Og³oszenie z dnia 2023-05-08
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00284405/01 - Wynik z dnia 2023-06-30
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Rozbudowa i modernizacja Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Tu³owicach II”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Tu³owice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413308
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Tu³owice
1.5.3.) Kod pocztowy: 49-130
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tulowice@tulowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.tulowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rozbudowa i modernizacja Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Tu³owicach II”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2cbb47e0-eb2d-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00205088
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-05-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00005538/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.3 Rozbudowa i modernizacja Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów w Tu³owicach
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt „Rozbudowa i modernizacja Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Tu³owicach” umowa nr RPOP.05.02.00-16-0004/22-00 z dnia 02.02.2023 r.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/tulowice3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/tulowice
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Postêpowanie prowadzone jest w
jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/tulowice
2.W sytuacjach awaryjnych w szczególno¶ci w przypadku braku dzia³ania platformy zakupowej
https://platformazakupowa.pl/pn/tulowice. Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej (z wy³±czeniem
z³o¿enia oferty, dla której jedynym dopuszczalnym sposobem z³o¿enia jest przes³anie jej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej). W
takim przypadku komunikacja odbywa siê za pomoc± adresu: tulowice@tulowice.pl.
3.Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje,
przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do
zamawiaj±cego”. Za datê przekazania (wp³ywu) przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez
klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do
zamawiaj±cego.
4.Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. poprzez zamieszczenie ich
na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny
wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
5.Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozp.Prezesa RM z dn. 31.12.2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i ... (Dz. U. z 2020r. poz. 2452),
okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
-sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
-komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
-zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
-w³±czona obs³uga JavaScript,
-zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
-Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
-Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
6.Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców” na
stronie internetowej: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
7. Zalecenia:
-Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z “Obw. Prezesa RM z dn.9.11. 2017 r. w sprawie
og³oszenia jednolitego tekstu rozp. RM w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów
publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych”.
-Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
-W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip , .7Z
-Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na
ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.
-Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, zamawiaj±cy zaleca, w miarê
mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm.), dalej „RODO”, informujemy, ¿e:
1. Administratorem danych osobowych jest Gmina Tu³owice, ul. Szkolna 1, 49-130 Tu³owice, tel: (77) 460 01 43, e-mail:
tulowice@tulowice.pl (dalej: Administrator).
2. W sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych, mo¿e siê Pani/Pan kontaktowaæ z wyznaczonym przez Administratora inspektorem ochrony danych, listownie na adres Administratora z dopiskiem "IOD", oraz mailowo: iod@tulowice.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r - Prawo zamówieñ publicznych dalej „ustawa Pzp”. Ponadto odbiorc±
Pani/Pana danych mog± byæ podmioty ¶wiadcz±ce us³ugi na rzecz Administratora w oparciu o zawarte umowy powierzenia
przetwarzania danych, w tym podmioty ¶wiadcz±ce us³ugi hostingowe, us³ugi dotycz±ce utrzymania systemów informatycznych,
us³ugi doradcze. Dane mog± byæ równie¿ udostêpnione operatorom pocztowym w zakresie niezbêdnym do dorêczenia
korespondencji, oraz podmiotom upowa¿nionym do dostêpu do danych na mocy obowi±zuj±cych przepisów prawa;
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy;
6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO (adres siedziby: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa);
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i modernizacja Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunlanych w
Tu³owicach.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la program Funkcjonalno-U¿ytkowy stanowi±cy za³±cznik do SWZ.
Zadanie obejmuje m.in. :
1. Prace projektowe,
2. Prace budowlano – monta¿owe:
• Przygotowanie terenu przeznaczonego pod rozbudowê placu PSZOK,
• Powiêkszenie placu PSZOK, utwardzenie i ogrodzenie dodatkowo powsta³ej powierzchni PSZOK,
• Przygotowanie, utwardzenie, wybrukowanie i okrawê¿nikowanie dodatkowej powierzchni na dwa miejsca parkingowe,
wraz z wykonaniem oznakowania poziomych dla trzech miejsc parkingowych, w tym jednego dla osób niepe³nosprawnych;
oraz wykonanie zatoczki na chwilowy postój pojazdów podczas mijania siê
• Wymiana bramy na wje¼dzie do strefy wa¿enia, tj. miejscu bezpo¶rednio zwi±zanym z obs³ug± PSZOK,
• Zamontowanie szlabanów na wjazdach na plac PSZOK i do strefy wa¿enia, tj. miejsc zwi±zanych z obs³ug± PSZOK,
• Rozbudowa i remont miejsca pracy pracownika PSZOK oraz uzupe³nienie wyposa¿enia i narzêdzi pracy i komunikacji z
system wagowym,
• Doprowadzenie sieci kanalizacyjnej do miejsca pracy pracownika PSZOK,
• Doprowadzenie wody do pomieszczenia biurowo-socjalnego (ok. 10 m oraz studnia wodomierzowa) oraz zakup i
pod³±czenie hydrantu zapatruj±cego w wodê do celów p.po¿. do sieci wodoci±gowej,
• Doprowadzenie instalacji elektrycznej do dodatkowego o¶wietlenia PSZOK, szlabanów, bramy automatycznej, punktu
wymiany rzeczy u¿ywanych,
• Wprowadzenie komunikacji w systemie telemetrycznym – zdalny odczyt wyniku wa¿enia, wraz z oprogramowaniem i
dodatkowym wy¶wietlaczem,
• Poprawa dro¿no¶ci kanalizacji deszczowej,
• Zainstalowanie wiat na kontenery otwarte,
• Uzupe³nienie o¶wietlenia PSZOK,
• Utworzenie punktu wymiany rzeczy u¿ywanych, wraz z podstawowym wyposa¿eniem,
• Nasadzenia zieleni.
UWAGA: Obmiary wykonane w ramach PFU s± wykonane metod± uproszczon± i maj± charakter orientacyjny.
3. Wyposa¿enie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych:
• Zakryty kontener na odpady wielkogabarytowe o pojemno¶ci 34 m3, z bocznymi drzwiami,
• Koleby i worki „big bag” do wypo¿yczania mieszkañcom na dostarczenie odpadów do PSZOK,
• Wyposa¿enie MON w wannê wychwytow±, rega³y, beczki na odpady p³ynne, rampê przeno¶n±,
• Wyposa¿enie magazynu ZSEE w rega³y,
• Wyposa¿enie punkty wymiany rzeczy u¿ywanych - Wymiary kontenera 6x3 m, drzwi aluminiowe na 90-120 cm szeroko¶ci,
przeszklone, minimum dwie przeszklone witryny, antypo¶lizgowa odporna wyk³adzina pod³ogowa, pe³na elektryka
(instalacja, lampy, gniazdka), posadowienie zgodne z wytycznymi producenta, pod³±czenie kontenera do sieci
energetycznej, drzwi zamykane kluczem.
• Wyposa¿enie biurowo-socjalne,
• Tabliczki dodatkowe do opisów frakcji szt. 8,
• Wyposa¿enie p.po¿. i BHP – komplet - Zestaw ga¶niczy wyposa¿ony w wózek transportowy, tablicê informacyjn±, uchwyty
do ga¶nic, 2 ga¶nice proszkowe, 1 ga¶nicê ¶niegow± oraz 1 koc ga¶niczy. Apteczka wyposa¿ona w niezbêdne elementy do
udzielenia pierwszej pomocy.
UWAGA:
Z Programu Funkcjonalno-U¿ytkowego wy³±cza siê z postepowania dwie pozycje z rozdzia³u nr 1.6 „Zakres projektu,
przedmioty odbioru” w opisie wyposa¿enia PSZOK:
„7. Zakup systemu IT do zarz±dzania PSZOK, kontrolowania i raportowana przeprowadzonych przyjêæ odpadów
8. Tablice informacyjne dotycz±ce PSZOK szt.2”
Szczegó³owy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-U¿ytkowy stanowi±cy za³±cznik nr 9
do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79421200-3 - Us³ugi projektowe inne ni¿ w zakresie robót budowlanych
71221000-3 - Us³ugi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71242000-6 - Przygotowanie przedsiêwziêcia i projektu, oszacowanie kosztów
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ¶ciekowej
45220000-5 - Roboty in¿ynieryjne i budowlane
45222000-9 - Roboty budowlane w zakresie robót in¿ynieryjnych, z wyj±tkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71310000-4 - Doradcze us³ugi in¿ynieryjne i budowlane
71300000-1 - Us³ugi in¿ynieryjne
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
42900000-5 - Ró¿ne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45112700-2 - Roboty w zakresie kszta³towania terenu
39150000-8 - Ró¿ne meble i wyposa¿enie
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i ¶mieci
31521100-5 - Lampy na biurko
30232110-8 - Drukarki laserowe
30213100-6 - Komputery przeno¶ne
39711361-7 - Kuchenki elektryczne
35110000-8 - Sprzêt ga¶niczy, ratowniczy i bezpieczeñstwa
39141100-3 - Rega³y
31527200-8 - O¶wietlenie zewnêtrzne
71220000-6 - Us³ugi projektowania architektonicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy wybiera ofertê najkorzystniejsz± na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w
niniejszej SWZ, tj.:
1) cena – waga 60 %
2) okres gwarancji – 40%
Zamawiaj±cy przy wyborze najkorzystniejszej oferty bêdzie kierowa³ siê kryteriami, które maj± przypisana WAGÊ w skali od 0-100
wskazanymi jw.
2. Sposób oceny ofert:
Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:
1) Kryterium „Cena” – maksymalna ilo¶æ punktów: 60
Ocenie w ramach kryterium „cena” podlegaæ bêdzie ca³kowite wynagrodzenie rycza³towe brutto podane w formularzu oferty.
Liczba punktów, któr± mo¿na uzyskaæ w tym kryterium zostanie obliczona wg poni¿szego wzoru:
Pc = (Cn / Cb)*100 punktów*60%
gdzie:
Pc – liczba punktów przyznana w kryterium ceny,
Cn – najni¿sza cena spo¶ród wszystkich ofert wa¿nych i nie odrzuconych,
Cb – cena oferty badanej (rozpatrywanej).
2) Kryterium „okres gwarancji” – maksymalna ilo¶æ punktów: 40
Ocenie w ramach kryterium „okres gwarancji” podlegaæ bêdzie liczba miesiêcy wpisana przez Wykonawcê w formularzu oferty.
Minimalny okres gwarancji, wymagany przez Zamawiaj±cego wynosi 36 miesiêcy.
Liczba punktów za to kryterium zostanie przyznana na podstawie wpisanej przez Wykonawcê w formularzu oferty liczby miesiêcy, w
sposób nastêpuj±cy:
• 36-47 miesiêcy – 0 punktów;
• 48-59 miesiêcy – 20 punktów;
• 60 miesiêcy i wiêcej – 40 punktów.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcê d³ugo¶ci gwarancji krótszego ni¿ 36 miesiêcy, Zamawiaj±cy ofertê odrzuci. W
przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wska¿e w ofercie oferowanego okresu gwarancji Zamawiaj±cy przyjmie, ¿e Wykonawca
oferuje minimalny okres gwarancji, tj. 36 miesiêcy.
3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która otrzyma najwy¿sz± ilo¶æ punktów w wyniku sumowania punktów w kryteriach
oceny ofert i odpowiadaj±c± wszystkim warunkom przedstawionym w niniejszej SWZ.
4. Punktacja bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku z uwzglêdnieniem trzeciej cyfry po przecinku tj.: czê¶ci
setnych zgodnie z zasad± zaokr±gleñ matematycznych zastosowanych w programie Excel.
5. Je¿eli nie bêdzie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i
innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybierze ofertê z najni¿sz± cen±, a je¿eli zostan± z³o¿one oferty o
takiej samej cenie, zamawiaj±cy wezwie wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez
zamawiaj±cego, ofert dodatkowych. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± zaoferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane
w z³o¿onych ofertach.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1) nie podlegaj± wykluczeniu oraz
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone przez Zamawiaj±cego w og³oszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± ni¿ej wymienione warunki udzia³u dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: nie dotyczy
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
nie dotyczy
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: nie dotyczy
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e:
a) w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy
– w tym okresie, wykona³ nale¿ycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczy³: co najmniej jedn± robotê
budowlan± polegaj±c± na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie obiektu budowlanego o warto¶ci umowy co
najmniej 400 000,00 z³ (s³ownie: czterysta tysiêcy z³otych) brutto.
b) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ podczas realizacji zamówienia co najmniej nastêpuj±cymi osobami spe³niaj±cymi
poni¿sze wymagania:
- kierownikiem budowy posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci
konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie
wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania
robotami równowa¿ne do wy¿ej wskazanych.
- kierownikiem robót posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej
bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej
obowi±zuj±cych przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami
równowa¿ne do wy¿ej wskazanych,
- kierownikiem robót posiadaj±cy uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez
ograniczeñ w zakresie odpowiadaj±cym przedmiotowi zamówienia lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych –
uprawnienia budowlane do kierowania robotami równowa¿ne do wy¿ej wskazanych,
- kierownikiem robót posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce
im równowa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a w przypadku
Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równowa¿ne do wy¿ej wskazanych,
- projektant posiadaj±cy uprawnienia budowlane w specjalno¶ci architektonicznej bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im
równowa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a w przypadku
Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równowa¿ne do wy¿ej wskazanych,
- projektant posiadaj±cy uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ lub
odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a w
przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równowa¿ne do wy¿ej
wskazanych,
- projektant posiadaj±cy uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ
cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ w zakresie odpowiadaj±cym
przedmiotowi zamówienia lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej
obowi±zuj±cych przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami
równowa¿ne do wy¿ej wskazanych,
- projektant posiadaj±cym uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ
elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane wydane
na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane
do kierowania robotami równowa¿ne do wy¿ej wskazanych.
3. W/w osoby musz± posiadaæ uprawnienia zgodne z Rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia
2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.
z 2019 r. poz.831) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej
obowi±zuj±cych przepisów.
Ilekroæ Zamawiaj±cy wymaga okre¶lonych uprawnieñ na podstawie aktualnie obowi±zuj±cej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. –
Prawo budowlane (Dz.U. z 2021 r. poz.2351), rozumie przez to równie¿ odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane,
wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa pañstw
cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub pañstw cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania
okre¶lonych zawodów regulowanych lub okre¶lonych dzia³alno¶ci, je¿eli te kwalifikacje zosta³y uznane na zasadach
przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach
cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 r., poz. 1646).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy wezwie
wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie (nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia
wezwania) nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych (aktualnych na dzieñ z³o¿enia):
a) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art.108 ust.1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2021 r. poz.275), z innym wykonawc±,
który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o
przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty
czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej
grupy kapita³owej – za³±cznik nr 7 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie (nie krótszym ni¿
5 dni od dnia wezwania) nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych (aktualnych na dzieñ z³o¿enia):
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te
zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym
dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane
zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne
odpowiednie dokumenty. Wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ;
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za
¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu
wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wg wzoru stanowi±cego za³±cznik
nr 6 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Do oferty nale¿y za³±czyæ:1) Do laptopa oraz drukarki laserowej:
O¶wiadczenie, ¿e oferowany sprzêt tj. laptop oraz drukarka laserowa spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego
oraz:
Laptop:
1) jest fabrycznie nowy (wyprodukowany nie wcze¶niej ni¿ w 2021r.), nieu¿ywany, w pe³ni sprawny, bez wad, gotowy do
u¿ycia, nie bêd±cy uprzednio przedmiotem wystaw i ekspozycji;
2) jest oryginalnie pakowany przez producenta;
3) spe³nia parametry opisane przez Zamawiaj±cego;
4) nie posiada wad fizycznych i prawnych oraz zosta³ wprowadzony do obrotu zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami;
5) nie posiada statusu refabrykowany.
Drukarka laserowa:
1) jest fabrycznie nowa, nieu¿ywana, w pe³ni sprawna, bez wad, gotowa do u¿ycia, nie bêd±ca uprzednio przedmiotem
wystaw i ekspozycji;
2) jest oryginalnie pakowana przez producenta;
3) spe³nia parametry opisane przez Zamawiaj±cego;
4) nie posiada wad fizycznych i prawnych oraz zosta³ wprowadzony do obrotu zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami;
Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 10 do SWZ.
2. O¶wiadczenia s± przedmiotowym ¶rodkiem dowodowym s³u¿±cym potwierdzeniu zgodno¶ci oferowanych
sprzêtów/wyposa¿enia z wymaganiami, cechami lub kryteriami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub
wymaganiami zwi±zanymi z realizacj± zamówienia.
3. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki
dowodowe s± niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.
4. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
O¶wiadczenie, ¿e oferowany sprzêt tj. laptop oraz drukarka laserowa spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Do oferty nale¿y do³±czyæ:1) Formularz oferty - za³±cznik nr 1 do SWZ;
2) O¶wiadczenie wstêpne Wykonawcy wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania
siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie wstêpne sk³ada ka¿dy z Wykonawców;
3) Orygina³ gwarancji lub porêczenia, je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia;
4) Przedmiotowy ¶rodek dowodowy – o¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e oferowany sprzêt tj. laptop i drukarka laserowa spe³nia
wymagania Zamawiaj±cego – za³±cznik nr 10 do SWZ
5) Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik;
6) Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
udzielenie zamówienia – dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
7) Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±,
zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji
danego zamówienia - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ. W za³±czniku wykonawca sk³ada równie¿
o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz
odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby;
8) O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4
do SWZ.
Przed podpisaniem umowy wybrany wykonawca przeka¿e Zamawiaj±cemu:
1) pe³nomocnictwo dla osób, które podpisz± umowê,
2) informacje niezbêdne do wpisania do tre¶ci umowy,
3) harmonogram rzeczowo – finansowy i kosztorys szczegó³owy i ofertowy bêd±cy podstaw± ustalenia ceny ofertowej
4) zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy w wysoko¶ci i w formie przewidzianej w rodz. XXIV SWZ (przed³o¿y do
akceptacji przez Zamawiaj±cego tre¶æ zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w przypadku sk³adania jego w innej
formie jak w formie pieniê¿nej).
5) Informacjê o oferowanym sprzêcie tj. laptop oraz drukarka laserowa – producent, model.
9. Zamawiaj±cy informuje, ¿e zgodnie z zapisami projektowanych postanowieñ umowy Wykonawca w terminie wskazanym
w umowie ma obowi±zek dostarczenia do Zamawiaj±cego:
1) Polisy ubezpieczeniowej
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1.Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysoko¶ci 8 000,00 z³ (s³ownie: osiem tysiêcy z³otych00/100)
2.Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na nastêpuj±cy rachunek Zamawiaj±cego:
06 8890 1079 0000 0129 2011 0023 – Bank Spó³dzielczy w Namys³owie Oddzia³ w Niemodlinie z dopiskiem „Wadium – nr
postêpowania”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub
porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
a) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w
ustawie Pzp;
b) z jej tre¶ci powinno jednoznacznie wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
c) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
d) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem, i¿
pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania oferty)
e) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
f) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest Gmina Tu³owice;
g) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiaj±cy wymaga aby
porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich
Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê
Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie
utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot
wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.
8. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 p.z.p
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1 o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale XV ust. 1 sk³ada z ofert± ka¿dy z
Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
3. W przypadku, o którym mowa w ust 1, Wykonawcy ustanawiaj± Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Zaleca siê, aby Pe³nomocnikiem by³ jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Wszelka
korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z Pe³nomocnikiem.
5. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie
ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty
budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy
siê o udzielenie zamówienia wskazuj± w tre¶ci o¶wiadczenia stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ, które roboty budowlane,
dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
6. Warunek w zakresie do¶wiadczenia, dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej musi potwierdzaæ co najmniej jeden
z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
7. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by poprawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych
siê o udzielenie zamówienia.
8. Je¿eli w postêpowaniu zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy reguluj±cej
wspó³pracê tych Wykonawców.
9. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania, przez poszczególnych wykonawców wspólnie
ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, kluczowych zadañ dotycz±cych zamówieñ na roboty budowlane lub us³ugi.
10. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia.
11. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie
umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
12. Wype³niaj±c formularz oferty nale¿y wpisaæ dane (nazwa, adres itd.) Pe³nomocnika (Lidera) oraz wszystkich
Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. W innych dokumentach (za³±czniki) powo³uj±cych siê na
Wykonawcê w miejscu np. nazwa, adres Wykonawcy, nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce Pe³nomocnika (Lidera) i Wykonawcy,
którego dany dokument (za³±cznik) dotyczy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zamian w umowie na zasadach okre¶lonych w projektowanychpostanowieniach umowy stanowi±cych za³. nr 8 do SWZ. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci umowy mog± byæ
dokonywane wy³±cznie a zgod± obydwu stron i stosownie uzasadnione, w formie pisemnej, pod rygorem niewa¿no¶ci.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-05-24 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/tulowice
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-24 10:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-06-22
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
DODATKOWE WARUNKI WYKLUCZENIA:Zamawiaj±cy wykluczy równie¿ z postêpowania Wykonawców, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia
2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie
bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa sprzêtu informatycznego oraz oprogramowania" na potrzeby realizacji zadania pn.:"Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Bran¿owego Centrum Umiejêtno¶ci w dziedzinie techniki dentystycznej" -II
- Roboty budowlane w ramach projektu pn. "Dzia³ania ochrony przyrody metodami gospodarki le¶nej i inne dzia³ania prowadzone na terenie Gorczañskiego Parku Narodowego w 2025 (...) - Czê¶æ V i Czê¶æ VII
- TR.262.4.2025 Wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na przebudowie pomieszczeñ przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego (...)
- Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 2214C Rypin-Prêczki na odcinku Kowalki-Prêczki oraz nr 2215C Dylewo-Rogowo w miejscowo¶ci Prêczki ETAP 2 - od km 1+463.00 do km 3+639.26
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowo¶ci Baranów Sandomierski"
- Us³uga sprawowania nadzoru nad zgodno¶ci± realizowanych robót budowlanych z dokumentacj± projektow± dla zadania pn.: "Remont Trasy Zamkowej w ci±gu drogi wojewódzkiej nr 115 w m. Szczecin".
wiêcej: Komputery przeno¶ne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.