Ogłoszenie z dnia 2023-05-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00123386/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-07
- 2023/BZP 00127784/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja przestrzeni publicznej na terenie stref ochrony uzdrowiskowej Frombork – budowa tężni
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Frombork
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747974
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Młynarska 5a
1.5.2.) Miejscowość: Frombork
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-530
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 55 244 06 60
1.5.8.) Numer faksu: 55 244 06 61
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@frombork.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.frombork.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0b079880-bc0c-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rewitalizacja przestrzeni publicznej na terenie stref ochrony uzdrowiskowej Frombork – budowa tężni2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b079880-bc0c-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00204716
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063617/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Rewitalizacja przestrzeni publicznej na terenie stref ochrony uzdrowiskowej - budowa tężni
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00123386
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PF.271.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4065040,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach realizacji zamówienia zaplanowano przeprowadzenie rewitalizacji terenów zielonych w strefie B obszaru ochrony uzdrowiskowej Frombork, poprzez m.in. utwardzenie ciągów rowerowo-pieszych, wyposażenie w obiekty małej architektury oraz budowę tężni solankowej wraz z niezbędnymi elementami. Obiekt zostanie oświetlony oświetleniem ekologicznym. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego w systemie „zaprojektuj i wybuduj” polegającego na rewitalizacji przestrzeni publicznej na terenie stref ochrony uzdrowiskowej Frombork poprzez budowę tężni solankowej wraz z infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem otoczenia obiektu jako miejsca spotkań publicznych, w tym: 1) Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pozwoleniem na budowę/zgłoszeniem robót budowlanych, 2) Wykonanie robót budowlanych wraz z usługami i pracami towarzyszącymi niezbędnymi do prawidłowego wykonania zamówienia, 3) Sprawowanie nadzoru autorskiego, 4) Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. Etap I Opracowanie dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę / zgłoszenia robót. Opracowanie zgodne z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 12 lipca 2022r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2022 r. poz. 1679). Etap II Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenu na podstawie opracowanej dokumentacji technicznej wraz z pełną obsługą geodezyjną i inwentaryzacją powykonawczą oraz pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót. Projekty budowlane, projekty wykonawcze (techniczne), specyfikacje techniczne, przedmiary robót, kosztorysy i dokumentację powykonawczą należy wykonać kompleksowo z podziałem branżowym i rzeczowym inwestycji. W ramach projektu budowlanego i wykonawczego (technicznego) należy uwzględnić wszelkie opracowania i projekty towarzyszące i uzupełniające niezbędne do wykonania opracowania podstawowego. Należy zwrócić uwagę na konieczność wykonania szczegółowych badań geotechnicznych dla ustalonej lokalizacji w celu przeanalizowania sposobu posadowienia obiektu i urządzeń technicznych w tym budowli hydrotechnicznych (odwodnienie drenażowe i powierzchniowe w tym przepusty) wchodzących w skład zagospodarowania terenu. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić nadzór konserwatorski i archeologiczny w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. Zakres przedmiotu zamówienia został określony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym opracowanym przez jednostkę projektową: Pracownia Usług Projektowych, Inwestycyjnych, Konserwacji Zabytków „HOT” Tomasz Ołdytowski, ul. Kodeksu Supraskiego 28, 16-030 Supraśl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera pakiet ZAŁĄCZNIKA NR 7 do SWZ. Przedmiot zamówienia realizowany będzie z udziałem środków pochodzących z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych. Na realizację inwestycji udzielono wstępnej promesy nr Edycja4Uzdrowiska/2022/74/PolskiLad w dniu 07.06.2022 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212100-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45350000-5 - Instalacje mechaniczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w terminie wyznaczonym na składanie ofert, tj. do godziny 10:00 dnia 29.03.2023 roku – złożono jedną ofertę Wykonawcy: SORTED SP. Z O.O., Chyliczki, ul. Wschodnia 27 B,05-500 Piaseczno. Po przeprowadzonej procedurze formalnej ustalono, że oferta na wstępnym etapie nie podlegała odrzuceniu w oparciu o przesłanki zawarte w art. 226 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający dokonał oceny oferty w oparciu o kryteria oceny ofert określone w SWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu i ofercie firmy SORTED SP. Z O.O. przyznał łącznie 100 pkt. Na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń Zamawiający stwierdza, że oferta złożona przez firmę SORTED SP. Z O.O., Chyliczki, ul. Wschodnia 27 B,05-500 Piaseczno spełnia wszystkie wymagania i warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w SWZ i nie podlega odrzuceniu w oparciu o przesłanki zawarte w art. 226 ust. 1 ustawy Pzp. W tym stanie rzeczy należy uznać, że oferta ww. Wykonawcy jest najkorzystniejsza w rozumieniu art. 239 ust. 2 ustawy Pzp oraz zapisów SWZ. Cena oferty wynosi 11 670 240,00 zł brutto i przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia o 6 670 240,00 zł brutto. W związku z tym, iż Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków finansowych przeznaczonych na realizację zamówienia do kwoty podanej w ofercie najkorzystniejszej unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9488000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9488000,00 PLN
INNE PRZETARGI FROMBORK
więcej: przetargi FROMBORK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Zmiana sposobu użytkowania hali produkcyjnej/budynków 281104_5.0016.30_bud oraz 2811045_5.0016.31_bud (hali przetarcia) z przebudową hali produkcyjnej w celu przystosowania jej do posadowienia układu kogeneracyjnego na terenie Tartaku Napiwoda; Tartak Napiwoda; działka ewidencyjna nr 69/3, obręb geodezyjny 16-Napiwoda, gm. Nidzica"
- Roboty budowlane w ramach projektu pn. "Działania ochrony przyrody metodami gospodarki leśnej i inne działania prowadzone na terenie Gorczańskiego Parku Narodowego w 2025 (...) - Część V i Część VII
- TR.262.4.2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego (...)
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowości Baranów Sandomierski"
- "Wykonanie dylatacji oraz położenie płytek podłogowych na Stadionie Miejskim przy ul. Bułgarskiej 17 w Poznaniu, noszącym nazwę ENEA STADION"
- Usługa sprawowania nadzoru nad zgodnością realizowanych robót budowlanych z dokumentacją projektową dla zadania pn.: "Remont Trasy Zamkowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 115 w m. Szczecin".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.