Ogłoszenie z dnia 2023-05-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00141761/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja drogi dojazdowej w miejscowości Studzieniec dla mieszkańców dawnych PGR-ów.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kożuchów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770327
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1a
1.5.2.) Miejscowość: Kożuchów
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-120
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@kozuchow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozuchow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kozuchow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja drogi dojazdowej w miejscowości Studzieniec dla mieszkańców dawnych PGR-ów.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63e09062-c6f2-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00204082
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010721/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Modernizacja drogi dojazdowej w miejscowości Studzieniec dla mieszkańców dawnych PGR-ów.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00141761
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FI.271.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi dojazdowej w miejscowości Studzieniec dla mieszkańców dawnych PGR-ów. Zadanie obejmuje I etap zadania tj. część działek 332/2 i 13 zgodnie z mapą poglądową określającą podział zadania na etap I (kolor zielony) i II. Zadanie obejmuje roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, roboty ziemne oraz wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego naturalnego i nawierzchni z betonu asfaltowego na długości około 580 mb.
Szczegółowy opis i zakres prac zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1 do SWZ w skład, której wchodzi:
1) Projekt wykonawczy pn. „Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. nr 332/2; 16/10; 13 w m. Studzieniec”;
2) Szczegółowe Specyfikacje techniczne dla robót drogowych dot. „Przebudowy drogi wewnętrznej na dz. nr 332/2; 16/10; 13 w m. Studzieniec”;
3) Mapa poglądowa z podziałem zadania na etap I i II;
4) Przedmiar robót dot. etapu I;
5) Zaświadczenie nr 589/2022 Starosty Nowosolskiego z dnia 02.12.2022 roku- zgłoszenie robót.
Uwaga:
Projekt wykonawczy obejmuje całość zadania natomiast zamówienie obejmuje tylko etap I wydzielony zgodnie z mapa poglądową określającą podział zadania na etapy.
Uzyskanie pozwolenia i zapewnienie badań archeologicznych wynikających zaświadczenia nr 589/2022 Starosty Nowosolskiego z dnia 02.12.2022 roku /zgłoszenie robót/, jest po stronie Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 649400,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 741350,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 649400,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowe BUD-DRÓG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9252127822
7.3.3) Ulica: Leśna 9
7.3.4) Miejscowość: Podbrzezie Dolne
7.3.5) Kod pocztowy: 67-120
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWE BUD-DRÓG SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWE BUD-DRÓG SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 649400,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KOŻUCHÓW
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla Przedszkola i Szkoły Podstawowej nr 1 w Kożuchowie.
- "Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Mirocinie Dolnym."
- "Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Kożuchów"
więcej: przetargi KOŻUCHÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.