Ogłoszenie z dnia 2023-05-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00122985/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-06
- 2023/BZP 00134534/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia w ramach projektu Doposażenie instytucji kultury w Gminie - Miasto Działdowo w celu prowadzenia nowoczesnej działalności kulturalnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA-MIASTO DZIAŁDOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377860
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Działdowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 23 697 04 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@dzialdowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dzialdowo.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gmdzialdowo.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia w ramach projektu Doposażenie instytucji kultury w Gminie - Miasto Działdowo w celu prowadzenia nowoczesnej działalności kulturalnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef63a903-bc1e-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00204499
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034180/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup wyposażenia w ramach projektu "Doposażenie instytucji kultury w Gminie - Miasto Działdowo w celu prowadzenia nowoczesnej działalności kulturalnej"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00122985
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZE.271.2.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 428813,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I : Dostawa sprzętów edukacyjnych.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętów edukacyjnych na potrzeby prowadzenia działalności Miejskiej Biblioteki Publicznej w Działdowie, w postaci:
a) Roboty interaktywne z tabletami (1 zestaw: 6 robotów + 6 tabletów) – 2 zestawy;
b) Mata edukacyjna do robotów interaktywnych – 2 sztuki;
c) Wielofunkcyjne urządzenie multimedialne – 1 zestaw;
d) Magiczny dywan z pakietami edukacyjnymi – 1 zestaw;
e) Robot do nauki kodowania offline i online – 12 zestawów
zgodnie z opisem zawartym w opisie przedmiotu zamówienia Część I – Dostawa sprzętów edukacyjnych Rozdziale II SWZ .
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.5.) Wartość części: 61525,19 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Dostawa urządzeń RTV.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urządzeń RTV na potrzeby prowadzenia działalności Miejskiej Biblioteki Publicznej w Działdowie, w postaci:
a) Telewizor – 2 sztuki;
b) Uchwyty do powieszenia TV 75”na ścianie, ruchomy – 2 sztuki;
c) Konsola gier video z grami – 2 zestawy;
d) Dodatkowe pady – 2 sztuki;
e) Stacje ładujące do padów – 2 sztuki;
f) Uchwyty do powieszenia konsoli na ścianie – 2 sztuki
zgodnie z opisem zawartym w opisie przedmiotu zamówienia Część II – Dostawa urządzeń RTV w Rozdziale II SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny
4.5.5.) Wartość części: 16540,65 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – Dostawa sprzętu komputerowego.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby prowadzenia działalności Miejskiej Biblioteki Publicznej w Działdowie, w postaci:
a) Laptopy – 10 sztuk;
b) Słuchawki, myszki i klawiatury z dużą czcionką dla seniorów i osób z niepełnosprawnością – 8 zestawów;
c) Terminale dotykowe – 2 sztuki;
d) Zestaw komputerowy do obróbki graficznej – 1 zestaw;
e) Tablet graficzny – 1 sztuka;
f) Skaner – 1 sztuka;
g) Uchwyt do tabletu – 10 sztuk.
zgodnie z opisem zawartym w opisie przedmiotu zamówienia Część III – Dostawa sprzętu komputerowego w Rozdziale II SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213200-7 - Komputer tablet
30214000-2 - Stacje robocze
30216110-0 - Skanery komputerowe
30231100-8 - Terminale komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 76646,34 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV – Dostawa kompletnego wyposażenia studia telewizyjnego.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa kompletnego wyposażenia studia telewizyjnego na potrzeby prowadzenia działalności Miejskiego Domu Kultury w Działdowie, w postaci:
Studio TV:
a) GreenScreen – 1 sztuka;
b) Mata podłogowa – zielona – 1 sztuka;
c) Oświetlenie dla talentów - studyjna lampa ledowa – 2 sztuki;
d) Oświetlenie dla GreenScreen - lampa ledowa – 5 sztuk;
e) Oświetlenie dla talentów – lampa ledowa – 5 sztuk;
f) Sterownik DMX – 1 sztuka;
g) Kamera studyjna – 4 sztuki;
h) Obiektyw 12-35 mm F2.8 – 4 sztuki;
i) Obiektyw 10-25mm F1.7 – 1 sztuka;
j) Statywy kamerowe - 4 sztuki;
k) Dysk zewnętrzny 1 TB – 4 sztuki;
l) Akcesoria do kamer - 4 zestawy;
m) Odtwarzacz multimedialny – 1 sztuka;
n) Przełącznik sieciowy - 1 sztuka;
o) Monitor komputerowy - 4 sztuki;
p) Telewizor - 50" UHD – 2 sztuki;
q) Statyw podłogowy – 1 sztuka;
r) Uchwyt do montażu monitorów TV – 1 sztuka;
s) Mikser wizyjny – 1 sztuka;
t) Karta pamięci SD – 512 GB – 2 sztuki;
u) Aktywne monitory studyjne – 2 sztuki;
v) Komputer – 1 sztuka;
w) Kontroler głośników – 1 sztuka;
x) Macierz 2 – dyskowa – 1 sztuka;
y) Dwukierunkowy konwerter – 5 sztuk;
z) Mikrofon z elastyczną kapsuła – 4 sztuki;
aa) Mikrofon nagłowny – 2 sztuki;
bb) Okablowanie A/V i materiały instalacyjne – 1 komplet;
cc) Instalacja i szkolenie z obsługi systemu – 1 komplet;
dd) Głowica ruchoma – 4 sztuki.
zgodnie z opisem zawartym w opisie przedmiotu zamówienia Część IV – Dostawa kompletnego wyposażenia studia telewizyjnego w Rozdziale II SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32321100-0 - Sprzęt filmowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32321000-9 - Telewizyjny sprzęt projekcyjny
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
30214000-2 - Stacje robocze
30231300-0 - Monitory ekranowe
4.5.5.) Wartość części: 274101,10 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75653,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88296,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75653,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448
7.3.3) Ulica: Graniczna 46
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-428
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75653,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z tym, iż ceny wszystkich ofert złożonych w Części II postępowania przekraczają kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia, podjęto decyzję o unieważnieniu Części II przedmiotowego postępowania w oparciu o art. 255 pkt 3 ustawy. Zwiększenie kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia nie jest możliwe.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21579,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24992,91 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) – Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91087,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110314,54 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) – Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Z uwagi na brak ofert spełniających wymagania określone w SWZ, Zamawiający zmuszony jest unieważnić tę część postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 327039,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 327039,77 PLN
INNE PRZETARGI Z DZIAŁDOWA
- Rozbudowa części ul. Polnej (203080 N) w Działdowie
- Zakup samochodu ciężarowy z HDS i zabudową z funkcją wywrotki
- "Przebudowa drogi gminnej na działkach nr 166/2 i 176 w miejscowości Petrykozy, Gmina Działdowo"
- Budowa i wyposażenie żłobka
- "Przebudowa drogi gminnej na działce nr 354 w miejscowości Malinowo, Gmina Działdowo"
więcej: przetargi w Działdowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa tabletów oraz zestawów komputerowych - dla ZS w Sokołowie Młp."
- Doposażenie dla zawodu TPS oraz MPS w ramach realizacji projektu pn.: "Z kwalifikacjami w przyszłość".
- "Cyberbezpieczny samorząd" Zakup sprzętu i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego Trzcianki i Centrum Usług Społecznych w Trzciance
- Modernizacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Mszana Dolna
- Zakup sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami oraz sprzętu sieciowego na potrzeby Zarządu Transportu Publicznego w Krakowie
- Dostawa komputerów przenośnych i monitorów na potrzeby pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.