eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceKompleksowe świadczenie usług nauki pływania uczniów klas III - VIII gliwickich szkół podstawowych



Ogłoszenie z dnia 2021-10-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe świadczenie usług nauki pływania uczniów klas III - VIII gliwickich szkół podstawowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271048212

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 25c

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-109

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzuk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mzuk.bip.gliwice.eu/zamowieniaPubliczne/12488

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowe świadczenie usług nauki pływania uczniów klas III - VIII gliwickich szkół podstawowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50f6d275-00bb-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00204112

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000492/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Kompleksowe świadczenie usług nauki pływania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00153718/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZUK-EPZ.50.62.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi nauki pływania uczniów gliwickich szkół podstawowych klas III – VIII objętych programem dofinansowania przez Urząd Miasta Gliwice, oraz usługi nauki pływania innych dzieci ze szkół i przedszkoli realizowanych w ramach zawieranych umów przez Zamawiającego, na terenie krytej pływalni Delfin w wymiarze ok 2 128h

4.5.3.) Główny kod CPV: 92600000-7 - Usługi sportowe

4.5.5.) Wartość części: 85120,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi nauki pływania uczniów gliwickich szkół podstawowych klas III – VIII objętych programem dofinansowania przez Urząd Miasta Gliwice, oraz usługi nauki pływania innych dzieci ze szkół i przedszkoli realizowanych w ramach zawieranych umów przez Zamawiającego, na terenie krytej pływalni Mewa w wymiarze ok 2660 h

4.5.3.) Główny kod CPV: 92600000-7 - Usługi sportowe

4.5.5.) Wartość części: 106400,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi nauki pływania uczniów gliwickich szkół podstawowych klas III – VIII objętych programem dofinansowania przez Urząd Miasta Gliwice, oraz usługi nauki pływania innych dzieci ze szkół i przedszkoli realizowanych w ramach zawieranych umów przez Zamawiającego, na terenie krytej pływali Olimpijczyk w wymiarze około 1596h.

4.5.3.) Główny kod CPV: 92600000-7 - Usługi sportowe

4.5.5.) Wartość części: 63840,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi nauki pływania dzieci niepełnosprawnych ruchowo i umysłowo, klas objętych programem dofinansowania przez Urząd Miasta Gliwice,
2. Zajęcia realizowane będą w terminach ustalonych przez Zamawiającego, przez cały okres obowiązywania umowy wg harmonogramu zajęć przekazanego przez Zamawiającego najpóźniej 11 września 2020 r., w ilości max 74 godzin zajęć przypadających na każdego z 3 instruktorów nauki pływania, czyli maksymalnie 222 godzin nauki pływania w trakcie trwania zamówienia.
3. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność w czasie trwania zajęć nauki pływania za właściwe zapewnienie bezpieczeństwa uczestnikom w/w zajęć wyłącznie na hali basenowej oraz ewentualne skutki ich niedopełnienia. Po zakończeniu zajęć na hali basenowej, nauczyciel nauki pływania przekaże każde dziecko opiekunowi, z którym dziecko przyszło na zajęcia.
4. Zamawiający przewiduje jedną grupę dzieci na tydzień w ilości ok. 6 dzieci.
5. Nauczyciel musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć z osobami niepełnosprawnymi i odpowiednie kwalifikacje zawodowe min. 1 rok.
6. Nauczyciel nauki pływania winien być fizjoterapeutą, studentem fizjoterapii, pedagogiem specjalnym lub instruktorem nauki pływania z ukończonym specjalistycznym kursem nauki pływania wg zasad Halliwick’a.
7. Minimum wymagań, jakie nauczyciel ma przeprowadzić na zajęciach objętych jest podstawowym 10 punktowym programem Halliwick’a, czyli metodą wykorzystującą proces nauki pływania poprzez trzy fazy – przystosowanie psychiczne, kontrolę równowagi, kontrolę poruszania się – prowadzący do uzyskania pełnej niezależności w wodzie i stanowiący istotę nauczania motorycznego.
8. W nauce winny być wykorzystywane różnego rodzaju techniki wspomagań w zależności od stopnia i rodzaju niepełnosprawności, z zastrzeżeniem, że nauka i doskonalenie pływania winno być indywidualnie dostosowane do stopnia niepełnosprawności uczestników.
9. Każde dziecko niepełnosprawne posiada orzeczenie o stopniu niepełnosprawności i zgodę opiekuna prawnego na uczestnictwo w zajęciach nauki pływania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 92600000-7 - Usługi sportowe

4.5.5.) Wartość części: 8880,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68096,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68415,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68096,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie Klub Pływacki "Sikret" Gliwice

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312675656

7.3.3) Ulica: Zwycięstwa

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68096,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-24

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85120,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91743,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85120,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie Klub Pływacki Sikret Gliwice

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312675656

7.3.3) Ulica: Zwycięstwa

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85120,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-24

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59850,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60648,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59850,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie Klub Pływacki Sikret Gliwice

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312675656

7.3.3) Ulica: Zwycięstwa

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59850,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-24

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

do terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.