Ogłoszenie z dnia 2023-05-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00145507/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-22
- 2023/BZP 00170580/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi gminnej publicznej nr G110710R Niżatyce – Żuklin w miejscowości Niżatyce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA KAŃCZUGA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900602
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. M. Konopnickiej 2
1.5.2.) Miejscowość: Kańczuga
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-220
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kanczuga.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kanczuga.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kanczuga.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa drogi gminnej publicznej nr G110710R Niżatyce – Żuklin w miejscowości Niżatyce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ad32453-c71b-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00204498
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011524/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Rozbudowa drogi gminnej publicznej nr G 110710R Niżatyce - Żuklin w miejscowości Niżatyce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00145507
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.09.2023.WS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Rozbudowa drogi gminnej publicznej nr G110710R Niżatyce – Żuklin w miejscowości Niżatyce”. Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
Dla rozbudowanej drogi gminnej publicznej przyjęto następujące założenia:
- przyjęte parametry jak dla drogi o klasie technicznej– D (dojazdowa),
- obciążenie ruchem – 115 kN/oś,
- kategoria ruchu – KR1,
- prędkość projektowa Vp – 30 km/h,
- liczba jezdni – 1,
- liczba pasów ruchu jezdni – 2,
- szerokość jezdni - 5,00 m + poszerzenia na łukach,
- szerokość pasów ruchu – 2,50m + poszerzenia na łukach,
- szerokość poboczy – 0,75m-2,05m,
- szerokość chodnika przy jezdni – 2,00m (liczona bez krawężnika o szer. 0,15m),
- pochylenie poprzeczne chodnika – 2%,
- szerokość dna rowu –0,40m,
- szerokość zjazdów – 3,5-5,0m,
- nachylenie skarp 1:1,5,
- szerokość pasa drogowego w liniach rozgraniczających – min. 10m.
Droga posiadać będzie następujące parametry
- długość odcinka rozbudowywanej drogi - 204,71m,
- promienie łuków poziomych normatywne od 15 do 20m (wg planu sytuacyjnego)
- promienie łuków pionowych normatywne 300-2000m,
- pochylenie podłużne drogi od 0,3 do 8,0%
- pochylenie poprzeczne jezdni na odcinku prostym 2% o spadku obustronnym lub o spadku jednostronnym w wyniku zastosowania, którego uzyskuje się korzystne warunki odprowadzenia wód opadowych, natomiast na łukach o pochyleniu normatywnym dla zastosowanego łuku (wg planu sytuacyjnego i profilu podłużnego).
Szczegółowy zakres zamówienia został określony w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – stanowiących załączniki do SWZ.
Harmonogram płatności:
- rok 2023 – 797 492,00 zł z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg + do 130 000,00 zł wkład własny
- rok 2024 – pozostała wartość zadania.
W związku z rozłożeniem płatności za przedmiot zamówienia na okres dwuletni, podział zamówienia na etapy oraz terminy ich realizacji w powiązaniu z terminami płatności zostaną określone w harmonogramie rzeczowo - finansowym przygotowanym przez Wykonawcę i przekazanym do zatwierdzenia Zamawiającemu w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy.
Okres gwarancji i rękojmi za wady na roboty budowalne: minimum 60 miesięcy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45000000-7 - Roboty budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45112600-1 - Wycinanie i napełnianie
45120000-4 - Próbne wiercenia i wykopy
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1317817,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1493174,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1317817,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5210421928
7.3.3) Ulica: Parzniewska 10
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Całość robót za wyjątkiem prac nawierzchniowych bitumicznych - Nazwy podwykonawców zostaną podane na etapie realizacji.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1317817,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KAŃCZUGA
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Miasta i Gminy Kańczuga oraz jego jednostek organizacyjnych w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa worków foliowych do selektywnego zbierania odpadów komunalnych w 2025 roku
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Miasta i Gminy Kańczuga do placówek oświatowych w celu realizacji obowiązku szkolnego i nauki oraz dowóz uczniów do Szkół na terenie Gminy Kańczuga - 2025 r.
- Zakup doposażenia dla szkół objętych wsparciem w ramach projektu pn.: Rozwój kompetencji i umiejętności paszportem do lepszej przyszłości
więcej: przetargi KAŃCZUGA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 250328W Grodzisk Duży - Borek od km 0+000,00 do km 1+446,14
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.