Ogłoszenie z dnia 2023-05-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00108098/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Kielcach
– Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 8 przy ul. Hauke Bosaka 1
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kielce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009343
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-303
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.bzp@um.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kielce.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7d652dae-b2b9-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Kielcach– Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 8 przy ul. Hauke Bosaka 1
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d652dae-b2b9-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00204714
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029815/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja energetyczna obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Kielce - Szkoła Podstawowa nr 8, ul. Hauke Bosaka 1
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 – Umowa nr RPSW.03.03.00-26- 0059/20-002.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00108098
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A-II.271.9.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres zamówienia obejmuje kompleksową modernizację energetyczną budynku Szkoły Podstawowej nr 8 ul. Hauke – Bosaka 1 w Kielcach polegającą w szczególności na wykonaniu:
1) docieplenia ścian zewnętrznych wraz z wykonaniem struktury elewacyjnej,
2) docieplenia stropodachu z wymianą istniejącego pokrycia i naprawą podłoża z przebudową kominów oraz doborem optymalnego odwodnienia,
3) izolacji termicznej na ścianach zewnętrznych fundamentowych łącznika, hali i zaplecza hali sportowej,
4) izolacji fundamentów i odwodnienia łącznika i hali sportowej
5) wymiany i modernizacji instalacji elektrycznej na energooszczędną w tym wymiana opraw oświetleniowych,
6) częściowej wymiany instalacji wewnętrznych:
- centralnego ogrzewana c.o wraz z demontażem instalacji oraz wymianą grzejników, armatury odcinającej i regulacyjnej, montażem liczników ciepła,
- ciepłej wody użytkowej c.w.u wraz z wymianą i montażem podgrzewaczy i liczników ciepła,
7) instalacji fotowoltaiki na dachu budynku wraz z konstrukcją i opomiarowaniem,
8) modernizacji węzła ciepłowniczego - systemu ciepłej wody użytkowej, systemu grzewczego,
9) wymiany instalacji odgromowej,
10) instalacji wentylacji mechanicznej na hali sportowej, montaż centrali nawiewno -wywiewnej z odzyskiem ciepła,
11) wymiany stolarki okiennej na energooszczędną,
12) wymiany stolarki drzwiowej zewnętrznej,
13) wymiany opaski wokół budynku łącznika i sali sportowej,
14) wymiany obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych,
15) modernizacja schodów zewnętrznych i balustrad, daszków nad wejściami,
16) wykonanie malowania ścian i sufitów w postaci przywrócenia do stanu pierwotnego po wykonanych robotach elektrycznych i wymianie oprawy oświetleniowej,
17) demontażu i ponownym montażu klimatyzatorów znajdujących się na elewacji,
18) parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,
19) obudów na grzejnikach,
20) instalacji zasilającej wentylację mechaniczną,
21) opinii ornitologicznej w celu uzyskania decyzji zezwalającej na likwidację siedlisk gatunków mogących występować w obrębie przedmiotowego budynku,
22) tablicy pamiątkowej oraz plakatów /tablic informacyjnych w czasie realizacji inwestycji zgodnie z wytycznymi RPOWŚ na lata 2014-2020 oraz w uzgodnieniu z Zamawiającym.
1.1. Dopuszcza się realizację prac budowlano-montażowych wewnątrz budynku szkoły w trakcie roku szkolnego, w terminie związania z umową, z zastrzeżeniem każdorazowego uzgodnienia terminu prowadzenia prac tzw. głośnych, mogących powodować zakłócenia w pracy szkoły itp. z Dyrektorem placówki z co najmniej kilkudniowym wyprzedzeniem.
1.2. Z uwagi na fakt, że placówka szkolna jest obiektem funkcjonującym w roku szkolnym, prace należy prowadzić w taki sposób aby nie powodowały zakłóceń w funkcjonowaniu placówki. Każdorazowe wyłączenia, przepięcia itp. należy uzgadniać z Dyrektorem placówki.
2. Szczegółowy zakres i sposób realizacji zamówienia określają:
2.1. dokumentacja projektowa, stanowiąca Załącznik nr 5 do SWZ, sporządzona przez jednostkę projektową: ABRISS Pracownia Architektoniczna ul. Warszawska 118b, 26-130 Suchedniów:
2.1.1. projekt budowlano – wykonawczy pn.: „Docieplenie budynku i przebudowa elewacji oraz przebudowa węzła cieplnego wraz z instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi”,
2.1.2. projekt budowlano – wykonawczy pn.: ,,Instalacja wentylacji mechanicznej
z niezbędnymi pracami towarzyszącymi’’,
2.1.3. projekt budowlano – wykonawczy pn.: ,,Instalacja słaboprądowa z niezbędnymi pracami towarzyszącymi’’,
2.1.4. projekt budowlano – wykonawczy pn.: ,,Instalacja hydrantowa wewnętrzna i wodno-kanalizacyjna z niezbędnymi pracami towarzyszącymi‘’,
2.1.5. aneks do wyżej wymienionych projektów budowlano – wykonawczych.
Uwaga:
Wyżej wskazana dokumentacja projektowa zawiera szerszy zakres robót niż wymagany w niniejszym postępowaniu.
2.2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące Załącznik nr 6 do SWZ,
2.3. wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45443000-4 - Roboty elewacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4050000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4079800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4079800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Remontowo-Budowlana SELBUD Selena Grabka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387590728
7.3.3) Ulica: Stefana Okrzei 64/3
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-526
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Modernizacja przegrody stropodach szkoła
Modernizacja przegrody stropodach szkoła (dawny internat)
Modernizacja przegrody stropodach hala sportowa
Modernizacja przegrody ściana zewnętrzna
Modernizacja przegrody ściana zewnętrzna piwnic
- Firma Remontowo-Budowlana SGBUD Seweryn Grabka, 25-645 Kielce
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Remontowo-Budowlana SELBUD Selena Grabka
jakie przetargi wygrała firma
Firma Remontowo-Budowlana SELBUD Selena Grabka
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4079800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-188.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń z zakresu odnawialnych źródeł energii oraz światłowodów
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH
- Zakup wraz z dostawą aparatu USG dla Świętokrzyskiego Centrum Pediatrii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach w ramach zadania pn "Inwestycje w ochronie zdrowia".
- Wykonanie prac geodezyjnych polegających na sporządzeniu dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do aktualizacji ewidencji gruntów i budynków
- Remont DW 756 Starachowice - Stopnica odcinek Starachowice - Rzepin od km 0+020 -0+850, odcinek o długości 830m
- Usługa opracowania graficznego, składu, łamania, korekty, druku oraz dostawy dwóch wydań Biuletynu Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu budynku NZOZ w Zakładzie Karnym Nr 1 w Łodzi
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
- Wykonanie prac zabezpieczających o charakterze prewencyjnym i w części o charakterze trwałym na pozostałościach zespołu zamkowego w Pruchniku
- Modernizacja infrastruktury sportowej w obiektach krytej pływalni w Kamiennej Górze
- Remont pomieszczeń w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach w ramach projektu: "Wdrażanie nowoczesnych technologii w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.