eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BerlinŚwiadczenie usługi konsultanta i wsparcie Zamawiającego w procesie odbioru usunięcia przez generalnego wykonawcę usterek i wad w budynku przy Unter den Linden 70-72 w Berlinie



Ogłoszenie z dnia 2025-04-24

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi konsultanta i wsparcie Zamawiającego w procesie odbioru usunięcia przez generalnego wykonawcę usterek i wad w budynku przy Unter den Linden 70-72 w Berlinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ambasada Rzeczypospolitej Polskiej w Republice Federalnej Niemiec z siedzibą w Berlinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: DE_11000000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Unter den Linden 70-72

1.5.2.) Miejscowość: Berlin

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-117

1.5.5.) Kraj: Niemcy

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: DE300 - Berlin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: berlin.amb.sekretariat@msz.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/niemcy

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Placówka zagraniczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi konsultanta i wsparcie Zamawiającego w procesie odbioru usunięcia przez generalnego wykonawcę usterek i wad w budynku przy Unter den Linden 70-72 w Berlinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85af7e68-f30b-4f82-9490-fc7487ad417d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00205103

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00124934/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługa konsultanta ds. odbiorów i uruchomienia obiektu Ambasady RP w Berlinie przy Unter den Linden 70-72 w Berlinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 3 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienie jest udzielane przez placówkę zagraniczną w rozumieniu ustawy z dnia 21 stycznia 2021 r. o służbie zagranicznej, a jego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 143 000 euro dla dostaw lub usług.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AMB.BERL.264.2.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 575741,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usługi konsultanta i wsparcie Zamawiającego w procesie odbioru usunięcia przez generalnego wykonawcę usterek i wad w budynku przy Unter den Linden 70-72 w Berlinie

4.5.3.) Główny kod CPV: 71530000-2 - Doradcze usługi budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PM Services Poland Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525257684

7.3.3) Ulica: ul. Grunwaldzka 519 e

7.3.4) Miejscowość: Plewiska

7.3.5) Kod pocztowy: 60-064

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127017,03 EUR

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.