Ogłoszenie z dnia 2023-05-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00158295/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa części zamiennych do sprzętu przeładunkowego i transportowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 1 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320927404
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ciasna 7
1.5.2.) Miejscowość: Wałcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-601
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 1rblog.szp@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: 1rblog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/1rblog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa części zamiennych do sprzętu przeładunkowego i transportowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6626bfd2-cd4b-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00204834
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028026/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.15 Dostawa części zamiennych do sprzętu przeładunkowego i transportowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00158295
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 23/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 306621,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1. Dostawa zestawu części do wózków widłowych GPW400T.1. Oferowane wyroby będące przedmiotem zamówienia powinny być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta. Wyroby winny być nowe, nie używane, nie regenerowane, w jakości / gatunku / kategorii I (pierwszej), bez śladów korozji, odkształceń i deformacji, powinny spełniać wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób.
2. Dostarczone przez Wykonawcę wyroby powinny być zgodne pod względem oznaczeń katalogowych (numerów katalogowych) wyszczególnionych w Rozdziale III SWZ oraz w „Formularzu ofertowym” stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. Przywołanie przez Zamawiającego nazwy części zamiennych, numeru/symbolu katalogowego oraz wskazanie katalogu za pomocą którego podano numer/symbol katalogowy jest doprecyzowaniem opisu przedmiotu zamówienia. Operowanie przez Zamawiającego numerami/symbolami katalogowymi ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się numerami/symbolami katalogowymi ma wyłącznie charakter przykładowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42400000-0 - Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe oraz ich części
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42419000-6 - Części urządzeń podnośnikowych i przeładunkowych
4.5.5.) Wartość części: 71835,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2. Dostawa zestawu części do wózków spalinowych i akumulatorowych typu CPCD20, CPD201. Oferowane wyroby będące przedmiotem zamówienia powinny być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta. Wyroby winny być nowe, nie używane, nie regenerowane, w jakości / gatunku / kategorii I (pierwszej), bez śladów korozji, odkształceń i deformacji, powinny spełniać wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób.
2. Dostarczone przez Wykonawcę wyroby powinny być zgodne pod względem oznaczeń katalogowych (numerów katalogowych) wyszczególnionych w Rozdziale III SWZ oraz w „Formularzu ofertowym” stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. Przywołanie przez Zamawiającego nazwy części zamiennych, numeru/symbolu katalogowego oraz wskazanie katalogu za pomocą którego podano numer/symbol katalogowy jest doprecyzowaniem opisu przedmiotu zamówienia. Operowanie przez Zamawiającego numerami/symbolami katalogowymi ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się numerami/symbolami katalogowymi ma wyłącznie charakter przykładowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42400000-0 - Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe oraz ich części
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42419000-6 - Części urządzeń podnośnikowych i przeładunkowych
4.5.5.) Wartość części: 42976,32 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3. Dostawa zestawu części do wózków widłowych spalinowych typu DV 1638.33.017T.1. Oferowane wyroby będące przedmiotem zamówienia powinny być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta. Wyroby winny być nowe, nie używane, nie regenerowane, w jakości / gatunku / kategorii I (pierwszej), bez śladów korozji, odkształceń i deformacji, powinny spełniać wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób.
2. Dostarczone przez Wykonawcę wyroby powinny być zgodne pod względem oznaczeń katalogowych (numerów katalogowych) wyszczególnionych w Rozdziale III SWZ oraz w „Formularzu ofertowym” stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. Przywołanie przez Zamawiającego nazwy części zamiennych, numeru/symbolu katalogowego oraz wskazanie katalogu za pomocą którego podano numer/symbol katalogowy jest doprecyzowaniem opisu przedmiotu zamówienia. Operowanie przez Zamawiającego numerami/symbolami katalogowymi ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się numerami/symbolami katalogowymi ma wyłącznie charakter przykładowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42400000-0 - Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe oraz ich części
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42419000-6 - Części urządzeń podnośnikowych i przeładunkowych
4.5.5.) Wartość części: 2840,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4. Dostawa przewodów i końcówek hydrauliki siłowej.1. Oferowane wyroby będące przedmiotem zamówienia powinny być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta. Wyroby winny być nowe, nie używane, nie regenerowane, w jakości / gatunku / kategorii I (pierwszej), bez śladów korozji, odkształceń i deformacji, powinny spełniać wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób.
2. Dostarczone przez Wykonawcę wyroby powinny być zgodne pod względem oznaczeń katalogowych (numerów katalogowych) wyszczególnionych w Rozdziale III SWZ oraz w „Formularzu ofertowym” stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. Przywołanie przez Zamawiającego nazwy części zamiennych, numeru/symbolu katalogowego oraz wskazanie katalogu za pomocą którego podano numer/symbol katalogowy jest doprecyzowaniem opisu przedmiotu zamówienia. Operowanie przez Zamawiającego numerami/symbolami katalogowymi ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się numerami/symbolami katalogowymi ma wyłącznie charakter przykładowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42400000-0 - Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe oraz ich części
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42419000-6 - Części urządzeń podnośnikowych i przeładunkowych
4.5.5.) Wartość części: 6140,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5. Dostawa zestawu części do wózków transportowych akumulatorowych typu WNA-1320, WAN 13.1. Oferowane wyroby będące przedmiotem zamówienia powinny być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta. Wyroby winny być nowe, nie używane, nie regenerowane, w jakości / gatunku / kategorii I (pierwszej), bez śladów korozji, odkształceń i deformacji, powinny spełniać wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób.
2. Dostarczone przez Wykonawcę wyroby powinny być zgodne pod względem oznaczeń katalogowych (numerów katalogowych) wyszczególnionych w Rozdziale III SWZ oraz w „Formularzu ofertowym” stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. Przywołanie przez Zamawiającego nazwy części zamiennych, numeru/symbolu katalogowego oraz wskazanie katalogu za pomocą którego podano numer/symbol katalogowy jest doprecyzowaniem opisu przedmiotu zamówienia. Operowanie przez Zamawiającego numerami/symbolami katalogowymi ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się numerami/symbolami katalogowymi ma wyłącznie charakter przykładowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42400000-0 - Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe oraz ich części
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42419000-6 - Części urządzeń podnośnikowych i przeładunkowych
4.5.5.) Wartość części: 89600,07 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 6. Dostawa zestawu części do wózków transportowych spalinowych MULTITASK M250M.1. Oferowane wyroby będące przedmiotem zamówienia powinny być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta. Wyroby winny być nowe, nie używane, nie regenerowane, w jakości / gatunku / kategorii I (pierwszej), bez śladów korozji, odkształceń i deformacji, powinny spełniać wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób.
2. Dostarczone przez Wykonawcę wyroby powinny być zgodne pod względem oznaczeń katalogowych (numerów katalogowych) wyszczególnionych w Rozdziale III SWZ oraz w „Formularzu ofertowym” stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. Przywołanie przez Zamawiającego nazwy części zamiennych, numeru/symbolu katalogowego oraz wskazanie katalogu za pomocą którego podano numer/symbol katalogowy jest doprecyzowaniem opisu przedmiotu zamówienia. Operowanie przez Zamawiającego numerami/symbolami katalogowymi ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się numerami/symbolami katalogowymi ma wyłącznie charakter przykładowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42400000-0 - Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe oraz ich części
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42419000-6 - Części urządzeń podnośnikowych i przeładunkowych
4.5.5.) Wartość części: 93230,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40530,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70798,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40530,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENERGOMASZ Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832212494
7.3.3) Ulica: Mostowa 1
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-778
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40530,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30607,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34331,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30607,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MTL ASCO Sp. z o .o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6310111062
7.3.3) Ulica: Wielowiejska 53
7.3.4) Miejscowość: Pyskowice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-120
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30607,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2388,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10824,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2920,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENERGOMASZ Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832212494
7.3.3) Ulica: Mostowa 1
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-778
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2920,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5474,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9594,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5474,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENERGOMASZ Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832212494
7.3.3) Ulica: Mostowa 1
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-778
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5474,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81331,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122596,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81331,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENERGOMASZ Sp. z o .o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832212494
7.3.3) Ulica: Mostowa 1
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-778
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81331,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86348,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 131186,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86348,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENERGOMASZ Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832212494
7.3.3) Ulica: Mostowa 1
7.3.4) Miejscowość: Gdańska
7.3.5) Kod pocztowy: 80-778
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86348,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego klasy D, o napędzie hybrydowym plug-in na potrzeby funkcjonowania Starostwa Powiatowego w Wałczu
- Dostawa części zamiennych do sprzętu przeładunkowego i transportowego.
- Dostawa i uruchomienie trzech dmuchaw odśrodkowych na łożyskach powietrznych na Oczyszczalni Ścieków w Wałczu
- Usługi ochrony
- Dostawa środków kontrastowych
więcej: przetargi w Wałczu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.