Ogłoszenie z dnia 2022-06-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00147509/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ROBOTY BUDOWLANE – REMONT SIECI WODOCIĄGOWEJ W SKŁADZIE NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 44 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080519145
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słubicka 10
1.5.2.) Miejscowość: Krosno Odrzańskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-600
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 261672427
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 44wog.zam.publ@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.44wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wojskowa Jednostka Budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ROBOTY BUDOWLANE – REMONT SIECI WODOCIĄGOWEJ W SKŁADZIE NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-651cc5e2-cd1e-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00204159
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00083272/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 REMONT SIECI WODOCIĄGOWEJ - NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00147509/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 22/TP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 295121,95 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane – remont sieci wodociągowej w Składzie Nowogród Bobrzański.
Zakres robót budowlanych obejmuje :
przy budynku nr 135
1. Wymiana sieci wodociągowej 63 mm,- 90 mb
2. Montaż zaworów przelotowych,
3. Skucie betonu na linii przebiegu sieci wodociągowej,
4. Uzupełnienie betonu,
5. Podłączenie sieci do budynku nr 135
przy bud nr 759
1. Wymiana sieci wodociągowej o średnicy 200 mm – 50 mb
2. Wymiana hydrantu naziemnego o średnicy 80 mm
3. Skucie betonu na linii przebiegu sieci wodociągowej,
4. Uzupełnienie betonu,
sieć hydrantowa
1. Wymiana hydrantów naziemnych 80 mm – 8 szt
przy bud 753
1. Wymiana sieci kanalizacyjnej 100 mm – 5,5 mb.
2. Wykonanie studzienki kanalizacji,
3. Skucie betonu na linii przebiegu sieci kanalizacji,
4. Uzupełnienie betonu,
przy bud 303
1. Wymiana sieci wodociągowej o średnicy 100 mm – 15 mb
2. Wymiana hydrantu naziemnego 80 mm
3. Skucie betonu na linii przebiegu sieci wodociągowej,
4. Uzupełnienie betonu,
przy bud 155
1. Odcięcie i zaślepienie starej sieci hydrantowej
2. Uzupełnienie nawierzchni betonowej drogi,
bud 165
1. Wymiana instalacji wodociągowej poziomej w kotłowni,
2. Przyłączenie sieci do pionów wodociągowych w budynku
Szczegółowy opis zadania zawarty został w przedmiarze robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42131160-5 - Hydranty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45233251-3 - Wymiana nawierzchni
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 347635,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 347635,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Instalatorstwa i Budownictwa Ogólnego „Radiator” Tadeusz Ścigaj
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Jerzy Ścigaj
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9290112691
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 347635,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KROSNA ODRZAŃSKIEGO
- Świadczenia zdrowotne z zakresu medycyny pracy - woj. wielkopolskie.
- "Świadczenie kompleksowych usług hotelarsko - gastronomicznych oraz wynajmu sal konferencyjnych wraz z wyposażeniem "
- Wynajem sprzętów i środka transportowego w roku 2025
więcej: przetargi w Krośnie Odrzańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa budynku dydaktyczno - warsztatowego dla Zespołu Szkół w Kowalu"
- Modernizacja bazy rekreacyjno-sportowej przy Szkole Podstawowej nr 4 w Sosnowcu.
- Wykonanie instalacji sanitarnych i elektrycznych wraz z automatyką dla modernizacji systemu wentylacji Pracowni Hodowli Tkanek w budynku WBBiB na terenie kampusu Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Sokołach
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Stara Jastrząbka Gmina Czarna - Kolektor SK
więcej: Hydranty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.