eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ozorków › Modernizacja Szkoły Podstawowej Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Ozorkowie- nadzór inwestorski



Ogłoszenie z dnia 2022-06-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Modernizacja Szkoły Podstawowej Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Ozorkowie– nadzór inwestorski

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Ozorków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000525613

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wigury 1

1.5.2.) Miejscowość: Ozorków

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-035

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@umozorkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozorkow.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.ozorkow.bip.net.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja Szkoły Podstawowej Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Ozorkowie– nadzór inwestorski

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-365eb9e9-e263-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00204391

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019678/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Modernizacja Szkoły Podstawowej Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Ozorkowie – nadzór inwestorski

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00191367/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WE.271.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a. sprawdzanie jakości wykonanych robót i wykorzystanych materiałów, w szczególności pod kątem wykluczenia możliwości zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie;
b. niezwłoczne dostosowywanie się do bieżących potrzeb i wymogów Zamawiającego;
c. sprawne zarządzanie projektem w sposób umożliwiający Zamawiającemu kontrolę i rejestrację postępów robót budowlanych, kontrolę kosztów, kontrolę finansowania, rejestrację zmian i kontrolę roszczeń finansowych Wykonawcy robót;
d. potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz sprawdzanie i odbiór robót, w tym także udział w czynnościach związanych z odbiorem częściowym i końcowym;
e. zarządzanie realizacją umowy, w ramach swojej działalności zapewnienie zespołu specjalistów pełniących funkcje Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego w zakresie wynikającym z ustawy Prawo budowlane i postanowień niniejszej umowy;
f. zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynację swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego;
g. bieżąca analiza ryzyka oraz podejmowanie i/lub sugerowanie działań zapobiegawczych;
h. analizowanie wszystkich decyzji, uzgodnień i postanowień uzyskanych w trakcie przygotowania i realizacji nadzorowanej inwestycji i zapewnienie spełnienia zawartych w nich wymagań;
i. współpraca z Zamawiającym we wszystkich działaniach związanych z wdrożeniem i realizacją umowy;
j. udział (w tym przygotowywanie i sprawdzanie poszczególnych protokołów) w częściowych odbiorach robót, odbiorach robót zanikających oraz odbiorze końcowym, w corocznych przeglądach w okresie gwarancji oraz w odbiorze gwarancyjnym;
k. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zobowiązany jest do współdziałania, w imieniu Zamawiającego, z Wykonawcą robót przy uzyskaniu wszelkich innych pozwoleń wymaganych przepisami prawa;
l. kontrolowanie rozliczenia robót i ostateczne rozliczenie kosztów robót;
ł. sprawdzanie poprawności kompletności dokumentacji projektowej w trakcie jej powstawania, w tym również dokonywania na bieżąco konsultacji co do projektu, wprowadzania korekt, zmian, uwzględniania sugestii oraz udział w czynnościach odbioru dokumentacji projektowej;
m. sprawdzanie poprawności kompletności dokumentacji powykonawczej;
n. sporządzanie miesięcznych raportów z realizacji nadzorowanych w terminie do 10 dnia każdego miesiąca w formie papierowej;
o. nadzorowanie Wykonawcy robót budowlanych podczas usuwania wad robót zgłoszonych podczas gwarancji, rękojmi;
p. uczestnictwo w rozwiązywaniu sporów powstałych na tle realizacji dokumentacji projektowej oraz realizacji robót budowlanych;
r. zapewnienie dyspozycyjności i obecności nadzoru na placu budowy co najmniej co drugi dzień;
s. rzeczowe i finansowe rozliczanie robót wynikające z zawartej umowy;
t. udział w prowadzeniu ewentualnych negocjacji w konfliktach z Wykonawcą robót budowlanych.
2. Szczegółowy opis i zakres robót będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego zawierać będzie dokumentacja, która będzie opracowana w ramach zawartej przez Gminę Miasto Ozorków umowy z wykonawcą robót budowlanych – postępowania WE.271.4.2022 ogłoszonego przez Zamawiającego w dniu 07/04/2022 r.- dokumentacja dostępna jest na stronie www.ozorkow.bip.net.pl - w zakresie Części 1

3. Usługa nadzoru obejmować będzie branżę budowlaną w specjalności:
• instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych,
• konstrukcyjno-budowlanej.
4. Inspektor nadzoru inwestorskiego pełnić będzie nadzór inwestorski w pełnym zakresie wynikającym z przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane – art. 25 i art. 26 ustawy (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm. )

4.5.3.) Główny kod CPV: 71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

4.5.5.) Wartość części: 4391,10 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a. sprawdzanie jakości wykonanych robót i wykorzystanych materiałów, w szczególności pod kątem wykluczenia możliwości zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie;
b. niezwłoczne dostosowywanie się do bieżących potrzeb i wymogów Zamawiającego;
c. sprawne zarządzanie projektem w sposób umożliwiający Zamawiającemu kontrolę i rejestrację postępów robót budowlanych, kontrolę kosztów, kontrolę finansowania, rejestrację zmian i kontrolę roszczeń finansowych Wykonawcy robót;
d. potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz sprawdzanie i odbiór robót, w tym także udział w czynnościach związanych z odbiorem częściowym i końcowym;
e. zarządzanie realizacją umowy w zakresie wynikającym z ustawy Prawo budowlane i postanowień niniejszej umowy;
f. zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynację swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego;
g. bieżąca analiza ryzyka oraz podejmowanie i/lub sugerowanie działań zapobiegawczych;
h. analizowanie wszystkich decyzji, uzgodnień i postanowień uzyskanych w trakcie przygotowania i realizacji nadzorowanej inwestycji i zapewnienie spełnienia zawartych w nich wymagań;
i. współpraca z Zamawiającym we wszystkich działaniach związanych z wdrożeniem i realizacją umowy;
j. udział (w tym przygotowywanie i sprawdzanie poszczególnych protokołów) w częściowych odbiorach robót, odbiorach robót zanikających oraz odbiorze końcowym, w corocznych przeglądach w okresie gwarancji oraz w odbiorze gwarancyjnym;
k. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zobowiązany jest do współdziałania, w imieniu Zamawiającego, z Wykonawcą robót przy uzyskaniu wszelkich innych pozwoleń wymaganych przepisami prawa;
l. kontrolowanie rozliczenia robót i ostateczne rozliczenie kosztów robót;
ł. sprawdzanie poprawności kompletności dokumentacji projektowej w trakcie jej powstawania, w tym również dokonywania na bieżąco konsultacji co do projektu, wprowadzania korekt, zmian, uwzględniania sugestii oraz udział w czynnościach odbioru dokumentacji projektowej;
m. sprawdzanie poprawności kompletności dokumentacji powykonawczej;
n. sporządzanie miesięcznych raportów z realizacji nadzorowanych w terminie do 10 dnia każdego miesiąca w formie papierowej;
o. nadzorowanie Wykonawcy robót budowlanych podczas usuwania wad robót zgłoszonych podczas gwarancji, rękojmi;
p. uczestnictwo w rozwiązywaniu sporów powstałych na tle realizacji dokumentacji projektowej oraz realizacji robót budowlanych;
r. zapewnienie dyspozycyjności i obecności nadzoru na placu budowy co najmniej co drugi dzień;
s. rzeczowe i finansowe rozliczanie robót wynikające z zawartej umowy,
t. udział w prowadzeniu ewentualnych negocjacji w konfliktach z Wykonawcą robót budowlanych.
2. Szczegółowy opis i zakres robót będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego zawiera opracowana wcześniej dokumentacja techniczna z postępowania WE.271.6.2022 ogłoszonego przez Zamawiającego w dniu 25/04/2022 r. - dokumentacja dostępna jest na stronie www.ozorkow.bip.net.pl - w zakresie Części 2
3. Usługa nadzoru obejmować będzie branżę budowlaną w specjalności:
• konstrukcyjno - budowlanej.
4. Inspektor nadzoru inwestorskiego pełnić będzie nadzór inwestorski w pełnym zakresie wynikającym z przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane – art. 25 i art. 26 ustawy (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm. ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

4.5.5.) Wartość części: 26358,90 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia w zakresie obydwu części do dnia 10/06/2022 r. do godziny 10.00 tj. terminu składania ofert, złożona została 1 ważna oferta nie podlegająca odrzuceniu, której cena znacznie przewyższa kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia zarówno dla Części 1, jak i Części 2. Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć środków na realizację tego zamówienia do wysokości tych ofert.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia w zakresie obydwu części do dnia 10/06/2022 r. do godziny 10.00 tj. terminu składania ofert, złożona została 1 ważna oferta nie podlegająca odrzuceniu, której cena znacznie przewyższa kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia zarówno dla Części 1, jak i Części 2. Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć środków na realizację tego zamówienia do wysokości tych ofert.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.