eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GryficeDokończenie przebudowy pomieszczeń w budynku zamieszkania zbiorowego w SPZZOZ w Gryficach - ETAP II



Ogłoszenie z dnia 2022-06-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dokończenie przebudowy pomieszczeń w budynku zamieszkania zbiorowego w SPZZOZ w Gryficach – ETAP II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W GRYFICACH

1.3.) Oddział zamawiającego: DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310284

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Niechorska 27

1.5.2.) Miejscowość: Gryfice

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-300

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 913842127

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@medicam.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.medicam.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl/pn/medicam

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dokończenie przebudowy pomieszczeń w budynku zamieszkania zbiorowego w SPZZOZ w Gryficach – ETAP II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-735da9a2-cc54-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00204697

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00146201/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 21/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 180534,61 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budynek zamieszkania zbiorowego (niegdyś hotel pielęgniarek) zlokalizowany jest w kompleksie budynków szpitalnych, na wydzielonej działce przy ul. Niechorskiej 27 w Gryficach.
Obecnie w budynku trwają prace budowlane, obejmujące wymianę wszystkich instalacji
oraz przebudowę części pomieszczeń hotelowych w celu dostosowania ich do obecnych standardów.

1. Przedmiotem zamówienia jest remont części pomieszczeń zlokalizowanych na parterze budynku – etap II
o pow. 50,35 m2.
Wykaz pomieszczeń wg załączonej dokumentacji projektowej:
a) 1 apartament hotelowy dwupokojowy z aneksem kuchennym i łazienką o nr pom. 0003.1, 003.2 i 003.3),
b) 2 apartamenty hotelowe jednopokojowe z łazienką o nr pom. 002.1 i 002.2 oraz 004.1 i 004.2.
2. Zakres remontu obejmuje wykonanie robót budowlanych wraz z instalacjami elektrycznymi, teletechnicznymi i sanitarnymi zgodnie z wykonaną dokumentacja projektową.
3. Wykonawca będzie wykonywał roboty w czynnym obiekcie. Prace, które powodują największą uciążliwość dla funkcjonowania obiektu (prace głośne i wywołujące pylenie) powinny być prowadzone, w miarę możliwości, w godzinach do 15:00. Wykonawca zabezpieczy front robót przed przedostaniem się zanieczyszczeń do pomieszczeń użytkowanych.
Uwaga: Pomieszczenia o numerach od 005.1 do 005.3 nie są przedmiotem zamówienia.

4. Wykaz dokumentacji projektowej:

L.p. Nazwa opracowania
1. Projekty wykonawcze etap II
1.1. Projekt architektury - tom PW.1/II
1.2. Projekt instalacji elektrycznych i teletechnicznych – tom PW. 2/II
1.3. Projekt instalacji sanitarnych - tom PW.3/III

2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - etap II
2.1. STWiOR w zakresie robót budowlanych i wykończeniowych - tom ST.1/II
2.2. STWiOR w zakresie instalacji elektrycznych i teletechnicznych – tom ST.2/II
2.3. STWiOR w zakresie instalacji sanitarnych - tom ST.3/II

3. Przedmiar robót - etap II
3.1. Roboty budowlane i wykończeniowe – tom PR.1/II
3.2. Instalacje elektryczne i teletechniczne – tom PR.2/II
3.3. Instalacje sanitarne – tom PR.3/II

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262700-8 - Przebudowa budynków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 233467,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 233467,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 233467,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo-Budowlane Dawidziuk Mirosław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6711514535

7.3.3) Ulica: ul. I Armii Wojska polskiego 18/15

7.3.4) Miejscowość: Kołobrzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 78-100

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 233467,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.