Ogłoszenie z dnia 2022-06-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00134959/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie przeglądów budowlanych półrocznych, rocznych i pięcioletnich w budynkach będących w zasobach ZBiLK
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD BUDYNKÓW I LOKALI KOMUNALNYCH W GDYNI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360995521
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Hugo Kołłątaja 1
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-332
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zbilk.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbilk.gdynia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zbilkgdynia/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie przeglądów budowlanych półrocznych, rocznych i pięcioletnich w budynkach będących w zasobach ZBiLK2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36c12aae-c21a-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00204373
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029859/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Wykonanie przeglądów budowlanych rocznych, półrocznych i pięcioletnich w budynkach będących w zasobach ZBiLK
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00134959/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZBILK.IZ.MK.241.P.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 135000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest wykonanie przeglądu budowlanego półrocznego i rocznego w budynkach położonych w dzielnicach Babie Doły, Chylonia, Grabówek, Leszczynki, Oksywie, Obłuże, Pogórze, Pustki Cisowskie - Demptowo, Śródmieście, na terenie Gdyni administrowanych przez jednostkę budżetową Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych.Wykaz poszczególnych lokalizacji znajduje się w Załączniku nr 3 do Umowy .
4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.5.5.) Wartość części: 47500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest wykonanie przeglądu budowlanego rocznego w budynkach, oraz obiektach położonych w dzielnicach Chwarzno - Wiczlino, Działki Leśne, Kamienna Góra, Orłowo, Witomino Leśniczówka i Radiostacja, Wzg. Św. Maksymiliana, Wielki Kack na terenie Gdyni administrowanych przez jednostkę budżetową Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych.Wykaz poszczególnych lokalizacji znajduje się w Załączniku nr 3 do Umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.5.5.) Wartość części: 33500,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest wykonanie przeglądu budowlanego rocznego i pięcioletniego w budynkach położonych na terenie Gdyni administrowanych przez jednostkę budżetową Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych.Wykaz poszczególnych lokalizacji znajduje się w Załączniku nr 3 do Umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.5.5.) Wartość części: 34000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z błędem leżącym po stronie Zamawiającego w formularzu ofertowym (dla części 1) i jego niezgodnością z pozostałymi dokumentami (wzorem warunków umowy) w ilości budynków podlegających przeglądom rocznym (w formularzu oferty jest 93, powinno być 94
zgodnie z wykazem lokalizacji stanowiącym Załącznik nr 3 do WU) zdecydowano o unieważnieniu przedmiotowej części zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17306,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29748,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17306,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polska Grupa Inżynieryjna Spółka z o.o. S.K.A
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512359051
7.3.3) Ulica: Franciszka Marii Lanciego 14
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-792
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17306,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10332,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10332,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10332,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polska Grupa Inżynieryjna Spółka z o.o. S.K.A
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512359051
7.3.3) Ulica: Franciszka Marii Lanciego 14
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-792
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POLSKA GRUPA INŻYNIERYJNA JĘDRZEJEWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
POLSKA GRUPA INŻYNIERYJNA JĘDRZEJEWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10332 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Przedłużenie wsparcia technicznego i gwarancji na usługę: Centralny Systemu Zarządzania Użytkownikami Uniwersytetu Morskiego w Gdyni wraz z ADFS
- Utrzymanie czystości nabrzeży, falochronów i rzek
- Świadczenie usług prania i czyszczenia chemicznego
- Dostawa dla Gminy Miasta Gdyni tablic rejestracyjnych oraz odbiór i utylizację tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku
- Świadczenie usługi transportu niemedycznego osób i dokumentacji na rzecz Szpitali Pomorskich Sp. z o. o. oraz realizacji zadań związanych z obowiązkami w ramach Nocnej i Świątecznej Opieki Zdrowotnej
- SUKCESYWNE DOSTAWY ASORTYMENTU MEDYCZNEGO RÓŻNEGO RODZAJU NA POTRZEBY SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług kominiarskich na nieruchomościach będących własnością Gminy Miasto Kołobrzeg oraz Kołobrzeskiego TBS
- Świadczenie usług kominiarskich w budynkach stanowiących zasobów Gminy Bielsko - Biała będących w zarządzie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku - Białej w podziale na 2 części.
- Wykonywanie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych w Gminie Czyżew
- Usługi kominiarskie w zasobach własnych i administrowanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o. w Tomaszowie Maz.
- Wykonywanie kontroli rocznej przewodów kominowych w zasobach własnych i zarządzanych przez Szczecińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. - z podziałem na cztery części
- Przegląd mechaniki i technologii scenicznej w budynku Teatru Muzycznego CAPITOL we Wrocławiu
więcej: Usługi kontroli technicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.