Ogłoszenie z dnia 2022-06-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00129685/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-21
- 2022/BZP 00129685/02 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-21 (po zmianach)
- 2022/BZP 00132040/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-22
- 2022/BZP 00143192/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„PAN Dom Seniora-Budynek Główny- Przebudowa budynku PAN z dostosowaniem do obowiązujących przepisów - Domu Seniora PAN przy ul. Chodkiewicza 3/5 w Konstancinie- Jeziornie.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Polska Akademia Nauk Dom Seniora
1.3.) Oddział zamawiającego: PAN Dom Seniora
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325713
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chodkiewicza 3/5
1.5.2.) Miejscowość: Konstancin-Jeziorna
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-510
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: (22) 7564116
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: domseniora@ds.pan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ds.pan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pan.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„PAN Dom Seniora-Budynek Główny- Przebudowa budynku PAN z dostosowaniem do obowiązujących przepisów - Domu Seniora PAN przy ul. Chodkiewicza 3/5 w Konstancinie- Jeziornie.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46516eda-c157-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00204444
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029739/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 PAN Dom Seniora-Budynek Główny- Przebudowa budynku PAN z dostosowaniem do obowiązujących przepisów wraz z nadzorami - Domu Seniora PAN przy ul. Chodkiewicza 3/5 w Konstancinie- Jeziornie -Etap I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00129685/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DS-ZP-2-2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1895637,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na zmianie aranżacji wnętrz na poziomie kondygnacji pietra II tj. przebudowa pomieszczeń mieszkalnych w celu dostosowania ich do aktualnych przepisów prawa oraz podniesienia standardu użytkowego obiektu, budynku z przeznaczeniem do opieki długoterminowej dla osób starszych oraz opieki nad osobami niepełnosprawnymi, przewlekle chorymi.
2. Szczegółowy zakres, opis i sposób wykonania robót budowlanych określają:
1) Projekt budowlano-wykonawczy – aranżacja wnętrz z lipca 2021 r stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ;
2) Projekt budowlano-wykonawczy – branża elektryczna z lipca 2021 r stanowiący Załącznik nr 7a do SWZ;
3) Projekt budowlano-wykonawczy – branża sanitarna z lipca 2021 r stanowiący Załącznik nr 7b do SWZ;
4) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych z stycznia 2022 r. stanowiąca Załącznik nr 8 do SWZ;
5) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - elektryka z stycznia 2022 r. stanowiąca Załącznik nr 8a do SWZ;
6) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru budowlanych – instalacja sanitarna z stycznia 2022 r. stanowiąca Załącznik nr 8b do SWZ;
3. Wykonywanie przedmiotu zamówienia będzie odbywało się w funkcjonującym budynku oraz bez wyłączenia budynku z użyteczności publicznej. Szczegółowe warunki realizacji od strony organizacyjno-technicznej stanowi Załącznik nr 10 do SWZ.
4. Przedmiary robót, stanowiące Załącznik nr 9 są jedynie dokumentem pomocniczym i nie stanowią wyłącznej podstawy do kalkulacji ceny oferty. Zakres świadczonych przez Wykonawcę robót jest taki, jak określono go w opisie przedmiotu zamówienia oraz w dokumentach, o których mowa w ust. 2 i musi ponadto zawierać wszelkie elementy, które w sposób oczywisty są potrzebne do tego, aby przedmiot zamówienia osiągnął wymagane cele, nawet jeżeli elementy takie nie zostały wyraźnie wyszczególnione.
Przedmiary robót mają za zadanie ułatwienie Wykonawcom obliczenie wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie całości robót budowlanych wraz z wykonaniem robót towarzyszących niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, w tym m.in.
-zabezpieczenie przed zniszczeniem i zabrudzeniem elementów architektonicznych nie objętych opracowaniem,
-fragmentów posadzek pomieszczeń ciągów komunikacyjnych oraz pomieszczeń i ich wyposażenia, bezpośrednio związanych z wykonywanymi robotami czy też sąsiadujących z rejonem robót – niezbędnych do wykonania tych robót i niezbędnego transportu z tym związanego.
-zorganizowania na terenie administrowanym przez Dom Seniora PAN, zaplecza socjalno-biurowego dla własnych pracowników oraz własnych materiałów i narzędzi
5. Wykonawca zobowiązany będzie zrealizować roboty budowlane zgodnie
z dokumentacją projektową załączoną do SWZ.
6. Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca zobowiązuje się wykonać wszystkie roboty budowlane wynikające z zakresu zamówienia zgodnie ze sztuką budowlaną, technologią wykonania poszczególnych prac oraz wiedzą fachową Wykonawcy, za zaproponowaną przez siebie cenę ryczałtową.
7. Wszelkie nazwy własne produktów i materiałów przywołane w niniejszej SWZ służą jedynie ustaleniu wymaganego standardu. Wszystkie wymienione w dokumentacji materiały opatrzone nazwami mają na celu określenie wymaganych minimalnych parametrów, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza materiały równoważne od innych producentów pod warunkiem spełnienia przez nie minimalnych parametrów określonych w dokumentacji projektowej. W przypadku podania w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca musi wykazać równoważność oferowanego przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie w opisie rozwiązania równoważnego na podstawie zawartych w opisie przedmiotu zamówienia kryteriów oceny równoważności. Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego w dokumentacji przedmiotu zamówienia. W takiej sytuacji na Wykonawcy ciążyć będzie obowiązek przedłożenia Zamawiającemu stosownych dokumentów stwierdzających, że proponowane materiały równoważne nie są gorsze od materiałów podanych w projekcie oraz uzyskanie zgody Zamawiającego na ich wprowadzenie. Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów budowlanych i technologii o nie gorszych parametrach technicznych, których zastosowanie zagwarantuje spełnienie wymagań podstawowych, o których mowa w art. 5 ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (Dz.U z 2021r. poz. 2351 ze zm.), warunków określonych w ustawie z 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2021r. poz. 1213) oraz pozwoli na zachowanie standardu i poziomu jakości rozwiązania równoważnego lub nie gorszego od określonego w dokumentacji projektowej, w tym posiadanie stosowne dopuszczenia i atesty. W przypadku braku w dokumentacji projektowej parametrów dla produktu określonego znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem wykonawca winien zwrócić się z zapytaniem do Zamawiającego o wskazanie dodatkowych informacji niezbędnych do złożenia oferty.
8. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących zaproponowanego rozwiązania równoważnego. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane przez niego materiały i inne elementy są równoważne w stosunku do opisu przedmiotu zamówienia. Brak załączenia do oferty opisu oferowanych rozwiązań równoważnych skutkować będzie odrzuceniem złożonej w niniejszym postępowaniu oferty tego Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
9. Zamawiający wymaga co najmniej 60 miesięcznego okresu gwarancji na wykonane roboty obejmującą naprawę ewentualnych usterek i wad w okresie gwarancyjnym.
10. Zamawiający stosownie do przepisu art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga, aby wszelkie prace fizyczne bezpośrednio związane z wykonywaniem wszystkich robót budowlanych przy wykonanie robót budowlanych polegających na zmianie aranżacji wnętrz na poziomie kondygnacji piętra II tj. przebudowa pomieszczeń mieszkalnych w celu dostosowania ich do aktualnych przepisów prawa oraz podniesienia standardu użytkowego obiektu, budynku z przeznaczeniem do opieki długoterminowej dla osób starszych oraz opieki nad osobami niepełnosprawnymi, przewlekle chorymi budynku PAN Domu Seniora przy ul. J.K. Chodkiewicza 3/5 w Konstancin Jeziorna, objęte zamówieniem oraz wskazane i opisane w dokumentacji, o której mowa w ust. 2 i ust. 5, były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.), w wymiarze czasu pracy adekwatnym do powierzanych zadań, osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót (tzw. pracowników fizycznych), z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. 2020 r., poz. 2207), przez cały okres realizacji zamówienia. Obowiązek ten, nie dotyczy osób (wskazanych na stanowisku kierownika budowy, kierownika robót oraz innych osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z późn. zm.), dalej zwanej „PrBud” oraz dostawców materiałów i urządzeń. Wyżej wskazane osoby mają być zatrudniona nieprzerwanie przez cały okres realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia.
11. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 10, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w przepisie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy w Załączniku nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45262522-6 - Roboty murarskie
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45314310-7 - Układanie kabli
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2309940,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2355450,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2309940,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arcus Technologie Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5322055386
7.3.3) Ulica: Wincentego Witosa 17
7.3.4) Miejscowość: Celestynów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-430
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2309940,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KONSTANCINA-JEZIORNY
- "Detaliczna dostawa paliw płynnych do samochodów, maszyn i urządzeń Zakładu Gospodarki Komunalnej w Konstancinie-Jeziornie"
- Zakup i dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody pitnej
- Usługa transmisji danych z kamer do Centrum Monitoringu Miejskiego oraz obsługa techniczna monitoringu miejskiego i konserwacja systemu oraz kamer w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Domu Seniora PAN przy ul. Chodkiewicza 3/5 w Konstancinie - Jeziornie.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Budowa zbiornika na poferment
- "Rozbudowa sieci rozdzielczej nN, oświetlenia i monitoringu (etap pierwszy)"
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej, położonego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.