Ogłoszenie z dnia 2023-05-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00107552/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-23
- 2023/BZP 00135727/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie w formule „zaprojektuj - wybuduj” wymiany czterech wind osobowych w budynku Ministerstwa Edukacji i Nauki przy ul. Wspólnej 1/3 w Warszawie oraz świadczenie usługi utrzymania ruchu dźwigów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ministerstwo Edukacji i Nauki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387796051
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wspólna 1/3
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-529
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mein.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/edukacja-i-nauka/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia-mein.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie w formule „zaprojektuj - wybuduj” wymiany czterech wind osobowych w budynku Ministerstwa Edukacji i Nauki przy ul. Wspólnej 1/3 w Warszawie oraz świadczenie usługi utrzymania ruchu dźwigów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9c185ff-b285-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00204969
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00107552
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BDG-WZP.261.1.2023.MH
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie w formule „zaprojektuj - wybuduj” wymiany czterech wind osobowych w budynku Ministerstwa Edukacji i Nauki przy ul. Wspólnej 1/3 w Warszawie oraz świadczenie usługi utrzymania ruchu w zakresie bieżącej konserwacji nowo zainstalowanych dźwigów.
2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w trzech etapach:
1) Etap I - wykonanie dokumentacji projektowej z uwzględnieniem wszystkich instalacji i systemów, wymaganych robót oraz ze wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami przewidzianymi przepisami Prawa budowlanego i Urzędu Dozoru Technicznego. Dokumentacja techniczna musi być zgodna z obowiązującymi normami oraz przepisami prawa. Wykonawca w imieniu Zamawiającego zobowiązany jest uzyskać pozwolenie Urzędu Dozoru Technicznego na użytkowanie przez siebie zaprojektowanych i wykonanych dźwigów osobowych.
2) Etap II - demontaż starych wind, utylizację materiałów porozbiórkowych, zagospodarowanie odpadów zgodnie z przepisami Ustawy o odpadach, zamontowanie nowych urządzeń, wykonanie robót budowlanych, instalacyjnych i wykończeniowych.
3) Etap III - świadczenie usługi utrzymania ruchu, koniecznych i wymaganych prawem przeglądów, konserwacji, serwisu i napraw.
3. Przedmiot Umowy obejmuje również udzielenie 2 letniej gwarancji na zasadach określonych w Programie Funkcjonalno- Użytkowym (PFU) Projektowanych Postanowieniach Umowy (PPU), stanowiących Załączniki nr 7 i 8 do SWZ.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki i zasady jego realizacji zamówienia określone są w Projektowanych Postanowieniach Umowy (PPU) stanowiących Załącznik nr 8 do SWZ.
5. Opis obiektu MEiN oraz zakres robót budowlanych określone są w Programie Funkcjonalno- Użytkowym (PFU), stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45313100-5 - Instalowanie wind
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2113558,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2113558,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2113558,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Winda-Warszawa Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210124745
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2113558,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Przedmiot Umowy zostanie wykonany w następujących terminach:
1) Etap I – w terminie 30 dni od dnia zawarcia Umowy;
2) Etap II – w terminie 120 dni od dnia podpisania przez Strony bez zastrzeżeń Protokołu odbioru Etapu I.
Etap II należy wykonać w dwóch podetapach:
a) podetap 1 – wykonanie robót w skrzydle zachodnim budynku,
b) podetap 2 - po zakończeniu robót podetapu 1, wykonanie robót w skrzydle wschodnim budynku.
3) Etap III – przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania przez Strony bez zastrzeżeń Protokołu odbioru Etapu II.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.