Ogłoszenie z dnia 2022-06-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00127284/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-20
- 2022/BZP 00143152/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa przedszkola w Kobiórze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kobiór
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257707
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kobiórska 5
1.5.2.) Miejscowość: Kobiór
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-210
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kobior.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kobior.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz dodatkowo www.bip.kobior.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa przedszkola w Kobiórze2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29786808-bbee-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00204524
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011296/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa przedszkola w Kobiórze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00127284/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GP.271.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 10371103,12 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.:
„Budowa przedszkola w Kobiórze”
Inwestycja jest objęta dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Zamawiający w związku, ze złożonym Wnioskiem z dnia 12 sierpnia 2021 r. nr 01/2021/8156/PolskiLad o dofinansowanie z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, otrzymał od Banku Gospodarstwa Krajowego z siedzibą w Warszawie, Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa, wstępną promesę dotycząca dofinansowania inwestycji „Budowa przedszkola w Kobiórze.” Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostaną przyznane.
Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku przedszkola w Kobiórze i towarzysząca mu infrastruktura – miejsca postojowe i zbiornik na wodę do celów przeciwpożarowych wraz z przebudową sieci wodociągowej, i mała architektura – plac zabaw. Zakres realizacji obejmuje również rozbiórkę garaży blaszanych znajdujących się w zakresie opracowania.
Budynek przedszkola został zaprojektowany jako dwukondygnacyjny niepodpiwniczony, w którym znajdować się będzie 8 oddziałów przedszkolnych oraz m.in. pomieszczenia administracyjne, sanitarne i socjalne.
Zakres niniejszej inwestycji obejmuje również: instalację oświetlenia zewnętrznego, instalację zewnętrzną deszczową, instalację zewnętrzną kanalizacji sanitarnej, instalację zewnętrzną kanalizacji technicznej z separatorem olejów, ogrodzenie wraz z furtkami, wiata śmietnikowa, miejsca postojowe, małą architekturę (plac zabaw z urządzeniami zabawowymi, kosze na śmieci, ławki, murek oporowy przy głównym wejściu), schody terenowe; zbiornik na wodę do celów przeciwpożarowych, przebudowę sieci wodociągowej, uporządkowanie terenu i nasadzenia wokół budynku.
Uwaga: Zakres niniejszej inwestycji nie obejmuje robót budowlanych polegających na przebudowie ul. Olszewskiego wraz z budową miejsc postojowych (projekt zagospodarowania terenu rys. 1.1) oraz przebudowie fragmentu drogi i miejsc postojowych przy ul. Tuwima (wyłączony fragment oznaczono na projekcie zagospodarowania terenu rys. 1.2).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym szczegółowe wymogi, zakres i warunki jego wykonania zostały zawarte w:
a) Dokumentacji projektowej (zał. nr 4 do SWZ)
b) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał. nr 5 do SWZ)
c) Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ)
d) Przedmiarach robót (zał. nr 6 do SWZ), mających charakter pomocniczy.
Umowa na roboty budowlane będzie umową z wynagrodzeniem ryczałtowym, dlatego Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową.
e) Wzorze umowy (zał. nr 3 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15858997,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17773500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15858997,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ZIOBRO s.c. R.D.Ziobro, M.Ziobro-Wróbel, S.Caputa. Pełnomocnik: a) Marek Caputa, b) Ryszard Ziobro
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Ziobro Ryszard, wspólnik spółki cywilnej "ZIOBRO"; Ziobro Danuta, wspólnik spółki cywilnej "ZIOBRO"; Ziobro-Wróbel Marzena, wspólnik spółki cywilnej "ZIOBRO"; Caputa Sylwia, wspólnik spółki cywilnej "ZIOBRO"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 271180383
7.3.3) Ulica: Tkacka 3
7.3.4) Miejscowość: Pszczyna
7.3.5) Kod pocztowy: 43-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15858997,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.