eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PodedwórzePoprawa dostępności komunikacyjnej terenów popegeerowskich gminy Podedwórze



Ogłoszenie z dnia 2023-05-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa dostępności komunikacyjnej terenów popegeerowskich gminy Podedwórze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Podedwórze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237658

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podedwórze

1.5.2.) Miejscowość: Podedwórze

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-222

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: 833795011

1.5.8.) Numer faksu: 83379508

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@podedworze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.podedworze.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3c92affc-addc-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa dostępności komunikacyjnej terenów popegeerowskich gminy Podedwórze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c92affc-addc-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00203865

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053753/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Poprawa dostępności komunikacyjnej terenów popegeerowskich gminy Podedwórze.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00098248

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KRI.271.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Zakres zamówienia obejmuje zrealizowanie robót budowlanych polegających na:

3.1 Zadanie nr 1 : „Przebudowa drogi powiatowej nr 1095L” odcinek A-B od km 12+083,63 do km 13+083,63” w systemie zaprojektuj i wybuduj”.
1) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 1095L” odcinek A-B od km 12+083,63 do km 13+083,63 w systemie zaprojektuj i wybuduj, w tym w szczególności:
a) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (Zał. Nr 7a do SWZ) zawierającej:
-projekt budowlany wszystkich wymaganych branż wraz ze wszystkimi opracowaniami towarzyszącymi opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
- projekty wykonawcze dla całego zakresu zamówienia wraz ze wszystkimi opracowaniami towarzyszącymi opracowane zgodnie Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454). - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
- kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
- specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze).
b) uzyskanie wymaganych prawem wszelkich decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia, w tym wykonanie wszelkich niezbędnych dla realizacji inwestycji opracowań, zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym, w szczególności: uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego),
c) wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym Załącznik Nr 7a do SWZ
Przebudowa drogi powiatowej musi być zgodna z przepisami zawartymi w:
- Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 1 sierpnia 2019 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie,
- Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 17 luty 2015r (Dz. U. Nr 43, poz. 329),
- Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 7 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. Nr 220 poz. 2181 z 2003 r.) wraz z załącznikiem Nr 1-4,
- ustawie z dnia 7 lipca 1994r.- Prawo budowlane z późniejszymi zmianami,
- ustaleniami z Inwestorem na etapie projektowania,
- warunkami technicznymi wydanymi przez właścicieli istniejącego uzbrojenia technicznego w przypadku konieczności jego przebudowy
- innymi wytycznymi niezbędnymi do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia oraz pozwolenia wodnoprawnego lub dokonania zgłoszenia wodnoprawnego.
Główne dane wyjściowe przebudowy drogi powiatowej :
Kategoria drogi – powiatowa
Klasa drogi – „Z”
Prędkość projektowa Pp= 50 km/h
Obciążenie ruchem nawierzchni – KR3
Obciążenie konstrukcji jezdni - 80 kN/oś
Szerokość jezdni istniejącej - zmienna oscylująca w granicach 5,5
Rodzaj nawierzchni jezdni - beton asfaltowy
Szerokość poboczy - 1 m
Rodzaj nawierzchni poboczy - utwardzone
Przebudowa drogi powiatowej nr 1095L zakłada poprawę parametrów geometryczno konstrukcyjnych istniejącej nawierzchni poprzez:
- wykonanie poszerzeń oraz korekty przebiegu drogi dostosowując do istniejącego pasa drogowego,
- budowę kanału technologicznego lub uzyskanie zgody od Ministra Cyfryzacji o zwolnienie z obowiązku budowy kanału technologicznego dla inwestycji
- budowę i przebudowę zjazdów,
- przebudowę istniejących skrzyżowań z drogami bocznymi,
- przebudowę istniejącej kanalizacji deszczowej wraz z budową nowych elementów
odwodnienia,
- przebudowę/odtworzenie istniejących poboczy i zieleńców w granicy pasa drogowego,
- wycinkę/pielęgnację drzew i wycinkę zakrzaczeń,
- aktualizację i wymianę oznakowania.
Przed rozpoczęciem procedury uzyskiwania wymaganych opinii i uzgodnień oraz przed
złożeniem wniosku zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych, Pozwolenie na budowę Wykonawca uzgodni nazwę zadania inwestycyjnego z organem właściwym Starostwa Powiatowego w Parczewie przy uwzględnieniu wymagań Zamawiającego.
Projekt budowlany lub materiały do zgłoszenia przed złożeniem do Starostwa Wykonawca uzgodni z Zamawiającym.
Należy opracować, uzgodnić z właściwymi organami oraz uzyskać zatwierdzenie projektu
stałej i czasowej organizacji ruchu oraz wykonać to oznakowanie na odcinku objętym opracowaniem.
Uwaga! Załącznikiem do niniejszego postępowania jest Program Funkcjonalno-Użytkowy opracowany dla przebudowy drogi powiatowej nr 1095L. W PFU zostało zaproponowane wyrównanie istniejącej nawierzchni warstwą wyrównawczą z betonu asfaltowego.
Wykonawca opracowując dokumentację techniczną może wobec powyższego przyjąć rozwiązania odmienne od zawartych w PFU o ile nie będą one rozwiązaniami gorszymi – może np. zaprojektować wyrównanie istniejącej nawierzchni kruszywem łamanym.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program funkcjonalno – użytkowy
(PFU);
3) Zamówienie należy wykonać m.in. zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik nr 7a do SWZ

3.2 Zadanie nr 2: „Utwardzenie ciągów komunikacyjnych w m. Nowe Mosty wraz z oświetleniem solarnym na działkach ewidencyjnych o numerach: 14/19, 14/9, 14/35, 14/36.
1) Przedmiotem Inwestycji jest utwardzenie terenu działek należących do Inwestora, które stanowić będzie lokalny ciąg komunikacyjny wraz z montażem oświetlenia.
Zakres prac:
a) utwardzenie terenu objętym opracowaniem obejmuje:
- Geodezyjne wytyczenie obiektu w terenie
- Odhumusowanie całej szerokości działki ze złożeniem materiału na hałdzie
- Wykonanie korytowania pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni utwardzenia za zożeniem materiału na hałdzie
- Ustawienie (zgodnie z PS) oporników 12x25x100 jako krawędzi utwardzenia na ławie betonowej z „oporem” z betonu C8/10;
- Wykonanie (zgodnie z PS) nowej konstrukcji utwardzeń
- Montaż oświetlenia ulicznego
- Odtworzenie zieleńców znajdujących się w granicach opracowania;
b) Montaż oświetlenia ulicznego LED. Dane techniczne:
- Moc 20-50 W
- Strumień świetlny [lm] 2800-7000 lm
- Wysokość 6 m
- Akumulator 1x120Ah
- Panel fotowoltaiczny 1x270 poli Autonomia (czas pracy w warunkach niekorzystnych) Do 4 dni Czas pracy 8-14h Czas autonomii do 4 dni Panel 1x270W
- Akumulator żelowy 1x120h
- Czujnik zmierzchowy + system ściemniania + programator czasu pracy.
- Słup ośmiokątny - żywotność źródła światła do 50 000 godzin pracy. Wysięgnik lampy 1,5 m. Fundament w komplecie.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają m.in.:
a) dokumentacja projektowa;
b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych;
c) przedmiar robót
3) Zadanie należy wykonać m.in. zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 7b do SWZ

3.3 Zadanie nr 3 : „Budowa miejsc postojowych przy drodze gminnej nr 103792L
w m. Nowe Mosty”.
1) Przedmiotem inwestycji jest budowa miejsc postojowych przy drodze gminnej nr 103792L w m. Nowe Mosty.
Projektowany zakres obejmował będzie wykonanie 9 miejsc postojowych dla pojazdów osobowych o wymiarach 2,50x5,00m oraz jednego miejsca dla niepełnosprawnych o wymiarach 3,60x5,00 m. W środkowej części parkingu od strony budynku przewidziano do wykonania dojście dla pieszych szerokości 2,00 m.
Założono następujące parametry techniczne miejsc postojowych:
• długość parkingu - 26,10 m
• szerokość parkingu – 5,00 m,
• szerokość zieleńca – 1,15 m
• szerokość dojścia – 2,00 m,
• pochylenie poprzeczne parkingu - jednostronne 1%w kierunku jezdni,
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają m.in.:
a) dokumentacja projektowa;
b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych;
c) przedmiar robót
3) Zadanie należy wykonać m.in. zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 7c do SWZ.
4. Wykonawca zadania udzieli rękojmi i gwarancji na wykonane prace na okres nie krótszy niż 3 lata i nie dłuższy niż lat 5 od daty podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru końcowego (okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert opisane w Rozdziale 20 SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2531337,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2531337,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2531337,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych Parczew Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5391401118

7.3.3) Ulica: 11 Listopada 170

7.3.4) Miejscowość: Parczew

7.3.5) Kod pocztowy: 21-222

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2531337,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.