Ogłoszenie z dnia 2023-05-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00099026/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-16
- 2023/BZP 00105973/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą środków czyszczących, myjących oraz materiałów pomocniczych dla Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Radecznicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY WOJEWÓDZKI SZPITAL PSYCHIATRYCZNY W RADECZNICY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291049
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Klasztorna 4
1.5.2.) Miejscowość: Radecznica
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-463
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@radecznica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radecznica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4e3a4d90-a60e-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą środków czyszczących, myjących oraz materiałów pomocniczych dla Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Radecznicy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e3a4d90-a60e-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00203996
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00070120/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup wraz z dostawą środków czyszczących, myjących oraz materiałów pomocniczych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00099026
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 03/PZP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 64536,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Proszki do prania i środki czyszczące w asortymencie i ilościach:1 "Antybakteryjny żel do czyszczenia i wybielania sanitariatów, muszli klozetowych, wanien, umywalek, zlewów, odpływów itp. Neutralizujący nieprzyjemne zapachy, z możliwością stosowania w rozcieńczeniu.
Opakowanie 1 l " szt. 500
2 Emulsja do konserwacji drewnianych podłóg 0,5 l szt. 20
3 Kostka WC z koszyczkiem zapachowa (stan stały, opakowanie jednostkowe) szt. 100
4 Krem do golenia szt. 150
5 Krem do rąk szt. 125
6 Mleczko do czyszczenia wszystkich powierzchni 500 ml szt. 250
7 Mydło toaletowe 100g szt. 750
8 Mydło w płynie 1 l szt. 375
9 Mydło z dozownikiem 0,5l szt. 10
10 Pasta BHP 500g szt. 125
11 Płyn do czyszczenia 1 l uniwersalny szt. 175
12 Płyn do czyszczenia stali nierdzewnej 500 ml szt. 25
13 Płyn do naczyń 5 l szt. 225
14 Płyn do szyb 1 l z rozpylaczem (na amoniaku) szt. 150
15 Proszek do czyszczenia 500g z aktywnym tlenem szt. 25
16 Proszek do prania 600g szt. 450
17 Szampon do włosów 1 l szt. 375
18 Szampon samochodowy 1 l szt. 6
19 Środek do czysz. mebli 250g szt. 15
20 Środek do udrażniania rur kanalizacyjnych 500g szt. 90
21 Żel BHP 5 l szt. 75
22 Żelowy dysk toaletowy 75 ml szt. 250
4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała
4.5.5.) Wartość części: 13383,39 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Koncentraty do mycia i czyszczenia w asortymencie i ilościach:1 Środek do mycia wszystkich zmywalnych powierzchni takich jak szkło, meble, marmur, powierzchnie z tworzyw sztucznych itp.
opakowanie 5L - szt. 100
2 Środek na bazie kwasu do gruntownego i codziennego mycia urządzeń sanitarnych.
opakowanie 5L - szt. 100
3 Środek do wszystkich wodoodpornych podłóg w tym zabezpieczonych akrylanami.
opakowanie 5L - szt. 160
4 Alkaliczny środek w płynie do maszynowego mycia naczyń - opakowanie 10L. - szt. 16
5 Polimerowy środek do maszynowego płukania naczyń - opakowanie 5 l
- szt.18
6 Środek do mycia i dezynfekcji wszelkich powierzchni, urządzeń i sprzętów kuchennych - opakowanie 5 l - szt. 19
7 Płynny środek do czyszczenia wszystkich zmywalnych, wodoodpornych - szt. 19
4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.5.) Wartość części: 12017,60 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Materiały pomocnicze w asortymencie i ilościach jak niżej:1 Gąbka do zmywania naczyń (op. po 5 szt.), rozmiar 9 cm x 6 cm op. 180
2 Nakładka na mopa kieszeniowa bawełniana 40 cm (waga min. 180 gram) z paskami kolorowymi do oznaczania stref szt. 180
3 Papier toaletowy koloru szarego rolka z tuleją i obwolutą. Długość minimum 200 listków w rolce . szt. 8 500
4 Ręcznik papierowy dwuwarstwowy perforowany 2x80 listków, rozmiar listka 23 x 14 cm, kolor biały szt. 8 250
5 Rękawice gumowe rozmiar L, XL , XXL. para 100
6 Szczotka do mycia podłóg, włosie ze słomy ryżowej, drewniana, z kijem szt. 20
7 Szczotka do WC z podstawką szt. 20
8 Szczotka do zamiatania (drewniana) z kijem szt. 50
9 Szczotka zmiotka z szufelką (tworzywo sztuczne) szt. 15
10 Ścierka mikrofibra 30 cm x 30 cm kolor czerwony szt. 400
11 Ścierka mikrofibra 30 cm x 30 cm kolor niebieski szt. 400
12 Ścierka mikrofibra 30 cm x 30 cm kolor zielony szt. 400
13 Ścierka mikrofibra 30 cm x 30 cm kolor żółty szt. 400
14 Uniwersalna ścierka domowa do podłóg , rozmiar 60 cm x 80 cm pomarańczowa szt. 700
15 Wiadra budowlane czarne 12 l szt. 8
16 Wkłady ręcznikowe typu ZZ, 1-warstwowe, szare, opakowanie 200 listków kpl. 1500
17 Worki sanitarne czerwone 60 l ( op. po 50 szt. ) op. 175
18 Worki sanitarne duże poj. 120 l (op. po 25 szt.) czerwone op. 225
19 Worki sanitarne duże poj. 120 l (op. po 25 szt.) niebieskie lub czarne op. 750
20 Worki sanitarne duże poj. 160 l (op. po 25 szt.) niebieskie lub czarne op. 25
21 Worki sanitarne małe poj. 60 l (op. po 50 szt.) niebieskie lub czarne op. 750
22 Zmywak metalowy szt. 60
4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33770000-8 - Artykuły higieniczne z papieru
4.5.5.) Wartość części: 39135,75 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16438,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36399,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16438,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU DAFI Adam Łobodziński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 051977577
7.3.3) Ulica: Kombatantów 1
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-110
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16438,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-03-27 do 2023-09-27Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14630,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28325,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14630,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medisept Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 430566102
7.3.3) Ulica: L. Spiessa 4
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-270
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14630,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-03-27 do 2023-09-27Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48136,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72183,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48136,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BDS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 430615941
7.3.3) Ulica: Garbarska 16
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-340
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48136,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-03-27 do 2023-09-27INNE PRZETARGI RADECZNICA
więcej: przetargi RADECZNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ręczników papierowych, worków foliowych, środków czystości oraz artykułów gospodarczych.
- Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości do Centrali i Delegatur Urzędu Komunikacji Elektronicznej
- Dostawa i montaż wyposażenia Centrum Produktu Lokalnego w Leśnej w ramach projektu Centrum usług turystycznych i promocji produktów regionalnych Kowary - Gmina Leśna
- Sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi oraz Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi środków czyszczących oraz środków higieny i czystości - 3 Części
- Zakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla Klubu Dziecięcego w Osieku
- Dostawa profesjonalnych środków czystości i artykułów gospodarstwa domowego
więcej: Produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.