eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiRemont lokalu mieszkalnego komunalnego z zasobu gminnego przy ul. Konstytucji 3 Maja 65/1 w Gorzowie Wlkp. - II zamówienie uzupełniające do umowy 37/ZGM/TTE/2021



Ogłoszenie z dnia 2023-05-08

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont lokalu mieszkalnego komunalnego z zasobu gminnego przy ul. Konstytucji 3 Maja 65/1 w Gorzowie Wlkp. - II zamówienie uzupełniające do umowy 37/ZGM/TTE/2021

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W GORZOWIE WLKP.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003161962

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wełniany Rynek 3

1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 695 741 735

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zgm.gorzow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.gorzow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont lokalu mieszkalnego komunalnego z zasobu gminnego przy ul. Konstytucji 3 Maja 65/1 w Gorzowie Wlkp. - II zamówienie uzupełniające do umowy 37/ZGM/TTE/2021

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce7adc50-d9cb-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00204417

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00104256/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego komunalnego z zasobu gminnego przy ul. Konstytucji 3 Maja 65/1 w Gorzowie Wlkp.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00174352

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienie "podobne" zostanie udzielone przed upływem 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.
Wykonawcą będzie wykonawca umowy podstawowej: PUH SANITAR J. Kordacz, ul. Żeglarska 22, 66-400 Gorzów Wlkp.
Zakres zamówienia "podobnego" jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie podobne było
przewidziane w swz oraz ogłoszeniu o zamówieniu podstawowym, a jego wartość została uwzględniona przy obliczaniu
wartości dla tego zamówienia.
Wartość zamówienia podobnego nie przekracza przewidywanej wartości tego zamówienia.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-15eb84ee-2731-11ec-b885-f28f91688073; ocds-148610-e2cdb22b-fdd7-11ec-9a86-f6f4c648a056

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TZP-002/25/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 44651,55 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont dotyczy lokalu mieszkalnego komunalnego z zasobu gminnego Miasta Gorzowa Wlkp.
Z uwagi na ściśle określony zakres robót prace będą wykonywane pod ścisłym nadzorem inspektora Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej. Remont obejmuje roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne zgodnie z załączonym przedmiarem robót dla lokalu mieszkalnego komunalnego
w budynku administrowanym przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Gorzowie Wlkp.
Postępowanie o udzielenie zamówienia uzupełniającego stanowi część postępowania TZP-002/33/2021 z dnia 22.10.2021r. – uzupełnienie Zadanie I.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47281,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47281,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47281,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jan Kordacz, PUH SANITAR

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5990204134

7.3.3) Ulica: Żeglarska

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47281,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.