Ogłoszenie z dnia 2022-06-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00135365/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie modernizacji budynków i lokali komunalnych współfinansowanych przez Bank Gospodarstwa Krajowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368268097
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zjednoczenia 110
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-120
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 68 353 67 04
1.5.8.) Numer faksu: (+48) 68 353 36 84
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: uzp@gm.zgora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gm.zgora.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gm.zgora1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka mieszkaniowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie modernizacji budynków i lokali komunalnych współfinansowanych przez Bank Gospodarstwa Krajowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3f7bd05-c547-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00204188
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00135365/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ.261.13.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1927126,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie modernizacji budynków i lokali komunalnych współfinansowanych przez Bank Gospodarstwa Krajowego”. Zadanie nr 1: 9 lokali mieszkalnych oraz - wg zestawienia zawartego w wykazie – załączniku nr 7 do umowy.Szczegółowy zakres robót (branża budowlana, sanitarna, elektryczna) objętych niniejszą umową określony jest dokumentacją projektową opracowaną przez:
Dla zadania nr 1:
- Ewa Dębska „Dębska Design” Biuro Projektowe; pl. Powstańców Wielkopolskich 10/305, Zielona Góra
- Komeksbud Sp. z o.o. Biuro Ekspertyz i Projektów Budowlanych; ul. Działkowa 19A, Zielona Góra
- Krystian Karalus „INSTALWIND”; ul. Długa 33 Radzewice, 66-022 Mosina
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania prac, o których mowa w ust. 4 SWZ zgodnie z treścią decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (decyzja o ile zachodziła konieczność wydania stanowi załącznik do projektu technicznego) oraz obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności:
- ustawy z dnia 23.07.2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2021 r. poz. 710 z późn. zm.), oraz Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z 02.08.2018 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich i badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków albo na Listę Skarbów Dziedzictwa oraz robót budowlanych, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, a także badań archeologicznych i poszukiwań zabytków (Dz. U. z 2021 r., poz. 81).
2. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
45000000-7 – Roboty budowlane
45310000-3 – Roboty instalacyjne elektryczne
45211000-2 – Roboty budowlane w zakresie budynku
45333000-0 – Roboty instalacyjne gazowe
45453000-7 – Roboty remontowe i renowacyjne
45400000-1 – Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45330000-9 – Roboty instalacyjne wod-kan i sanitarne
45310000-3 – Roboty instalacyjne elektryczne
45211000-2 – Roboty budowlane w zakresie budynku
45110000-1 – Roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i demontażowe
45421141-4 – Instalowanie przegród (ścian działowych)
45410000-4 – Tynkowanie
45442100-8 – Roboty malarskie
45421146-8 – Malowanie
45421132-8 – Instalowanie stolarki okiennej
45421131-1 – Instalowanie stolarki drzwiowej
45431200-9 – Kładzenie glazury
45333000-0 – Roboty instalacyjne gazowe
45331100-7 – Instalacja c.o.
45332300-6 – Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332000-3 – Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332200-5 – Roboty instalacyjne hydrauliczne
45315700-5 – Tablice elektryczne
45311100-1 – Zasilanie tablic elektrycznych
45311200 – Instalacje elektryczne
3. Wszystkie ewentualnie wskazane w dokumentacji znaki towarowe, nazwy producentów i dystrybutorów zostały wskazane w celu właściwego opisania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza stosowanie wyrobów równoważnych o parametrach technicznych porównywalnych z materiałami wskazanymi w dokumentacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 984823,48 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie modernizacji budynków i lokali komunalnych współfinansowanych przez Bank Gospodarstwa Krajowego”. Zadanie nr 2: 8 lokali mieszkalnych - wg zestawienia zawartego w wykazie – załączniku nr 7 do umowy.Szczegółowy zakres robót (branża budowlana, sanitarna, elektryczna) objętych niniejszą umową określony jest dokumentacją projektową opracowaną przez:
- Ewa Dębska „Dębska Design” Biuro Projektowe ; pl. Powstańców Wielkopolskich 10/305 Zielona Góra
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania prac, o których mowa w ust. 4 SWZ zgodnie z treścią decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (decyzja o ile zachodziła konieczność wydania stanowi załącznik do projektu technicznego) oraz obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności:
- ustawy z dnia 23.07.2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2021 r. poz. 710 z późn. zm.), oraz Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z 02.08.2018 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich i badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków albo na Listę Skarbów Dziedzictwa oraz robót budowlanych, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, a także badań archeologicznych i poszukiwań zabytków (Dz. U. z 2021 r., poz. 81).
2. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
45000000-7 – Roboty budowlane
45310000-3 – Roboty instalacyjne elektryczne
45211000-2 – Roboty budowlane w zakresie budynku
45333000-0 – Roboty instalacyjne gazowe
45453000-7 – Roboty remontowe i renowacyjne
45400000-1 – Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45330000-9 – Roboty instalacyjne wod-kan i sanitarne
45310000-3 – Roboty instalacyjne elektryczne
45211000-2 – Roboty budowlane w zakresie budynku
45110000-1 – Roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i demontażowe
45421141-4 – Instalowanie przegród (ścian działowych)
45410000-4 – Tynkowanie
45442100-8 – Roboty malarskie
45421146-8 – Malowanie
45421132-8 – Instalowanie stolarki okiennej
45421131-1 – Instalowanie stolarki drzwiowej
45431200-9 – Kładzenie glazury
45333000-0 – Roboty instalacyjne gazowe
45331100-7 – Instalacja c.o.
45332300-6 – Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332000-3 – Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332200-5 – Roboty instalacyjne hydrauliczne
45315700-5 – Tablice elektryczne
45311100-1 – Zasilanie tablic elektrycznych
45311200 – Instalacje elektryczne
3. Wszystkie ewentualnie wskazane w dokumentacji znaki towarowe, nazwy producentów i dystrybutorów zostały wskazane w celu właściwego opisania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza stosowanie wyrobów równoważnych o parametrach technicznych porównywalnych z materiałami wskazanymi w dokumentacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 942303,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1235000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1235000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1235000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo - Budowlany Maciej Jakuboszczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9231302912
7.3.3) Ulica: Kwiatowa 21
7.3.4) Miejscowość: Kopanica
7.3.5) Kod pocztowy: 64-225
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Remontowo - Budowlany Maciej Jakuboszczak
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Remontowo - Budowlany Maciej Jakuboszczak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1235000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 360 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1200000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1200000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1200000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo - Budowlany Maciej Jakuboszczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9231302912
7.3.3) Ulica: Kwiatowa 21
7.3.4) Miejscowość: Kopanica
7.3.5) Kod pocztowy: 64-225
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Remontowo - Budowlany Maciej Jakuboszczak
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Remontowo - Budowlany Maciej Jakuboszczak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1200000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 360 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) dla zadania nr 1: lokal przy ul. Kupieckiej 9/3 do dnia 16.08.2022r., lokal przy ul. Bema 42/3 do dnia 30.11.2022r.
Realizacja pozostałych 7 lokali nastąpi w terminie 360 dni od daty podpisania umowy z zastrzeżeniem, że ich odbiór nastąpi nie wcześniej jak 10.01.2023r.
2) dla zadania nr 2: lokal przy ul. Jedności 60/6A do dnia 16.08.2022r., lokal przy ul. Sowińskiego 30/2 do dnia 30.11.2022r.
Realizacja pozostałych 6 lokali nastąpi w terminie 360 dni od daty podpisania umowy z zastrzeżeniem, że ich odbiór nastąpi nie wcześniej jak 10.01.2023r.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Usługi kompleksowego utrzymania czystości w Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny Zielona Góra
- Świadczenie usług bezpośredniej ochrony fizycznej i monitoringu elektronicznego budynku, mienia Parku Technologii Kosmicznych w Zielonej Górze.
- "Usługa ochrony osób i mienia oraz świadczenie usług recepcyjnych i obsługi szatni w Wojewódzkiej i Miejskiej Bibliotece Publicznej im. Cypriana Norwida w Zielonej Górze"
- Usługa sprzątania budynków oraz utrzymania czystości na terenach zewnętrznych Jednostek należących do Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze w 2025 roku - obiekty w Międzyrzeczu
- Przeprowadzenie Generalnego Pomiaru Ruchu 2025, na odcinkach pomiarowych dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze: Zadanie nr 1,2,3.
- Sukcesywne dostawy składników umundurowania funkcjonariuszy Służby Celno-Skarbowej - Kamizelek ostrzegawczych, w okresie do 30.06.2026 r.
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Kłaj- etap V
- Modernizacja budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej w Komarowie-Osadzie z siedzibą w Wolicy Brzozowej
- Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Kłaj
- Rewitalizacja zbiorników wodnych na terenie Gminy i Miasta Tuliszków
- IZP.042.12.5.2023_2Termomodernizacja zabytkowego budynku w zespole pałacowo-parkowym we Włosieniu Część II
- Przebudowa i remont wnętrza budynku szpitala wraz z rozbudową o wiatrołap / Szpitalny Oddział Ratunkowy w Głogowskim Szpitalu Powiatowym sp. z o.o.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.