Ogłoszenie z dnia 2023-05-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00514289/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbiórka budynków gospodarczych oraz budowli w miejscowości
Stara Rudna i Sieroszowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mińska 60
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 54-610
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.wroclaw@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kowr.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbiórka budynków gospodarczych oraz budowli w miejscowościStara Rudna i Sieroszowice
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e5ec416-81f3-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00205277
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045456/26/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.26 Rozbiórka budynków i obiektów gospodarczych w miejscowości Stara Rudna i Sieroszowice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00514289
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRO.WOP.260.57.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot 1 – Stara Rudna, dz. nr 797/4, 797/6, 797/8, 797/15, 797/16 obręb Rudna, gmina Rudna, powiat lubiński – rozbiórka budynków i obiektów gospodarczychObiekty przeznaczone do rozbiórki
Na terenie objętym planowanymi robotami rozbiórkowymi zlokalizowane są budynki po dawnym PGR, wzniesione na przełomie lat 70 i 80 XX wieku. Największe budynki zostały wzniesione jako konstrukcje z prefabrykowanych elementów żelbetowych oraz stalowych i uzupełnione ścianami murowanymi. Pozostałe budynki wykonano w tradycyjnej technologi murowanej z wykorzystaniem prefabrykowanych płyt panwiowych do konstrukcji dachów i elementów żelbetowych wykonywanych na budowie (wieńce, schody, nadproża itp.). Ściany fundamentowe i zbiorniki wykonano z betonu. Pokrycia dachów hal w obiektach 2 i 3 oraz obiektów 4 i 5 wykonano z falistych płyt azbestowo-cementowych. Dachy pozostałych obiektów oraz murowanych części obiektów 2 i 3 pokryto papą. Obecnie obiekty nie są użytkowane i część z nich jest w stanie awaryjnym. Obiekt 9 jest zespołem 4 silosów ziemnych wykonanych w postaci 5 równoległych ścian z płyt betonowych. Ściany mają grubość 32cm, wysokość 4m i długość 80,3m każda. Przy obiekcie 1 znajduje się stalowy komin wysokości 16m. Komin złożony jest z dwóch odcinków długości 7,5m połączonych śrubowanym kołnierzem i stalowej podstawy na betonowym fundamencie. Komin do podstawy również jest mocowany za pomocą śrubowanego kołnierza. Ponadto na terenie znajduje się waga wozowa oraz kilka żelbetowych zbiorników na nieczystości. Do rozbiórki przewidziano łącznie 20 budynków i obiektów:
1. Budynek gospodarczo-biurowy (nr inw. 31115/028/158 - 360m2)
2. Obora (nr inw. 31116/018/182 - 3 hale i murowany łącznik, 4440m2)
3. Cielętnik (nr inw. 31110/110/182 - 3 hale i murowany łącznik, 1693m2)
4. Magazyn pasz (nr inw. 31113/114/180 - wiata 700m2)
5. Stodoła uniwersalna (nr inw. 31112/113/180 - 690m2)
6. Budynek agregatu prądotwórczego (nr inw. 31143/136/630 - 32m2)
7. Komora sztuk padłych (nr inw. 31111/115/132 - 21m2)
8. Zbiorniki na gnojowicę (bez numeru inwentarzowego - 6 szt. łącznie 822m2)
9. Silosy ziemne (nr inw. 31117/112/205 - 5 ścian o łącznej długości 401,2m)
10. Waga wozowa (bez numeru inwentarzowego - 98m2)
11. Zbiornik przy cielętniku (nr inw. 31118/023/223 - 9m2)
12. Zbiornik przy silosie (nr inw. 31119/026/298 - 9m2)
W nawiasach podano numery inwentarzowe KOWR oraz powierzchnie zabudowy poszczególnych obiektów. Usytuowanie poszczególnych obiektów pokazano na planie sytuacyjnym (rys.1), a ich rzuty i przekroje na rys. 2 do 6. Obiekty 9, 11 i 12 pokazano jedynie na planie sytuacyjnym.
Ponadto należy zlikwidować słupy instalacji elektrycznej i odgromowej, które znajdują się na nieruchomości.
Zakres i sposób prowadzenia robót rozbiórkowych
Prace należy wykonywać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 30 sierpnia 2004 r. w sprawie warunków i trybu postępowania w sprawach rozbiórek nieużytkowanych lub niewykończonych obiektów budowlanych (Dz.U. 2004 nr 198 poz. 2043 wraz z późniejszymi zmianami).
Przed przystąpieniem do robót rozbiórkowych należy teren rozbiórki wygrodzić przed dostępem osób postronnych i wyznaczyć miejsce do składowania materiałów z rozbiórki oraz na zaplecze biurowo-socjalne. Dodatkowo na ogrodzeniu umieścić tablice koloru żółtego informujące o grożącym niebezpieczeństwie. Należy również bezwzględnie sprawdzić czy obiekty są odłączone od sieci zewnętrznych (energetycznej, wodociągowej, itd.) i w razie konieczności odłączyć. Konieczne jest również usunięcie krzewów i samosiewów z bezpośredniego sąsiedztwa obiektów.
Z uwagi na lokalizację obiektów na zamkniętym terenie roboty rozbiórkowe można w dużej części prowadzić przy użyciu ciężkiego sprzętu. Należy przy tym zapewnić segregację powstających odpadów. Należy wyodrębnić złom pochodzący głównie z konstrukcji dachów i komina oraz odpady niebezpieczne pochodzące z pokryć dachowych (płyty azbestowo-cementowe). Pozostałą masę odpadów należy podzielić na gruz mineralny, drewno odpadowe i odpady bitumiczne. Gruz należy usuwać na bieżąco w miarę postępu robót rozbiórkowych. Odpady należy poddać utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami. Prace powinny postępować sukcesywnie, w kolejności odwrotnej do wznoszenia rozbieranego obiektu :
• prace zabezpieczające i porządkowe (wycięcie samosiewów, uprzątnięcie gruzu i śmieci),
- demontaż pokrycia dachu,
- demontaż konstrukcji dachu,
- rozbiórka ścian,
- rozbiórka podłóg na gruncie,
- rozbiórka ścian fundamentowych,
- zasypanie wykopów, rozścielenie humusu i wysianie trawy,
- uporządkowanie terenu.
Rozbiórkę elementów podziemnych (ścian fundamentowych itp.) należy przeprowadzić co najmniej do głębokości 1m. Głębsze części obiektów można pozostawić po wypełnieniu ich zagęszczonym kruszywem. Zakres i zalecaną kolejność prac przy poszczególnych obiektach przedstawiono w części ogólnej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót w punkcie 1.3.
Zestawienie szacunkowych ilości poszczególnych odpadów znajduje się w punkcie 13 przedmiaru robót.
ROZBIÓRKA ŚCIAN SILOSÓW ZIEMNYCH (OBIEKT 9)
Silosy zostały wykonane jako żelbetowe ściany długości 89m, wysokości 4m i grubości 0,32m. Każda ściana składa się z segmentów szerokości ok 89cm. W pierwszej kolejności należy rozebrać nadziemną część ścian. Następnie odkopać i rozebrać ściany do poziomu 0,8m poniżej ternu. Na koniec wykopy zasypać uzupełniając pospółką.
ROZBIÓRKA PODZIEMNYCH ZBIORNIKÓW (OBIEKTY 11 I 12)
Zbiorniki podziemne nr 11 i 12 na nieczystości zostały wykonane z prefabrykowanych kręgów żelbetowych i mają pojemność ok 9m3 każdy. Ze zbiorników należy odpompować ewentualną zawartość i rozebrać żelbetowe płyty wierzchnie, płyty denne oraz boczne ściany do głębokości 0,8m poniżej terenu. Przestrzenie zbiorników można zasypać gruzem do poziomu pozostawionych ścian (-0,8m). Do zasypania zbiorników można wykorzystać drobny gruz z rozbiórki innych obiektów. Dalszą część zbiorników należy wypełnić trzema zagęszczonymi mechanicznie warstwami pospółki, grubości 0,2m każda. Na wierzchu rozłożyć warstwę ok. 30cm humusu i posiać trawę.
Szczegółowy zakres prac określony został w projekcie umowy, dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, STWiOR,. Wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego https://kowr.eb2b.com.pl/ w zakładce przedmiotowego postępowania
4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45262660-5 - Usuwanie azbestu
4.5.5.) Wartość części: 3240541,18 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot 2 – Sieroszowice dz. 11/3, gmina Radwanice, powiat polkowicki – rozbiórka dwóch budynków gospodarczych (jałowniki)Budynki gospodarcze na działce nr 11/3 w Sieroszowicach zostały wzniesione w drugiej połowie ubiegłego wieku z przeznaczeniem do przemysłowej hodowli zwierząt. Budynek 1 został wykonany z 30 drewnianych, prefabrykowanych ram (wiązarów) wykończonych poszyciem z desek. Ramy zamocowano na betonowym fundamencie i obudowano lekkimi ściankami szkieletowymi o drewnianej konstrukcji słupowo-ryglowej z poszyciem z płyt azbestowo-cementowych i wypełnieniem z wełny mineralnej. Pokrycie dachu i podsufitkę w budynku również wykonano z płyt azbestowo-cementowych.
W budynku 2 ściany wzniesiono w tradycyjnej technologi murowanej uzupełnionej monolitycznymi podciągami na słupach. Przekrycie budynku wykonano z żelbetowego stropu gęstożebrowego z warstwą spadkową i pokryciem z papy. Podłogi w obu budynkach wykonano z betonu.
Do rozbiórki przewidziano oba budynki :
1. Jałownik (1236m2 - nr inw. 5848/330/180)
2. Jałownik (662m2 - nr inw. 5847/006/180)
W nawiasach podano powierzchnie zabudowy poszczególnych obiektów i numery inwentarzowe KOWR.Usytuowanie poszczególnych obiektów pokazano na planie sytuacyjnym (rys.1), a ich rzuty i przekroje odpowiednio na rys. 2 i 3.
Zakres i sposób prowadzenia robót rozbiórkowych
Prace należy wykonywać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 30 sierpnia 2004 r. w sprawie warunków i trybu postępowania w sprawach rozbiórek nieużytkowanych lub niewykończonych obiektów budowlanych (Dz.U. 2004 nr 198 poz. 2043 wraz z późniejszymi zmianami).
Przed przystąpieniem do robót rozbiórkowych należy teren rozbiórki wygrodzić przed dostępem osób postronnych i wyznaczyć miejsce do składowania materiałów z rozbiórki oraz na zaplecze biurowo-socjalne. Dodatkowo na ogrodzeniu umieścić tablice koloru żółtego informujące o grożącym niebezpieczeństwie. Należy również bezwzględnie sprawdzić czy obiekty są odłączone od sieci zewnętrznych (energetycznej, wodociągowej, itd.) i w razie konieczności odłączyć. Konieczne jest również usunięcie krzewów i samosiewów z bezpośredniego sąsiedztwa obiektów. Z uwagi na lokalizację obiektów na zamkniętym terenie roboty rozbiórkowe można w dużej części prowadzić przy użyciu ciężkiego sprzętu. Podczas robót rozbiórkowych należy zapewnić segregację powstających odpadów. Wyodrębnić odpady niebezpieczne z pokrycia dachu i ścian budynku 1 (płyty azbestowo-cementowe). Pozostałą masę odpadów należy podzielić na gruz mineralny, drewno odpadowe i odpady bitumiczne. Gruz należy usuwać na bieżąco w miarę postępu robót rozbiórkowych. Odpady należy poddać utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami. Prace powinny postępować sukcesywnie, w kolejności odwrotnej do wznoszenia rozbieranego obiektu :
- prace zabezpieczające i porządkowe (wycięcie samosiewów, uprzątnięcie gruzu i śmieci),
- demontaż pokrycia dachu,
- demontaż konstrukcji dachu,
- rozbiórka ścian,
- rozbiórka podłóg na gruncie,
- rozbiórka ścian fundamentowych,
- zasypanie wykopów, rozścielenie humusu i wysianie trawy,
- uporządkowanie terenu.
Rozbiórkę elementów podziemnych (ścian fundamentowych itp.) należy przeprowadzić co najmniej do głębokości 0,8m. Głębsze części obiektów można pozostawić po wypełnieniu ich zagęszczonym kruszywem.
Szczegółowy zakres prac określony został w projekcie umowy, dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, STWiOR,. Wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego https://kowr.eb2b.com.pl/ w zakładce przedmiotowego postępowania
4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45262660-5 - Usuwanie azbestu
4.5.5.) Wartość części: 674167,61 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 30
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 30
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 20
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 17
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 469860,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3690000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 469860,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Budowlane Robert Kleniuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 021144240
7.3.3) Ulica: Ul. Bratkowa 1
7.3.4) Miejscowość: Kamieniec Ząbkowicki
7.3.5) Kod pocztowy: 57-230
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Robert Kleniuk PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO- BUDOWLANE
jakie przetargi wygrała firma
Robert Kleniuk PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO- BUDOWLANE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 469860,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 30
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 30
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 21
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 17
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 232470,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 989326,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 232470,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Łukasz Leśnik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 302772849
7.3.3) Ulica: Ogrody 1A
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE ŁUKASZ LEŚNIK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE ŁUKASZ LEŚNIK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 232470,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie robót budowlanych polegających na dociepleniu przegród budowlanych w komorach zsypowych w budynkach przy ulicy Kolistej 2-4, ulicy Kolistej 6-8, ulicy Kolistej 9-11, ulicy Kolistej 10-12, ulicy Kolistej 14-16, ulicy Kolistej 18-20, ulicy Kolistej 22-24, ulicy Kolistej 26-28 na terenie osiedla "Kozanów IV" we Wrocławiu.
- Budowa nawierzchni parkingu wraz z przebudową ogrodzenia, chodnika i bezpośredniego wjazdu z ul. Sztabowej we Wrocławiu.
- Usługa - wykonania materiałów informacyjno - promocyjnych na potrzeby XXVIII Dolnośląskiego Festiwalu Nauki drukowanych z zamkniętych plików
- "Sukcesywna dostawa 550 ton siana i 480 ton słomy na potrzeby WTWK-Partynice."
- Wykonywanie poprawy stanu technicznego nawierzchni nieutwardzonych dróg miejskich we Wrocławiu
- 43.2025 Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- Usuwanie wyrobów i odpadów zawierających azbest z terenu gminy Pawłów w 2025r.
- Rozbudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków w Pisanicy - z podziałem na V części.
- PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI CZERWONKA PARCEL NA DŁ. 350 MB
- Remont cząstkowy dróg na terenie Gminy Strzeleczki
- Remont drogi powiatowej 2126K w km od 1+742,50 do km 4+039,00 w miejscowościach Czatkowice - Dębnik, Powiat Krakowski.
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.