Ogłoszenie z dnia 2023-05-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00158168/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa polegająca na bieżącej obsłudze fontann zlokalizowanych na terenach zieleni miejskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-669ac653-ce2e-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa polegająca na bieżącej obsłudze fontann zlokalizowanych na terenach zieleni miejskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-669ac653-ce2e-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00204778
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00158168
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-D.271.49.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje bieżącą obsługę następujących fontann znajdujących się na terenie Miasta Rzeszowa:
1. fontanna w Parku Papieskim pomiędzy Al. Armii Krajowej i Al. Sikorskiego,
2. fontanna na skwerze im. Kazimierza Górskiego pomiędzy ul. Króla Kazimierza i ul. Słowackiego,
3. fontanna na terenie „Ogrodów Bernardyńskich” pomiędzy Al. Cieplińskiego i Al. Piłsudskiego
4. fontanna statyczna – okrągła w Parku Jedności Polonii z Macierzą pomiędzy Al. Cieplińskiego i ul. Pułaskiego,
5. fontanna kaskadowa w Parku Jedności Polonii z Macierzą pomiędzy Al. Cieplińskiego i ul. Pułaskiego,
6. fontanna w Parku Miejskim im. „Solidarności” przy ul. Dąbrowskiego,
7. fontanna (staw) w Parku Miejskim im. „Solidarności” przy ul. Dąbrowskiego od strony ul. Chrzanowskiej,
8. fontanna przed Instytutem Muzyki Uniwersytetu Rzeszowskiego przy ul. Dąbrowskiego,
9. fontanna na Placu Wolności,
10. fontanna przy ul. Raginisa,
11. fontanna pływająca na stawie w Parku im. Wł. Szafera na Słocinie przy ul. Paderewskiego,
Poprzez bieżącą obsługę fontann należy rozumieć:
1. wymianę spoinowania i doklejenie odspojonych elementów kamiennych wraz z uszczelnieniem,
2. oczyszczenie niecek fontann z kamienia,
3. uruchomienie fontann,
4. bieżące utrzymanie fontann,
5. zabezpieczenie fontann na okres zimowy,
6. zimowa kontrola maszynowni.
Wielkość/Zakres:
1. wymianę spoinowania i doklejenie odspojonych elementów kamiennych wraz z uszczelnieniem – 40 m2,
2. oczyszczenie niecek fontann z kamienia – 76,5 m2,
3. uruchomienie fontann – 11 kompletów,
4. bieżące utrzymanie fontann – przez okres 8 miesięcy,
5. zabezpieczenie fontann na okres zimowy – 11 kompletów,
6. zimowa kontrola maszynowni – Park Papieski 122 dni; pozostałe fontanny – 18 tygodni.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
2.1 Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiący załącznik do specyfikacji (dostępny w oddzielnym pliku)
2.2 Opis fontann stanowiący załącznik do specyfikacji (dostępny w oddzielnym pliku)
2.3 Instrukcja obsługi stacji technologii fontannowej stanowiąca załącznik do specyfikacji (dostępny w oddzielnym pliku)
2.4 projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikiem „formularz cenowy”
4.5.3.) Główny kod CPV: 90913100-1 - Usługi czyszczenia zbiorników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42122000-0 - Pompy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 251522,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 251522,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 251522,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELECTRO-CRAFT Piotr Kubis
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8151091387
7.3.4) Miejscowość: Korniaktów Północny 36a
7.3.5) Kod pocztowy: 37-114
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 251522,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-03-31INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Wykonanie operatów wodnoprawnych oraz uzyskanie pozwoleń wodnoprawnych dla istniejących wylotów zlokalizowanych w obrębie dróg wojewódzkich w województwie podkarpackim - 4 zadania
- Świadczenie usługi organizacji pobytu zagranicznego naukowca w Collegium Medicum Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Sukcesywna dostawa odzieży ochronnej i roboczej oraz obuwia dla pracowników Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Sukcesywna dostawa pomocniczych materiałów laboratoryjnych jednokrotnego użytku dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Rzeszowie
- "Remont skrzydła zachodniego i południowego budynku Muzeum przy ul. 3 Maja 19. Etap VI."
- Zapewnienie usług cateringowych ( 2 części).
więcej: przetargi w Rzeszowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.