eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystokRemont sali zabaw w podpiwniczeniu, remont sali lekcyjnej na II piêtrze, remont korytarza II piêtra w budynku w Szkole Podstawowej nr 15 w Bia³ymstoku



Og³oszenie z dnia 2022-06-10


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont sali zabaw w podpiwniczeniu, remont sali lekcyjnej na II piêtrze, remont korytarza II piêtra w budynku w Szkole Podstawowej nr 15 w Bia³ymstoku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA NR 15 IM. MARII SK£ODOWSKIEJ - CURIE W BIA£YMSTOKU

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa Nr 15

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000735345

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. W³adys³awa Broniewskiego 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-748

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp15@um.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://sp15.edu.bialystok.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: ACTUS Zamówienia Publiczne Daniel Ambro¿ej

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5422134352

Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:

1.11.3.) Ulica: Hugo Ko³³±taja

1.11.4.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok

1.11.5.) Kod pocztowy: 15-774

1.11.6.) Województwo: podlaskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.11.9.) Numer telefonu: 601611353

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: przetarg.pzp@gmail.com

1.11.12.) Adres strony internetowej: przetarg.pzp@gmail.com

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont sali zabaw w podpiwniczeniu, remont sali lekcyjnej na II piêtrze, remont korytarza II piêtra w budynku w Szkole Podstawowej nr 15 w Bia³ymstoku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7caa141c-e8dd-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00205229

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-06-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00172479/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Remont sali zabaw w podpiwniczeniu, sali lekcyjnej na II piêtrze, korytarza II piêtra

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7caa141c-e8dd-11ec-9a86-f6f4c648a056

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Zamawiaj±cy udostêpnia Specyfikacjê Warunków Zamówienia, zwan± dalej: SWZ, wraz z za³±cznikami. Zmiany i wyja¶nienia SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpo¶rednio zwi±zane z postêpowaniem o udzielenie zamówienia znajduj± siê pod adresem internetowym:
 strona prowadzonego postêpowania: https://ezamowienia.gov.pl
 strona internetowa: https://sp15.edu.bialystok.pl/
2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 4. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy” na Platformie e-Zamówienia.
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
6. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
7. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
8. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji" w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji" s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
9. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja".
10. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu: (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”
11. Sposób komunikowania siê w postêpowaniu (nie dotyczy sk³adania ofert) – instrukcja pod adresem:
https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Komunikacja-w-postepowaniu-5.1.pdf

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Wykonawcy w zwi±zku z wykonywaniem zadania zostan± udostêpnione dane pracowników do kontaktów roboczych.
2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, str. 1 z 2016 r., sprost. Dz. Urz. UE. L 127, str. 2 z 2018 r.), zwanego dalej: RODO, informujê, ¿e:
1) Administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu jest Szko³a Podstawowa Nr 15 im. Marii Sk³odowskiej-Curie w Bia³ymstoku;
 Pani/Pana dane przetwarzane bêd± w celu przeprowadzenia zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, zgodnie z ustaw± Pzp oraz w celu zawarcia umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO;
 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane: przez okres trwania postêpowania o udzielenie zamówienia, realizacji umowy oraz po zakoñczeniu umowy przez okres wynikaj±cy z przepisów archiwalnych;
 Pani/Pana dane bêd± udostêpniane podmiotom, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp oraz podmiotom, którym Administrator powierzy³ przetwarzanie danych na mocy art. 28 ust. 3 RODO;
2) Przys³uguje Pani/Panu:
­ prawo do dostêpu do danych, na zasadach okre¶lonych w art. 15 RODO;
­ prawo do sprostowania danych, na zasadach okre¶lonych w art. 16 RODO;
­ prawo do usuniêcia danych („prawo do bycia zapomnianym"), na zasadach okre¶lonych w art. 17 RODO;
­ prawo do ograniczenia przetwarzania, na zasadach okre¶lonych w art. 18 RODO;
3) Przys³uguje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
3. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
4. Dane osobowe nie bêd± podlega³y zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Wykonawcy w zwi±zku z wykonywaniem zadania zostan± udostêpnione dane pracowników do kontaktów roboczych.
2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, str. 1 z 2016 r., sprost. Dz. Urz. UE. L 127, str. 2 z 2018 r.), zwanego dalej: RODO, informujê, ¿e:
1) Administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu jest Szko³a Podstawowa Nr 15 im. Marii Sk³odowskiej-Curie w Bia³ymstoku;
 Pani/Pana dane przetwarzane bêd± w celu przeprowadzenia zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, zgodnie z ustaw± Pzp oraz w celu zawarcia umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO;
 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane: przez okres trwania postêpowania o udzielenie zamówienia, realizacji umowy oraz po zakoñczeniu umowy przez okres wynikaj±cy z przepisów archiwalnych;
 Pani/Pana dane bêd± udostêpniane podmiotom, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp oraz podmiotom, którym Administrator powierzy³ przetwarzanie danych na mocy art. 28 ust. 3 RODO;
2) Przys³uguje Pani/Panu:
­ prawo do dostêpu do danych, na zasadach okre¶lonych w art. 15 RODO;
­ prawo do sprostowania danych, na zasadach okre¶lonych w art. 16 RODO;
­ prawo do usuniêcia danych („prawo do bycia zapomnianym"), na zasadach okre¶lonych w art. 17 RODO;
­ prawo do ograniczenia przetwarzania, na zasadach okre¶lonych w art. 18 RODO;
3) Przys³uguje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
3. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
4. Dane osobowe nie bêd± podlega³y zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SP15/02/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Remont sali zabaw w podpiwniczeniu, remont sali lekcyjnej na II piêtrze, remont korytarza II piêtra w budynku w Szkole Podstawowej nr 15 w Bia³ymstoku.
1. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ.
2. Realizacja zamówienia odbywaæ siê bêdzie na zasadach i warunkach opisanych w Projektowanych postanowieniach umowy - Za³±cznik nr 3 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45431000-7 - K³adzenie p³ytek

45442100-8 - Roboty malarskie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-23

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Za ofertê najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów w wy¿ej wymienionym kryterium oceny ofert - na podstawie informacji podanych przez Wykonawcê w Za³±czniku nr 1 do SWZ.
3. Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w ujêtym kryterium, Zamawiaj±cy wzywa Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê lub koszt.
4. W toku oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert.
5. Niedopuszczalne jest prowadzenie miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± negocjacji dotycz±cych z³o¿onej oferty oraz, z uwzglêdnieniem art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej tre¶ci.
6. Zamawiaj±cy poprawia w tek¶cie oferty omy³ki na podstawie art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, niezw³ocznie zawiadamiaj±c o tym Wykonawcê, którego oferta zosta³a poprawiona.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Na podstawie art. 57 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia publicznego mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
1. nie podlegaj± wykluczeniu;
2. spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
2.1 Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³nienia tego warunku;
2.2 Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³nienia tego warunku;
2.3 Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³nienia tego warunku;
2.4 Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³nienia tego warunku;

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Oferta powinna zawieraæ nastêpuj±ce dokumenty w formie elektronicznej opatrzonej podpisem klasyfikowanym,
zaufanym lub podpisem osobistym, przez osoby upowa¿nione:
1) wype³niony interaktywny formularz ofertowy – Za³±cznik nr 1 do SWZ;
2) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie wskazanym przez
Zamawiaj±cego – Za³±cznik nr 2A i 2B do SWZ.
2. Wraz z ofert± Wykonawca winien z³o¿yæ:
1) wadium - je¿eli dotyczy;
2) pe³nomocnictwo udzielane osobom podpisuj±cym ofertê lub inne dokumenty sk³adane z ofert±, o ile prawo do
reprezentowania Wykonawcy w powy¿szym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych lub bezp³atnych i
ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca dostarczy³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów - je¿eli
dotyczy;
3) pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - je¿eli
dotyczy;
4) zobowi±zanie podmiotu trzeciego - je¿eli dotyczy;
5) informacjê o z³o¿eniu oferty, której wybór prowadzi do powstania u Zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego zgodnie z
przepisami o podatku od towarów i us³ug - je¿eli dotyczy;
6) o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonuj± poszczególni wykonawcy - je¿eli dotyczy;
7) uzasadnienie zastrze¿enia informacji stanowi±cej tajemnicê przedsiêbiorstwa - je¿eli dotyczy;
8) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych zadañ.
2. Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcy.
1) W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyæ czê¶æ przedmiotu zamówienia Podwykonawcy, stosownie do art. 462 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy ¿±da wskazania przez Wykonawcê czê¶ci przedmiotu zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ Podwykonawcom oraz podania ewentualnych nazw (firm) Podwykonawców w ofercie - o ile na etapie sk³adania ofert firmy Podwykonawców s± znane;
2) Z uwagi na fakt, i¿ us³uga podlega wykonaniu w miejscu podlegaj±cym bezpo¶redniemu nadzorowi zamawiaj±cego, zamawiaj±cy ¿±da, aby przed przyst±pieniem do wykonania zamówienia wykonawca poda³ nazwy, dane kontaktowe oraz przedstawicieli, podwykonawców zaanga¿owanych w us³ugê, je¿eli s± ju¿ znani. Wykonawca winien niezw³ocznie zawiadamiaæ zamawiaj±cego o wszelkich zmianach w odniesieniu do informacji, o których mowa w zdaniu poprzednim, w trakcie realizacji zamówienia, a tak¿e przekazuje wymagane informacje na temat nowych podwykonawców, którym w pó¼niejszym okresie zamierza powierzyæ realizacjê us³ugi;
3) Je¿eli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji, wykonawca jest obowi±zany wykazaæ zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie, spe³nia je w stopniu, nie mniejszym, ni¿ podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia.
3. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, kluczowych zadañ przedmiotu zamówienia.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (Konsorcjum/ wspólnicy spó³ki cywilnej) w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp:
1) ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zamówienia i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
2) musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, zgodnie z art. 58 ust 2 ustawy Pzp - fakt ustanowienia pe³nomocnika musi wynikaæ z za³±czonych do oferty dokumentów - wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z pe³nomocnikiem;
3) pe³nomocnictwo powinno jednoznacznie wskazywaæ jakiego postêpowania dotyczy, Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, dane pe³nomocnika, czynno¶ci jakie w postêpowaniu ma prawo wykonywaæ pe³nomocnik;
4) je¿eli oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy mo¿e wezwaæ do przedstawienia kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców;
5) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, zobowi±zani s± na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp z³o¿yæ wraz z ofert± o¶wiadczenie, stanowi±ce za³±cznik do SWZ, z którego wynika, które us³ugi bêd± wykonywaæ poszczególni Wykonawcy.
5. Powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialno¶ci za nale¿yte wykonanie przedmiotu zamówienia. Je¿eli zamawiaj±cy stwierdzi, ¿e wobec danego podwykonawcy zachodz± podstawy wykluczenia, Wykonawca obowi±zany jest zast±piæ tego podwykonawcê lub zrezygnowaæ z powierzenia wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Z Wykonawc±, którego oferta w wyniku badania bêdzie najkorzystniejsza, zostanie podpisana umowa.
2. Wraz ze SWZ, Wykonawca otrzyma³ od Zamawiaj±cego projektowane postanowienia umowy na wykonanie zamówienia.
3. Zamawiaj±cy dopuszcza wprowadzenie zmian umowy w sytuacjach okre¶lonych w art. 454 - 455 ustawy Pzp.
4. W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych przez Stronê zobowi±zana jest ona pisemnie wyst±piæ z propozycj± zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem. Zmiany te musz± byæ korzystnie b±d¼ neutralne dla Zamawiaj±cego.
5. O¶wiadczenie o gotowo¶ci zawarcia umowy z Zamawiaj±cym na warunkach projektowanych postanowieñ umowy zawarte jest w tre¶ci Formularza ofertowego.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-06-27 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-27 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-07-12

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.