Ogłoszenie z dnia 2023-05-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00147100/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-22
- 2023/BZP 00154150/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-28
- 2023/BZP 00158419/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA PLACÓWKI OPIEKUŃCZO -WYCHOWAWCZEJ W OWIDZU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT STAROGARDZKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675600
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 17
1.5.2.) Miejscowość: Starogard Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 587673500
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: organizacyjny@powiatstarogard.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiatstarogard.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatstarogard.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA PLACÓWKI OPIEKUŃCZO -WYCHOWAWCZEJ W OWIDZU2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-545fea11-c8ae-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00204798
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033315/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Wyposażenie Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00147100
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/PG.042.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 341956,61 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia Placówki Opiekuńczo – Wychowawczej w Owidzu, ul. Mostowa, 83-200 Starogard Gdański.
2. Dostarczenie wyposażenia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego odbędzie się odpowiednim środkiem transportu, na koszt i ryzyko Wykonawcy.
3. Wykonawca odpowiedzialny jest za prawidłowe przygotowanie wyposażenia do eksploatacji, uruchomienia, a także do przeprowadzenia szkolenia personelu.
4. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi Załącznik Nr 1 do SWZ.
5. Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
31521000-4 - Lampy
32324600-6 - Telewizory cyfrowe
39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju
39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu złożone zostały trzy oferty. W wyniku badania złożonych ofert, Zamawiający odrzucił wszystkie oferty, w związku z czym unieważnia postępowanie.INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- Pełnienie funkcji: Doradcy Zawodowego w ramach projektu pt. "Wybieram przyszłość zawodową - edycja II".
- ŚWIADCZENIE USŁUG NADZORU AUTORSKIEGO I SERWISU OPROGRAMOWANIA APLIKACYJNEGO
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem "Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w aglomeracji Starogard Gdański"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Operator koparkoładowarki (wszystkie klasa III)" dla 10 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. St. Kryzana
- Remont drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 2712G w miejscowości Sumin.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Strażnicy KP PSP z JRG w Żarach - etap VIII.1 - dostawa i montaż mebli z płyty meblowej"
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby Powiatu Iławskiego
- Dostawę wyposażenia dydaktycznego tj. sprzętu komputerowego i urządzeń multimedialnych do dwóch ośrodków wychowania przedszkolnego na terenie Poznania
- Zakup mebli biurowych dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Gołotczyźnie - meble i sprzęt AGD
- Zakup wraz z dostawami sukcesywnymi oraz wniesieniem środków czystości dla całego garnizonu śląskiego Policji
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.