eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzeworskPrzebudowa i remont dróg na terenie Gminy Przeworsk (w podziale na części - zadania)



Ogłoszenie z dnia 2022-06-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i remont dróg na terenie Gminy Przeworsk
(w podziale na części - zadania)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Przeworsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900513

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bernardyńska 1a

1.5.2.) Miejscowość: Przeworsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 16 648 73 97

1.5.8.) Numer faksu: 16 648 98 88

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@przeworsk.net.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przeworsk.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/przeworsk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i remont dróg na terenie Gminy Przeworsk
(w podziale na części - zadania)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-418bbce2-c164-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00203911

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026391/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa i remont dróg na terenie Gminy Przeworsk w podziale na częsci: I, II i III

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00130290/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ROIX.271.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I
„Przebudowa drogi gminnej nr 110827R w km 0+000 – 0+507 w Rozborzu
i ul. Pod Rozborzem w Przeworsku – działki nr ewid.:1198;1542;1540/5”

Inwestycja związana z zadaniem nr 1 obejmuje przebudowę odcinka drogi w km od 0+000 do km 0+507 w m. Rozbórz i ul. Pod Rozborzem w Przeworsku. Droga posiada przekrój szlakowy, a główny jego przebieg to kierunek wschód-zachód. Droga posiada połączenie z drogą powiatową. Przedmiotowa droga posiada w większości nawierzchnię utwardzoną z płyt betonowych. Nawierzchnia w złym stanie technicznym przeznacza się do rozbiórki i wykonanie nowej nawierzchni z betonu asfaltowego /warstwa ścieralna gr.4cm + warstwa wyrównawcza gr.6cm/ na podbudowie z kamienia łamanego gr 25cm. Warstwa podbudowy wykonana na warstwie stabilizowanym cementem. Szerokość projektowanej jezdni 3,5m
z pochyleniem jednostronnym. Pobocze drogi szer. min 0,75m utwardzone z tłucznia kamiennego oraz z betonu asfaltowego zakończone utwardzeniem z tłucznia kamiennego szer.25cm. Pobocze asfaltowe wydzielone od jezdni linią przerywaną. Na drodze zaprojektowano wykonanie oświetlonego przejścia dla pieszych o podwyższonym standardzie bezpieczeństwa.

Konstrukcja jezdni:
• podbudowa z kamienia naturalnego z domieszką ulepszającą z kruszywa łamanego gr. 20cm – warstwa stabilizowana cementem
• górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm gr.25cm
• warstwa wyrównawcza z mieszanki mineralno-bitumicznej gr 6cm
• warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-bitumicznej gr.4cm

W ramach zadania należy wykonać sieć kanalizacji deszczowej wraz z przebudową prefabrykowanego wylotu. Odprowadzenie wody deszczowej będzie się odbywać do potoku Mirocińskiego. Projektowana siec kanalizacji deszczowej wykonana zostanie z rur PVC typ ciężki „S” SN8 i studni PE fi400 i fi600
Kanał grawitacyjny z rur kanalizacyjnych z PVC fi160, fi200, fi250, fi400mm typ ciężki „S” SN8 kielichowe łączone na uszczelkę gumową
Przed przystąpieniem do realizacji zamierzenia inwestycyjnego należy wyznaczyć w terenie przebieg trasy pasa drogowego. W projektowanych rozwiązaniach technicznych nie zmienia się istniejącego przebiegu dróg. Wszystkie roboty prowadzone będą w granicach istniejącego pasa drogowego, którego właścicielem jest Zamawiający.
Szczegółowy zakres zamówienia określony został w SWZ i załączniku nr 5 do SWZ - kosztorys ofertowy i dokumentacja techniczna

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45233140-2 - Roboty drogowe

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

4.5.5.) Wartość części: 909987,04 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II

„Przebudowa drogi gminnej Rozbórz – Gorliczyna w km 0+000 – 0+369 i od km 0+952 – 2+458,5 – działki nr ewid.:4762;4763;3948/4;3948/5;4673/1”

Planowane w związku realizacją inwestycji zmiany w odniesieniu do stanu istniejącego będą obejmować:

• zabezpieczenie dwudzielnymi rurami ochronnymi przewodu elektrycznego i wodociągowego pod drogą
• wykonanie przepustów pod zjazdami i przekrycia odcinków rowów pod mijankami za pomocą kolektorów z rur PP lub PEHD SN8 DN400
• wykonanie przebudowy przepustu koroną drogi kolektorem z rur PP lub PEHD SN8 DN600
• oczyszczenie i reprofilowanie dna oraz skarp rowów odwadniających
• wykonanie konstrukcji jezdni oraz jej nawierzchni z betonu asfaltowego o podstawowej szerokości 3,5m
• wykonanie mijanek o nawierzchni z betonu asfaltowego o szerokości wraz z jezdnią 5,0m
• wykonanie zjazdów na działki sąsiadujące z drogą
• wykonanie utwardzenia poboczy
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót zawiera SWZ wraz załącznikiem nr 5 do SWZ formularz kosztorysu ofertowego i dokumentacja techniczna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45233140-2 - Roboty drogowe

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

4.5.5.) Wartość części: 2040528,24 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III

„Remont drogi gminnej w km 0+000 – 1+245 w miejscowości Rozbórz
– działki nr ewid.:4575/2;4507;2577/3”

Remoncie polegał będzie na usunięciu istniejącej nawierzchni tłuczniowej i wykonaniu nowych warstw z kruszywa łamanego /warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/63 stabilizowanego mechanicznie, warstwa ścieralna z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie/. W ramach remontu planuje się wzmocnienie poboczy drogi poprzez wysypanie tłucznia kamiennego. Pobocza szerokości 0,5m. Przedmiotowa droga posiada przekrój szlakowy, a główny jego przebieg to kierunek zachód - wschód. Droga nie posiada znaczących zmian pochylenia podłużnego.

Konstrukcja jezdni:
warstwa ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego cementem gr.15cm
warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/63mm stabilizowanego mechanicznie gr.15cm
warstwa ścieralna z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie
Przed przystąpieniem do realizacji zamierzenia inwestycyjnego należy wyznaczyć w terenie przebieg trasy pasa drogowego. W projektowanych rozwiązaniach technicznych nie zmienia się istniejącego przebiegu drogi. Wszystkie roboty prowadzone będą w granicach istniejącego pasa drogowego, którego właścicielem jest Zamawiający.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót określony został w SWZ i załaczniku nr 5 do SWZ - formularz kosztorysu ofertowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45233140-2 - Roboty drogowe

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

4.5.5.) Wartość części: 579800,75 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w dniu 31.05.2022 r. dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty we wszystkich 3 częściach w/w postępowania. Pismem z dnia 03.06.2022 r. Wybrany w części 1 i 2 Wykonawca tj. Konsorcjum: Lider: PBI Infrastruktura S.A. ul. Kolejowa 10E, 23-200 Kraśnik, Partner: PBI WMB Sp. z o.o, ul. Błonie 8, 27-600 Sandomierz zrezygnował z podpisania umowy w części 1 zamówienia.
Zgodnie z art. 263 ustawy Pzp, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców albo unieważnić postępowanie. Termin związania ofertą w postepowaniu upływał w dniu 08.06.2022 r.
Zgodnie z art. 307 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający zwrócił się do pozostałych Wykonawców którzy złożyli oferty w przedmiotowej części postępowania tj. Zakład Drogowy Tadeusz Popek Spółka Jawna, Rozbórz Długi 57A, 37-560 Pruchnik oraz DRO-BRUK Bogdan Wojtuń, Gniewczyna Tryniecka 139, 37-203 Gniewczyna Łańcucka z wezwaniem do przedłużenia terminu związania ofertą. W wyznaczonym terminie do dnia 08.06.2022 r. zgodę na przedłużenie terminu związania ofertą złożyła firma DRO-BRUK Bogdan Wojtuń. W związku z brakiem wyrażenia zgody na przedłużenie terminu związania ofertą, oferta firmy Zakład Drogowy Tadeusz Popek Spółka Jawna na kwotę 1 555 393,87 zł zgodnie z art. 226. Ust. 1 pkt. 12 Pzp. podlega odrzuceniu. Pozostała
w postępowaniu oferta firmy DRO-BRUK Bogdan Wojtuń na kwotę 1 835 456,57 zł znacznie przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W związku z powyższym, stosownie do art. 255 pkt 3 ustawy Pzp zamawiający unieważnia część 1 postępowania o udzielenie zamówienia.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1945425,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2216483,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1945425,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PBI Infrastruktura S.A.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PBI WMB Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8161465524

7.3.4) Miejscowość: Kraśnik

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

możliwość powierzenia podwykonawcom całości zamówienia poza robotami bitumicznymi

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1945425,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 691001,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 691001,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 691001,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dro-Bruk Bogdan Wojtuń

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941220594

7.3.4) Miejscowość: Gniewczyna Łańcucka

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 691001,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.