Ogłoszenie z dnia 2025-04-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00085439/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonywanie robót budowlanych w zakresie instalacji sanitarnych wod. – kan., gaz, c. o. bieżącego utrzymania zasobu komunalnego lokali i budynków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Nieruchomości Miejskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 160011169
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: B. Chrobrego 32
1.5.2.) Miejscowość: Brzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 49-300
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@znmbrzeg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.znmbrzeg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d76ab368-3e8f-41bf-9970-98e14198f1d91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie robót budowlanych w zakresie instalacji sanitarnych wod. – kan., gaz, c. o. bieżącego utrzymania zasobu komunalnego lokali i budynków2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d76ab368-3e8f-41bf-9970-98e14198f1d9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00205192
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00084553/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wykonywanie robót budowlanych w zakresie instalacji sanitarnych wod. – kan., gaz, c. o. bieżącego utrzymania zasobu komunalnego lokali i budynków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00085439
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZO.P.01.25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 277777,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane w roboty budowlane
w zakresie bieżącego utrzymania instalacji sanitarnych, wod. – kan., gazowych, c.o., zasobu komunalnego lokali i budynków, wynikających ze zgłoszenia najemców, przeglądów technicznych i zdarzeń losowych wraz z robotami ogólnobudowlanymi i uzupełniającymi wielobranżowymi, w zależności od potrzeb. Usunięcie zagrożenia życia, zdrowia lub mienia mieszkańców, albo osób trzecich spowodowanych złym stanem technicznym ww. instalacji.
Szczegółowa lokalizacja, rodzaj i zakres prac, wynikające z bieżących potrzeb związanych z utrzymaniem nieruchomości w sprawności technicznej, a których Zamawiający obecnie nie może przewidzieć, będą określane sukcesywnie z chwilą ich wystąpienia, zleceniami przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego, zgodnie z postanowieniami zawartymi we wzorze umowy.
Zakres obejmuje roboty związane z utrzymaniem budynków i lokali gminnych w sprawności technicznej, między innymi:
1) zabezpieczanie awarii instalacji wodnej, kanalizacyjnej, c.o., gazowej,
2) wymiana uszkodzonych odcinków rur,
3) likwidacja przecieków na instalacjach,
4) naprawa lub wymiana armatury sanitarnej, urządzeń sanitarnych
i technicznych, urządzeń gazowych, grzewczych,
5) naprawa lub wymiana instalacji wodnej, kanalizacyjnej, gazowej lub c.o.,
6) naprawa lub wymiana źródeł ciepła,
7) naprawa awaryjnych pęknięć grzejników (z ewentualną wymianą),
8) inne prace związane z branżą sanitarną konieczne do utrzymania lokali budynków w sprawności technicznej,
9) wykonanie drobnych prac murarsko-tynkarskich (poinstalacyjnych) np. zamurowanie dziur, miejscowa naprawa tynku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232460-4 - Roboty sanitarne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TPB TOMASZ BIERNACKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7471839674
7.3.3) Ulica: JANÓW 19
7.3.4) Miejscowość: Lewin Brzeski
7.3.5) Kod pocztowy: 49-330
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 300000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- Dostawy odczynników i szybkich testów wraz z dzierżawą analizatorów dla Działu Diagnstyki Medycznej Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- Sukcesywne dostawy oleju napędowego dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Brzegu oraz zakup benzyny bezołowiowej.
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Regów Stary
- Modernizacja głównej siedziby Biblioteki przy ul. Długiej
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Miastkowie
- Budowa instalacji klimatyzacyjnej dla pomieszczeń biurowych znajdujących się na drugim piętrze budynku Ratusza ul. Rynek 3, 12-250 Orzysz
- Roboty budowlane w UMWP: 1) Remont połaci dachowej od strony wschodniej budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku", 2) Modernizacja pomieszczeń parteru w budynku przy ul. Augustyńskiego 2 w Gdańsku
- Remont instalacji wodno-kanalizacyjnej z remontem łazienek w Urzędzie Skarbowym w Nysie
więcej: Roboty sanitarne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.