Ogłoszenie z dnia 2022-06-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00153354/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-11
- 2022/BZP 00165055/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-18
- 2022/BZP 00173026/01 - Wynik z dnia 2022-05-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego - 2 zadania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE
1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258871
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: LEŚNA 2
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48324941274, 324941267
1.5.8.) Numer faksu: Nie dotyczy
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zawiercie.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego - 2 zadania.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-812a592b-d02b-11ec-9ed6-82024ae9c4d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00204574
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038058/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa sprzętu komputerowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00153354/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIZP.271.46.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:Zadanie nr 1
„Dostawa sprzętu komputerowego – urządzenia wielofunkcyjnego dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu”.
1. Dostarczony towar winien być fabrycznie nowy, tj. nieużywany, nieregenerowany, wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem dostawy.
2. Dostarczony sprzęt nie jest obciążony prawami osób lub podmiotów trzecich oraz pochodzi z legalnego kanału sprzedaży producenta.
3. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony przez Wykonawcę do siedziby Urzędu Miejskiego w Zawierciu ul. Leśna 2.
4. W skład zamówienia wchodzi następujący sprzęt komputerowy:
Urządzenie wielofunkcyjne A3 – 2 szt.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1B (dla Zadania nr 1) do SWZ z uwagi na ograniczoną ilość znaków w ogłoszeniu o zamówieniu.
6. Ponadto obowiązki Wykonawcy wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia zawarte są również w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia publicznego - załącznik nr 3 (dla Zadania nr 1) do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30216110-0 - Skanery komputerowe
30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
4.5.5.) Wartość części: 24390,24 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa sprzętu komputerowego – drukarka monochromatyczna dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu”.1. Dostarczony towar winien być fabrycznie nowy, tj. nieużywany, nieregenerowany, wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem dostawy.
2. Dostarczony sprzęt nie jest obciążony prawami osób lub podmiotów trzecich oraz pochodzi z legalnego kanału sprzedaży producenta.
3. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony przez Wykonawcę do siedziby Urzędu Miejskiego w Zawierciu ul. Leśna 2.
4. W skład zamówienia wchodzi następujący sprzęt komputerowy:
Drukarka monochromatyczna A4 – 6 sztuk.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1B (dla Zadania nr 2) do SWZ z uwagi na ograniczoną ilość znaków w ogłoszeniu o zamówieniu.
6. Ponadto obowiązki Wykonawcy wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia zawarte są również w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia publicznego - załącznik nr 3 (dla Zadania nr 2) do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30216110-0 - Skanery komputerowe
30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
4.5.5.) Wartość części: 16260,16 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21033,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21033,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21033,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ematech IT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2220759886
7.3.3) Ulica: ul. Obrzeżna Północna 15
7.3.4) Miejscowość: Mysłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 41-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21033,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
,,Dostawa sprzętu komputerowego – urządzenia wielofunkcyjnego dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu”.
ZADANIE NR 2
,,Dostawa sprzętu komputerowego – drukarka monochromatyczna dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu”.
2. Ogłoszenie o wyniku postępowania (unieważnieniu postępowania) w zakresie Zadania nr 1 zostało opublikowane w dniu 24.05.2022 r. pod numerem 2022/BZP 00173026/01
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Budowa Komendy Powiatowej PSP oraz Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Zawierciu - etap 1
- Dostawa sprzętu IT dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zawierciu
- USŁUGA NAPRAWY APARATU USG Voluson S8
- "Remont ogrodzenia przy szkole w Bzowie."
- Wykonanie instalacji gazowej, c.o. i cwu w mieszkaniach gminnych wraz aktualizacją projektów, w budynkach przy ul. Wojska Polskiego 8, 10, 6, 8A
- ,,Remont mostu w ciągu ulicy Okólnej w Zawierciu"
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa sprzętu komputerowego, pomocy dydaktycznych i wyposażenia sal lekcyjnych na potrzeby szkół z terenu Gminy Kamień
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego na potrzeby laboratoriów językowych dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Dostawa sprzętu serwerowo-sieciowego, sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Przychodni Rejonowej w Prochowicach
- Dostawa suszarki dla CDSI - DE-dzp.272-188/25
- DOSTAWY - Dostawa sprzętu komputerowego do Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych w Częstochowie
- Zakup komputerów, akcesoriów komputerowych i sprzętu elektronicznego na potrzeby WFOŚiGW we Wrocławiu
więcej: Skanery komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.