika
oraz fotograficzna dokumentacja sortów są dostępne na stronie internetowej Ośrodka Rozwojowo – Wdrożeniowego lasów
Państwowych w Bedoniu oraz stronie :
a) wykaz oraz teksty aktów prawnych dotyczących sortów mundurowych jest dostępny pod linkiem:
http://www.bedon.lasy.gov.pl/akty-prawne#.VPAXNeH1qes
b) szczegółowy opis wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczno – technologiczna
zamieszczona pod linkiem:
http://www.bedon.lasy.gov.pl/dokumentacja-techniczno-technologiczna#.VsRrCBbxKM8
c) dokumenty wskazane w pkt. 3.2 pkt 2 SWZ:
https://www.gov.pl/web/dglp/zarzadzenia-i-decyzje
http://www.lasy.gov.pl/pl/pro/publikacje/
4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18200000-1 - Odzież wierzchnia
18300000-2 - Części garderoby
18800000-7 - Obuwie
18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
18140000-2 - Dodatki do odzieży roboczej
18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.5.5.) Wartość części: 79043,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154792,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160404,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154792,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Leśny Rynek Piotr Bremerski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7711460171
7.3.3) Ulica: ul. G.K. Mackiewicza 6
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154792,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-04-07 do 2023-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81221,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92496,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81221,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Leśny Rynek Piotr Bremerski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7711460171
7.3.3) Ulica: ul. G.K. Mackiewicza 6
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81221,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-04-07 do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko - Orlik 2012 w SP nr 9 i SP nr 11 w Suwałkach
- Dostawa fabrycznie nowej zamiatarki chodnikowo-ulicznej
- Zakup i dostawa warzyw i owoców oraz jaj na II kwartał 2025 dla Domu Pomocy Społecznej "kalina" w Suwałkach
- Przebudowa odcinków dróg powiatowych w miejscowości Kaletnik, Gmina Szypliszki
- Remont korytarzy klatek schodowych w budynku przy ul. Sejneńskiej 18 w Suwałkach
- Dostawa, montaż i konfiguracja urządzeń multimedialnych na potrzeby drugiego etapu wystawy stałej pn. "W drodze"
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży BHP i innych środków ochrony indywidualnej, przysługujących pracownikom Nadleśnictwa Barycz w 2025 roku
- Dostawa sortów mundurowych leśnika, środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Łagów w roku 2025
- Dostawa sortów bhp i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Baligród w 2025 roku
- Dostawa elementów umundurowania leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Nowa Dęba
- EOP.332.11.25 Dostawa odzieży roboczej na potrzeby SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży bhp dla pracowników Nadleśnictwa Józefów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.