Ogłoszenie z dnia 2023-05-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00525114/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-30
- 2023/BZP 00020806/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-10
- 2023/BZP 00047225/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-20
- 2023/BZP 00175939/01 - Wynik z dnia 2023-04-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Budowa platformy usług uczelni (chmura usług) w ramach projektu „Zintegrowany Program Rozwoju SGGW na rzecz Rozwoju Regionalnego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA GŁÓWNA GOSPODARSTWA WIEJSKIEGO W WARSZAWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001784
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nowoursynowska 166
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-787
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_it@sggw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sggw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.sggw.edu.pl/zamowienie-publiczne/budowa-platformy-uslug-uczelni-chmura-uslug-w-ramach-projektu-zintegrowany-program-rozwoju-sggw-na-rzecz-rozwoju-regionalnego/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa platformy usług uczelni (chmura usług) w ramach projektu „Zintegrowany Program Rozwoju SGGW na rzecz Rozwoju Regionalnego”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff898453-8810-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00203871
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021234/52/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.4 Budowa platformy usług uczelni (chmura usług) w ramach projektu "Zintegrowany Program Rozwoju SGGW na rzecz Rozwoju Regionalnego"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Zintegrowany Program Rozwoju SGGW na rzecz Rozwoju Regionalnego”, współfinansowanego z Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (Oś priorytetowa: III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie: 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00525114
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP.250.68.2022 – BPSiTT.250.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 649477,45 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie A – integracja usługi logowania posiadanego systemu Dziekanatowego eHMS (producent: Kalasoft, wersja: 7.79.1) z posiadanym przez Zamawiającego systemem SSO CAS.4.5.3.) Główny kod CPV: 72212211-1 - Usługi opracowywania oprogramowania dla wzajemnej współpracy platform
4.5.5.) Wartość części: 77477,45 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie B – integracja usługi logowania posiadanego systemu Bazy dokumentów LEX (producent: Wolters Kluwer, wersja v. 1.2.9.0) z posiadanym przez Zamawiającego systemem SSO CAS.4.5.3.) Główny kod CPV: 72212211-1 - Usługi opracowywania oprogramowania dla wzajemnej współpracy platform
4.5.5.) Wartość części: 57500 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie C – dostawa i konfiguracja Centralnego Punktu Uwierzytelniania (SSO) dla wskazanych systemów Uczelni4.5.3.) Główny kod CPV: 72212211-1 - Usługi opracowywania oprogramowania dla wzajemnej współpracy platform
4.5.5.) Wartość części: 514500 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100860 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100860 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100860 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 190610277
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Integracja systemu repozytorium dokumentów z systemem SSO: integracja, dokumentacja i świadczenie gwarancji - eXant Software Polska Sp. z o.o., ul. Bastionowa 19, 61–663 Poznań
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100860 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 664200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1428632,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 664200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BonaSoft Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 368227164
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WOLTERS KLUWER POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
WOLTERS KLUWER POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 664200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne świadczenie usługi przeprowadzkowo - transportowej na rzecz Zamawiającego w okresie 12 miesięcy.
- Budowa wiat fotowoltaicznych na parkingu budynku Urzędu Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- Dostawa akcesoriów endoskopowych, filtrów i układów oddechowych oraz masek tlenowych, łączników i rur określonych w 3 pakietach.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Żurawia 26 m 20, część nr 2: S. Dubois 8 m 4
- Wykonanie instalacji gaszenia gazem wraz z systemem detekcji, w pomieszczeniu serwerowni i pomieszczeniu UPS
- Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na utrzymaniu w stałej sprawności eksploatacyjnej wszystkich aluminiowych okien systemu REYNAERS TS 50 w budynku Urzędu Dzielnicy Bemowo.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.