eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OgrodzieniecOpracowanie planu ogólnego gminy Ogrodzieniec



Ogłoszenie z dnia 2025-04-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie planu ogólnego gminy Ogrodzieniec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ogrodzieniec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258842

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 25

1.5.2.) Miejscowość: Ogrodzieniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-440

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: (32) 67-09-700, (32) 67-09-713

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ogrodzieniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ogrodzieniec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-84882c12-f937-4c90-baf8-8dd1d01e020b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie planu ogólnego gminy Ogrodzieniec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84882c12-f937-4c90-baf8-8dd1d01e020b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00204208

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038910/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Opracowanie planu ogólnego gminy Ogrodzieniec

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00101817

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.3.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i sporządzenie planu ogólnego dla całego terenu Gminy Ogrodzieniec oraz przeprowadzenie całej procedury planistycznej.
2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
1) zapisami uchwały Nr X/98/2024 Rady Miejskiej w Ogrodzieńcu z dnia 17 grudnia 2024r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Ogrodzieniec;
2) obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z:
a) ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, zwanej dalej „ustawą u.p.z.p.”,
b) ustawą z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze,
c) ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,
d) ustawą z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne,
e) ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami,
f) ustawą z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej,
g) rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów,
h) rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 26 października 2020 r. w sprawie zbiorów danych przestrzennych oraz metadanych w zakresie zagospodarowania przestrzennego,
i) ustawami i przepisami odrębnymi odnoszącymi się do planowania i zagospodarowania przestrzennego.
3. Wykonawca, zgodnie z zasadami wiedzy urbanistycznej, należytą starannością oraz zachowaniem obowiązujących przepisów, zobowiązuje się do:
1) przygotowania merytorycznego dokumentów formalno-prawnych wymaganych ustawowo pism, zawiadomień, ogłoszeń i obwieszczeń: o przystąpieniu do opracowania planu, o przystąpieniu do konsultacji społecznych nad projektem planu i innych niezbędnych w ramach przedmiotu zamówienia, komunikatów dotyczących opracowań projektu planu, zestawień opinii i uzgodnień, sporządzenia zestawienia wniosków złożonych do planu w celu jego opublikowania w BIP oraz współpracy przy prowadzeniu procedury oraz dokumentacji prac planistycznych;
2) przygotowania materiałów i pism w celu uzyskania opinii i uzgodnień, według rozdzielnika wskazanego przez Wykonawcę z uwzględnieniem gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej;
3) wprowadzenia ewentualnych zmian wynikających z uzgodnień, powtórzenia procedury
w niezbędnym zakresie, jeśli będzie to konieczne, w razie potrzeby przygotowania treści zażaleń na postanowienia;
4) fizycznego udziału w: spotkaniach, przygotowaniu ankiet, zbieraniu uwag związanych
z rozwiązaniami przyjętymi w projekcie planu w ramach prowadzonych konsultacji społecznych, w tym składania wyjaśnień osobom zainteresowanym (pisemnych lub ustnych);
5) przygotowania (w porozumieniu z Zamawiającym) dokumentów, pism, ankiet, ogłoszeń, obwieszczeń, zawiadomień i innych w procedurze sporządzenia planu, w tym w konsultacjach społecznych, o których mowa w art. 8i, 8j i 8k ustawy u.p.z.p.;
6) prezentacji projektu planu i uczestnictwa w konsultacjach społecznych na temat rozwiązań przyjętych w projekcie planu ogólnego (udział fizyczny), podczas posiedzeń gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej (udział fizyczny) oraz uczestnictwo w spotkaniach z udziałem radnych (komisjach rady gminy oraz sesjach – udział fizyczny);
7) sporządzenia uzasadnienia planu;
8) opracowania danych przestrzennych do planu zgodnie z art. 67a ustawy u.p.z.p.;
9) przeprowadzenia strategicznej oceny odziaływania na środowisko, w tym sporządzenie prognozy odziaływania na środowisko dla projektu planu ogólnego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostepnieniu informacji
o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach odziaływania na środowisko;
10) wykonania opracowania ekofizjograficznego;
11) wprowadzenia do uchwały zatwierdzającej plan, zmian wynikających z rozstrzygnięć nadzorczych wojewody, ustosunkowania się do tych rozstrzygnięć (ewentualnie powtórzenie procedury w zakresie wymaganym przez wojewodę);
12) ustosunkowania się do skarg wniesionych do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego
i Naczelnego Sądu Administracyjnego;
13) pozyskania wszelkich materiałów i dokumentów, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, we własnym zakresie i na własny koszt;
14) prawidłowego sporządzenia i skompletowania dokumentacji planistycznej zgodnie z ustawą u.p.z.p., do przedstawienia wojewodzie w celu oceny zgodności z prawem
i ogłoszenia uchwały w wojewódzkim dzienniku urzędowym.
15) wykonania innych czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia;
16) zbilansowania powierzchni o różnym przeznaczeniu pod kątem wymagań sprawozdawczości GUS w przypadku wystąpienia takich zmian.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 175800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 175800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Urbanistyczno–Architektoniczna Knura s.c. Jan Knura Malwina Włodarczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6423258720

7.3.3) Ulica: Korfantego 11/3

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 175800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.