Ogłoszenie z dnia 2025-04-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00153376/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie Programu funkcjonalno–użytkowego dla zadania pn.: Adaptacja budynku przy ul. Horsta Bienka w Gliwicach na cele poszerzenia działalności Gliwickiego Zakładu Aktywności Zawodowej–Aparthotel
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GLIWICKI ZAKŁAD AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363141156
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dolnej Wsi 74
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gzaz.gliwice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gzaz.zszs-gliwice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-99ffc149-d586-4536-a35a-1e27e446003f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
rehabilitacja zawodowa i społeczna osób niepełnosprawnych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie Programu funkcjonalno–użytkowego dla zadania pn.: Adaptacja budynku przy ul. Horsta Bienka w Gliwicach na cele poszerzenia działalności Gliwickiego Zakładu Aktywności Zawodowej–Aparthotel2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99ffc149-d586-4536-a35a-1e27e446003f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00204456
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00019460/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Opracowanie Programu funkcjonalno–użytkowego zadanie pn.: Adaptacja budynku przy ulicy Horsta Bienka w Gliwicach na cele poszerzenia działalności Gliwickiego Zakładu Aktywności Zawodowej – Aparthotel.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00153376
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2025/1/GZAZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dwóch koncepcji i na podstawie uzgodnienia oraz akceptacji jednej z nich wykonanie Programu funkcjonalno-użytkowego dla zadania pn.: Adaptacja budynku przy ulicy Horsta Bienka w Gliwicach na cele poszerzenia działalności Gliwickiego Zakładu Aktywności Zawodowej – Aparthotel
Program Funkcjonalno-Użytkowy winien być opracowany zostanie zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U 2021 r. poz. 2454).
Zakres opracowania obejmuje wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami w celu wykonanie prac w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, lub „zaprojektuj”.
2. Zakres opracowania dokumentacji:
a) Program funkcjonalno-użytkowy dotyczy zadania pn.: Adaptacja budynku przy ulicy Horsta Bienka w Gliwicach na cele poszerzenia działalności Gliwickiego Zakładu Aktywności Zawodowej – Aparthotel wraz z następującymi złącznikami:
- koncepcja architektoniczna dla zadania inwestycyjnego jw. (stan istniejący i projektowany)
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
- wycena szacunkowa kosztu prac projektowych - według opisu w punkcie b) poniżej tiret pierwszy
- wycena szacunkowa kosztu inwestycji - według opisu w punkcie b) poniżej tiret drugi
b) Ustalenie planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych. Część kosztowa powinna zawierać zestawienie planowanych kosztów (oddzielne opracowania), w szczególności:
- kosztów dokumentacji projektowej: z podziałem na koszt dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem badań architektonicznych, konstrukcyjnych, geologicznych i innych niezbędnych do wykonania zamierzenia inwestycyjnego oraz z uzyskaniem wszelkich pozwoleń, uzgodnień oraz z podziałem na koszt pełnienia funkcji nadzoru autorskiego na etapie realizacji,
- kosztów wykonania robót budowlanych (w podziale na branże).
3. Wytyczne do zakresu opracowania
a) Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu minimum 2 koncepcji wraz z wstępną wizualizacją obiektów, dotyczących rozwiązań lokalizacji budynku, pomieszczeń oraz rozwiązań konstrukcyjnych, materiałowych, wyposażenia i infrastruktury (instalacji i urządzeń technicznych i teletechnicznych, zagospodarowanie terenu. Na podstawie uzgodnienia oraz akceptacji jednej z nich wykonawca opracuje Program funkcjonalno-użytkowego dla zadania pn.: Adaptacja budynku przy ulicy Horsta Bienka w Gliwicach na cele poszerzenia działalności Gliwickiego Zakładu Aktywności Zawodowej – Aparthotel
4. Przedstawiony powyżej opis przedmiotu zamówienia należy łącznie rozpatrywać z następującymi
opracowaniami:
a) opis zamierzenia inwestycyjnego - załącznik nr 11 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ)
b) opis przedmiotu zamówienia-uzupełnienie - załącznik nr 12 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ)
c) opis stanu istniejącego budynku – inwentaryzacja budowlano-instalacyjna- załącznik nr 13 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ)
d) miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego – załącznik nr 14 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ)
5. Ze względu na specyfikę oraz złożoność prac objętych przedmiotem zamówienia, Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty przeprowadził wizję lokalną w obiekcie i terenie objętym przedmiotem zamówienia. W celu umówienia wizji lokalnej należy skontaktować się z osobami wyznaczonymi do komunikowania się z wykonawcami.
Podczas wizji lokalnej nie będą przyjmowane zapytania, jak również nie będą udzielane żadne wyjaśnienia dotyczące treści SWZ. Wszelkie zapytania wykonawców do treści SWZ winny być składane w sposób zgodny z zapisami SWZ, a odpowiedzi na zapytania będą udostępniane na stronie internetowej przedmiotowego postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97170,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 342000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97170,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pilamis sp. z o.o. sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282803333
7.3.3) Ulica: ul. Smugowa 40
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-433
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PILAMIS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PILAMIS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97170,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- (2) 2025 - Ochrona fizyczna i monitoring obiektów na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
- 20-P-25 Dostawa aparatury medycznej i drobnego sprzętu medycznego
- wykonanie przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej w budynku przy ul. Królowej Jadwigi 8 w Gliwicach. (Pełna nazwa zadania w dokumentacji).
- Wykonanie modernizacji toalet na terenie Ośrodka Wypoczynkowego Czechowice w Gliwicach w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Przeprowadzenie szkolenia - kursu obsługi dronów w kategorii A2 i STS01 z pomiarami jakości powietrza wraz z walidacją. Znak sprawy: DZPZ.283.41.2025.AL
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Gliwicach oraz do szkół w ramach projektu "Edukacja dostępna dla każdego w liceach Powiatu Gliwickiego"
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej wraz z montażem magazynu energii i instalacji pompy ciepła na potrzeby Szpitala Chorób Płuc w Pilchowicach.
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn "Termomodernizacja Szpitala św. Łukasza w Bolesławcu" w formule "zaprojektuj i wybuduj" realizowanego w ramach projektu FEDS. 02.01-IZ.00-0047/23
- Budowa i przebudowa gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Obsza
- Budowa infrastruktury przyrodniczo-dydaktycznej w ramach projektu "Eko-adaptacja i eko-edukacja w Mieście i Gminie Buk ."
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Siemień
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ DLA REMONTU Z PRZEBUDOWĄ BUDYNKU DWUKLATKOWEGO PRZY UL. POLNEJ 5 I 3 MAJA 1B WE WROCŁAWIU
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.