Ogłoszenie z dnia 2024-02-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00018442/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-08
- 2024/BZP 00036638/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup autobusu przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych z terenu Gminy Tryńcza do ośrodków wsparcia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tryńcza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900565
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 37-204 Tryńcza 127
1.5.2.) Miejscowość: Tryńcza
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-204
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 16 642 12 21
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@tryncza.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tryncza.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7d75fed2-aa29-11ee-a681-52fe4aa7189e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup autobusu przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych z terenu Gminy Tryńcza do ośrodków wsparcia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d75fed2-aa29-11ee-a681-52fe4aa7189e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00204600
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00047201/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup autobusu przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych z terenu Gminy Tryńcza do ośrodków wsparcia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00018442
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UIB.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 410850,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 21 osobowego autobusu przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych z terenu Gminy Tryńcza do ośrodków wsparcia.
2. Pojazd, który stanowi przedmiot zamówienia musi być:
- fabrycznie nowy;
- sprawny technicznie;
- wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych;
- w pełni sprawny i wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania techniczne i funkcjonalne zostały określone w Załączniku nr 3 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia oraz Załączniku Nr 4 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.
4. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na dostarczony pojazd na okres nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przedmiotu zamówienia. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
5. Przedmiot zamówienia przewidziany jest do dofinansowania ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III” obszar D – projekt pn. „Zakup autobusu przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych z terenu Gminy Tryńcza do ośrodków wsparcia”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34120000-4 - Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 440832,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 500610,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 440832 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRUCK IMPORT – EXPORT WYNAJEM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7011020346
7.3.3) Ulica: ul. Żurawia 43/201
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-680
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRUCK IMPORT-EXPORT WYNAJEM SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
TRUCK IMPORT-EXPORT WYNAJEM SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 440832,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-15Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.