Ogłoszenie z dnia 2023-05-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00240172/01 - Wynik z dnia 2023-05-31
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy mięsa i wędlin do Ośrodka Doskonalenia Kadr Służby Więziennej w Olszanicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Doskonalenia Kadr Służby Więziennej w Olszanicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384899520
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Olszanica 222
1.5.2.) Miejscowość: Olszanica
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-722
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134617460
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: odk_olszanica@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy mięsa i wędlin do Ośrodka Doskonalenia Kadr Służby Więziennej w Olszanicy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e66af3a-ed65-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00204203
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00119919/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawy mięsa i wędlin do Ośrodka Doskonalenia Kadr Służby Więziennej w Olszanicy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3e66af3a-ed65-11ed-9355-06954b8c6cb93.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w postaci: Platformy e-Zamówienia - https://ezamowienia.gov.pl oraz
poczty elektronicznej – e-mail: odk_olszanica@sw.gov.pl z zastrzeżeniem, że złożenie oferty przez wykonawcę następuje wyłącznie za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia - https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/regulamin/ oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy” - https://ezamowienia.gov.pl/komponent-edukacyjny/
2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.
5. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a). w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b). jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
6. Sposób komunikowania się w ramach postępowania na Platformie e-Zamówienia został opisany w instrukcji pn. "Komunikacja w postępowaniu" dostępnej na stronie https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Komunikacja-w-postepowaniu-5.1.pdf
7. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
8. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
10. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: odk_olszanica@sw.gov.pl oraz sebastian.ukleja@sw.gov.pl (nie dotyczy składania ofert).
11. Zamawiający nie przewiduje innego sposobu komunikowania się z Wykonawcami niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ośrodek Doskonalenia Kadr Służby Więziennej w Olszanicy, Olszanica 222, 38-722 Olszanica, reprezentowany przez Komendanta ośrodka;
• w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres: Ośrodek Doskonalenia Kadr Służby Więziennej w Olszanicy, Olszanica 222, 38-722 Olszanica, pocztą elektroniczną na adres e-mail: odk_olszanica@sw.gov.pl;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z późn.
zm.), dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych [1];
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO [2];
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
[1] Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
[2] Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DKw.2232.5.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięsa i wędlin do Ośrodka Doskonalenia Kadr Służby Więziennej w Olszanicy w ilości i asortymencie podanym w załączniku nr 4 do SWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) oraz w załączniku nr 1 do SWZ (formularz ofertowy).
1. CPV 15112100-7 Filet z indyka, mięso świeże, nierozmrożone, powierzchnia niezakrwawiona, bez opiłków kości, termin przydatności do spożycia min. 3 dni od daty dostawy do magazynu. W ilości 450 kg.
2. CPV 15112100-7 Filet z kurczaka, Mięso świeże, nierozmrożone powierzchnia niezakrwawiona, bez opiłków kości, termin przydatności do spożycia min. 3 dni od daty dostawy do magazynu. W ilości 800 kg.
3. CPV 15112100-7 Udko z kurczaka, Element z kurczaka zawierający udo i podudzie wraz z mięśniami i skórą, świeży, niemrożony, waga porcji nie mniej niż 250 g; uda powinny być właściwie umięśnione, linie cięć równe, gładkie, skóra bez przebarwień oraz resztek upierzenia, zapach swoisty dla mięsa drobiowego świeżego. Termin przydatności do spożycia min. 3 dni od daty dostawy do magazynu. W ilości 600 kg.
4. CPV 15112100-7 Porcja rosołowa z kury. Korpusy drobiowe wraz z szyjką świeże, zapach naturalny dla mięsa drobiowego świeżego, niemrożonego, termin przydatności do spożycia min. 3 dni od daty dostawy do magazynu. W ilości 900 kg.
5. CPV 15112100-7 Porcja rosołowa z kaczki. Korpusy z kaczki świeże, zapach naturalny dla mięsa drobiowego świeżego, niemrożonego, termin przydatności do spożycia min. 3 dni od daty dostawy do magazynu. W ilości 100 kg.
6. CPV 15111100-0 Wołowina bez kości, Wyselekcjonowane części udźca, bez ścięgien i tkanki tłuszczowej. Mięso świeże, nierozmrażane, czyste o konsystencji jędrnej, o zapachu swoistym charakterystycznym dla świeżego mięsa. Okres przydatności do spożycia min. 3 dni od daty dostawy do magazynu. W ilości 200 kg.
7. CPV 15111000-0 Szponder wołowy, Mięso świeże, nierozmrożone, czyste o konsystencji jędrnej, o zapachu swoistym charakterystycznym dla świeżego mięsa, pozbawione całkowicie skrzepów krwi oraz strzępów tkanki mięsnej. Okres przydatności do spożycia min. 3 dni od daty dostawy do magazynu. W ilości 200 kg.
8. CPV 15131600-1 Flaki wołowe, Część żołądka krowy z nieznacznym przerostem tłuszczowym. Produkt świeży, krojony, oczyszczony, o barwie jasnoszarej i swoistym zapachu, charakterystycznym dla podrobów wołowych, bez oznak zaparzenia i rozpoczynającego się psucia. Okres przydatności min. 7 dni od daty dostawy do magazynu. W ilości 200 kg.
9. CPV 15131130-5 Boczek wędzony gotowany. Barwa charakterystyczna dla asortymentu. Niedopuszczalny jest smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. Okres przydatności do spożycia min. 14 dni od daty dostawy do magazynu. W ilości 400 kg.
10. CPV 15131130-5 Baleron. Mięso wieprzowe - przyprawy. Powierzchnia nieuszkodzona, czysta sucha. Konsystencja soczysta, krucha, powierzchnia przekroju lekko wilgotna. Barwa, smak i zapach charakterystyczne dla danego asortymentu. Niedopuszczalne są skupiska galarety na przekroju oraz wyciek soku. Niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. Zamawiający nie dopuszcza wędlin pakowanych próżniowo i mrożonych. Okres przydatności do spożycia min. 14 dni od dnia dostawy do magazynu. Opakowanie próżniowe. W ilości 300 kg.
11. CPV 15131130-5 Kabanosy. Produkt z mięsa wieprzowego w osłonkach naturalnych, wędzony, parzony i suszony. Niedopuszczalny jest smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. Zamawiający nie dopuszcza wędlin mrożonych. Opakowanie próżniowe. Termin przydatności nie krótszy niż 14 dni od dnia dostawy do magazynu. W ilości 200 kg.
12. CPV 15131130-5 Kiełbasa biała parzona. Kiełbasa wieprzowa może być z dodatkiem mięsa wołowego, średnio rozdrobniona w naturalnym jelicie. Zawartość mięsa min. 80%. Barwa biała do szarej. Smak charakterystyczny dla produktu. Niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. Okres przydatności min. 14 dni od daty dostawy do magazynu. Opakowanie próżniowe. W ilości 300 kg.
13. CPV 15131130-5 Kiełbasa śląska. Mięso wieprzowe średnio rozdrobnione, przyprawy. Konsystencja zwięzła. Powierzchnia bez zanieczyszczeń i śladów pleśni. Zapach charakterystyczny dla procesu wędzenia. Opakowanie próżniowe. Termin przydatności min. 14 dni od daty dostawy do magazynu. W ilości 450 kg.
14. CPV 15131130-5 Kiełbasa parówkowa. Zawartość mięsa min. 60%. Mięso wieprzowe i wołowe drobno rozdrobnione, podgardle wieprzowe, bez dodatków modyfikujących. Niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. Opakowanie próżniowe. Termin przydatności nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy do magazynu. W ilości 350 kg.
15. CPV 15131130-5 Parówki cienkie. Zawartość mięsa min. 60%. Konsystencja zwięzła. Powierzchnia nieuszkodzona, bez śladów pleśni. Niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. Opakowanie próżniowe. Termin przydatności nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy do magazynu. W ilości 350 kg.
16. CPV 15131130-5 Kiełbasa zwyczajna. Kiełbasa wieprzowa średnio rozdrobniona, wędzona, parzona. Zawartość mięsa min. 75%. Powierzchnia bez zanieczyszczeń i śladów pleśni. Zapach charakterystyczny dla procesu wędzenia. Termin przydatności nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy do magazynu. Opakowanie próżniowe. W ilości 350 kg.
17. CPV 15131130-5 Polędwica sopocka. Mięso wieprzowe schabowe wędzone i parzone, całe elementy. Barwa charakterystyczna dla asortymentu. Powierzchnia nieuszkodzona, bez zanieczyszczeń i śladów pleśni. Niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. Termin przydatności nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy do magazynu. Opakowanie hermetyczne. W ilości 200 kg.
18. CPV 15131130-5. Kiełbasa krakowska sucha. Produkt z mięsa wieprzowego i wołowego w osłonkach naturalnych, wyrób parzony, wędzony i suszony do uzyskania pomarszczonej powierzchni. Niedopuszczalny jest smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. Termin przydatności nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy do magazynu. Opakowanie hermetyczne. W ilości 200 kg.
19. CPV 15131135-0 Szynka drobiowa. Wyrób drobiowy, grubo rozdrobniony, parzony, o delikatnym aromacie, soczysty i jędrny, zawartość mięsa min.75%, w formie batonu w sztucznej osłonce. Termin przydatności do spożycia min. 14 dni od daty dostawy do magazynu. Opakowanie hermetyczne. W ilości 300 kg.
20. CPV 15131130-5 Szynka wieprzowa Mięso z szynki wieprzowej parzone , sznurowane, całe elementy. Konsystencja zwięzła. Powierzchnia nieuszkodzona, bez zanieczyszczeń i śladów pleśni, produkowana zgodnie z recepturą metodą tradycyjną. Okres przydatności do spożycia min. 14 dni od daty dostawy do magazynu. Opakowanie hermetyczne. W ilości 200 kg.
21. CPV 15131130-5 Kiełbasa szynkowa. Mięso wieprzowe grubo rozdrobnione z szynki, przyprawy. Zawartość mięsa min. 80%. Konsystencja zwięzła. Powierzchnia batonu brązowa błyszcząca, bez zanieczyszczeń i śladów pleśni. Niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. Okres przydatności do spożycia min. 14 dni od daty dostawy do magazynu. Opakowanie próżniowe. W ilości 300 kg.
22. CPV 15131130-5 Smaczek. Produkt wieprzowy drobno rozdrobniony, parzony, w otoczce z galarety w formie bloku. Zawartość mięsa min. 60%. Niedopuszczalny jest smak i zapach świadczące o nieświeżości lub obcy, np. gorzki, kwaśny , pleśniowy. Termin przydatności nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy do magazynu. W ilości 200 kg.
23. CPV 15131310-1 Pasztet pieczony. Mięso wieprzowe, podroby, tłuszcz, poddany procesowi pieczenia. Powierzchnia gładka. Konsystencja ścisła, jednolita. Składniki równomiernie wymieszane. Smak i zapach charakterystyczny dla użytych surowców, przypraw i zastosowanym procesem technologicznym, wyraźnie wyczuwalne przyprawy. Niedopuszczalne: smak i zapach nieświeżych surowców. Termin przydatności nie krótszy niż 7 dni od daty dostawy do magazynu. W ilości 200 kg.
24. CPV 15131130-5 Pieczeń. Wyrób bez osłonki z mięsa wieprzowo-wołowego ze zmielonej masy z przyprawami. Konsystencja dość ścisła, struktura jednolita, wszystkie składniki równomiernie wymieszane. Smak i zapach charakterystyczny dla użytych surowców, dodatków i przypraw. Termin przydatności nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy do magazynu. W ilości 200 kg.
25. CPV 15131130-5 Szynka konserwowa, produkt wieprzowy grubo rozdrobniony w formie bloku, parzony, niewędzony, Zawartość mięsa min. 80%. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy do magazynu. W ilości 300 kg .
26. CPV 15131130-5 Kiełbasa wiejska, kiełbasa wieprzowa, średnio rozdrobniona w osłonce naturalnej, wędzona. Zawartość mięsa min. 80%. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy do magazynu. Opakowanie próżniowe. W ilości 300 kg.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15131130-5 - Wędliny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej
ceny. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SWZ.2. Pełnomocnictwa - jeżeli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest załączenie do oferty pełnomocnictwa, w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale i opatrzone kwalifikowanym podpisemelektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub w formie kopii potwierdzonej notarialnie, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy zamówienia realizować zamierzają poszczególni Wykonawcy.
3. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
4. Jeżeli jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy, w tym możliwość wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia w następujących przypadkach:1). zmiany cen jednostkowych brutto określonych w § 1 ust. 1 umowy w przypadku zmiany przepisów stawki podatkowej VAT mającej miejsce po dniu zawarcia umowy, przy czym zmianie ulegną wyłącznie ceny brutto a cena netto pozostanie bez zmian.
2). po upływie 2 miesięcy od dnia obowiązywania umowy Zamawiający dopuszcza możliwość uzasadnionej zmiany ceny artykułu spożywczego pod warunkiem wzrostu lub obniżki (o co najmniej 1%) cen towarów i usług konsumpcyjnych. Zmiana ceny może następować nie częściej niż raz na kwartał proporcjonalnie do wskaźnika zmian cen, po ogłoszeniu przez
Prezesa GUS w Monitorze Polskim wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych. Wiążący dla stron umowy będzie publikowany ,,Wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych (kwartał do poprzedniego kwartału)”, proporcjonalnie do którego będzie liczona zwyżka lub obniżka cen.
2. Strona, która wnioskuje o zmianę wysokości wynagrodzenia, przedstawi pisemnie szczegółową kalkulację kosztów wykonania zamówienia z uwzględnieniem zaistniałej zmiany będącej jego podstawą oraz złoży wniosek o zmianę postanowień umowy.
3. Wniosek, o którym mowa w ust. 2 musi zawierać:
1). opis propozycji zmiany;
2). uzasadnienie zmiany;
3). opis wpływu zmiany na warunki realizacji umowy.
4. W terminie 7 dni (licząc od daty wpływu wniosku o zmianę cen) sporządzany jest aneks do umowy określający nowe ceny. Nowe ceny obowiązują od dnia podpisania aneksu.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-17 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia dostepnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-17 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-06-15
INNE PRZETARGI OLSZANICA
więcej: przetargi OLSZANICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa art. spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Wejherowie w roku 2025
- SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W RESKU W OKRESIE 01.01.2025 - 31.12.2025
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 18 im. Kubusia Puchatka w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.