eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce KrajeńskiePełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu (Inspektora Nadzoru Inwestorskiego) w pełnym zakresie nad prawidłową realizacją zadań inwestycyjnych Gminy Strzelce Krajeńskie



Ogłoszenie z dnia 2023-05-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu (Inspektora Nadzoru Inwestorskiego) w pełnym zakresie nad prawidłową realizacją zadań inwestycyjnych Gminy Strzelce Krajeńskie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzelce Krajeńskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966763

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Wolności 48

1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Krajeńskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-500

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@strzelce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fb1cd905-d513-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu (Inspektora Nadzoru Inwestorskiego) w pełnym zakresie nad prawidłową realizacją zadań inwestycyjnych Gminy Strzelce Krajeńskie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb1cd905-d513-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00205050

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030361/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00169213

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 78750,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu (inspektora nadzoru inwestorskiego) w pełnym zakresie nad prawidłową realizacją zadania pod nazwą: „Przebudowa ul. Ks. J. Popiełuszki w Strzelcach Krajeńskich”, zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
Opis robót budowlanych do nadzoru:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu (Inspektora Nadzoru Inwestorskiego) w pełnym zakresie nad prawidłową realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Przebudowa ul. Ks. J. Popiełuszki w Strzelcach Krajeńskich” zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania został opisany w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych, które dostępne są pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c3a62314-cfa2-11ed-9355-06954b8c6cb9
W ramach zadania przebudowana zostanie droga gminna nr 103122F ul. Ks. J. Popiełuszki wraz z oświetleniem oraz budową kanalizacji deszczowej w celu poprawy bezpieczeństwa użytkowników drogi.
W ramach kosztów niekwalifikowanych: przebudowa istniejącej kanalizacji ogólnospławnej na sanitarną oraz budowa nowej sieci wodociągowej, a także przyłącze wybudowanej kanalizacji deszczowej do separatora zaprojektowanego poza pasem drogowym.
Teren inwestycji obejmuje działki nr: 80/2; 4/1; 93; 87/40; 82; 81; 96/4; 824 i 376/1.
W związku z faktem, że zadanie uzyskało dofinansowanie na realizację przedsięwzięcia wieloletniego, zakłada się realizacje zadania w 2-ch etapach zgodnie z załącznikiem graficznym „podział zadania na etapy”. Do etapu I wlicza się budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z separatorem koalescencyjnym i wylotem brzegowym na działkach nr 824 i 376/1.
Zakres planowanych do wykonania robót budowlanych będzie obejmować w szczególności:
1) branża drogowa:
• przebudowa jezdni
• przebudowa chodników
• przebudowa zjazdów
• budowa zatoki postojowej
• budowa wyniesionego przejścia dla pieszych
• wykonanie progów zwalniających
w zakresie
o wykonania rozbiórek,
o wykonania robót ziemnych wraz z przygotowaniem koryta pod projektowane nawierzchnie,
o wykonania warstw podbudów,
o wykonania nawierzchni jezdni, chodników, zatoki postojowej, terenów utwardzonych, zjazdów, wyniesionego przejścia dla pieszych,
o wykonania prac wykończeniowych – humusowanie z obsianiem (pobocza),
o wykonania elementów oznakowania poziomego i pionowego

Całość prac zgodnie z dokumentacją techniczną branży drogowej i stałej organizacji ruchu.

2) branża elektryczna:
• wykonanie oświetlenia drogowego polegająca na:
o demontażach,
o wykonaniu linii kablowej 0,4kV,
o montażu nowych słupów wraz z oprawami,
o montaż nowych opraw na istniejących słupach,
o geodezji,
o montaż oświetlenia dedykowanego dla przejść dla pieszych i doświetlenia skrzyżowania

Całość prac zgodnie z dokumentacją techniczną branży elektrycznej.

3) branża sanitarna:
• budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z przyłączami w zakresie wykonania robót ziemnych; robót inżynieryjnych (m.in. rurociągi kanalizacji grawitacyjnej z rur PP-B łączonych kielichowo o śr. 500mm, 400mm; 300/315mm; 200mm; studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr.1000mm i 1200mm; studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr.500mm z osadnikiem bez syfonu; próby szczelności; inspekcja TV kanału; roboty odwodnieniowe

• budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z separatorem koalescencyjnym i wylotem brzegowym

• sieć kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami - remont: renowacja rurociągów i przyłączy z zastosowaniem technologii tzw. rękawów (rur utwardzonych na miejscu) montaż rękawa z żywicy epoksydowej; renowacja studzienek kanalizacyjnych w technologii warstwowej; inspekcja TV kanału sanitarnego; skanowanie 3D. Prace należy wykonać zgodnie z zalecaną metodą renowacyjną opisaną w dokumentacji projektowej

UWAGA należy:
- zapewnić ciągłość przepływu ścieków na czas budowy nowej kanalizacji sanitarnej poprzez przepompowywanie świeżych ścieków

• sieć wodociągowa wraz z przyłączami: rurociągi PE-HD dn.110, 90 PE100 SDR17; przyłącza wodociągowe PE100 SDR17 o śr.63, 40, 32, 25 mm; hydranty p.poż. o śr.80mm; zasuwy żeliwne kołnierzowe o śr.80mm

Całość prac zgodnie z dokumentacją techniczną branży sanitarnej.
DLA CZĘŚCI I - Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95.1 i art.438 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wymaga aby zatrudnione na podstawie stosunku pracy były osoby wykonujące czynności wchodzące w zakres obowiązków osób tworzących Personel biurowy i pomocniczy, tj.: wykonujących czynności biurowe, administracyjne i organizacyjne, z wyłączeniem kadry inspektorów biorących udział w wykonywaniu przedmiotu umowy.
Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie stosunku pracy nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników.
Szczegółowy opis obowiązków wynikających z zastosowania klauzuli społecznej znajduje się we wzorze umowy.
W przypadku braku wyboru wykonawcy robót budowlanych w części I postępowanie na pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu zostanie unieważnione

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

4.5.5.) Wartość części: 68183,33 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w pełnym zakresie nad prawidłową realizacją zadania pod nazwą: „Remont drogi przy Al. Wolności 9 w miejscowości Strzelce Krajeńskie”

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w pełnym zakresie nad prawidłową realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Remont drogi przy Al. Wolności 9 w Strzelcach Krajeńskich”.
Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania został opisany w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych, które dostępne są pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e750c573-b809-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
Zakres planowanych do wykonania robót budowlanych będzie obejmować w szczególności:
• remont drogi gminnej w działkach nr 457/24 i 457/30 obręb: 0017 Strzelce Krajeńskie o długości ok. 99,81m – od km 0+000,00 do km 0+099,81 po istniejącym śladzie komunikacyjnym, polegający na wykonaniu nawierzchni bitumicznej na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie ułożonego na istniejącej nawierzchni,
• utwardzenie obustronne poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wzdłuż całej długości remontowanego odcinka jezdni o szerokości 70 cm,
• remont zjazdów z drogi publicznej polegający na wykonaniu nawierzchni bitumicznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

4.5.5.) Wartość części: 10566,67 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, że na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) unieważnia przedmiotowe postępowanie.

Uzasadnienie faktyczne:
W niniejszym postępowaniu złożono 4 oferty i wszystkie oferty podlegają odrzuceniu.
Mając na uwadze zaistniałą sytuację, Zamawiający unieważnia postępowanie.

Uzasadnienie prawne:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty albo wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5904,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5904,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JM PROJEKT Jakub Mańdzij

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 080187507

7.3.3) Ulica: ul. Wodociągowa 2b

7.3.4) Miejscowość: Strzelce Krajeńskie

7.3.5) Kod pocztowy: 66-500

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5904,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.