Og³oszenie z dnia 2022-06-12
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00222405/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-24
- 2022/BZP 00302885/01 - Wynik z dnia 2022-08-11
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja bazy sportowej w Kadzidle
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Kadzid³o
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668195
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Targowa 4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kadzid³o
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-420
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostro³êcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drogi@kadzidlo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kadzidlo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i modernizacja bazy sportowej w Kadzidle
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b57f28a4-e7e1-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00205338
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-06-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00039819/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.8 Budowa i modernizacja bazy sportowej w Kadzidle
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
http://bip.kadzidlo.samorzady.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal) oraz poczty elektronicznej.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na Epuap. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePuap ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortalu oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularza z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
5. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP .
6. Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania oraz ID postêpowania jako za³±cznik do niniejszej SWZ. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administratorem pañstwa danych osobowych przetwarzanych w zwi±zku z prowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Gmina Kadzid³o (07-420 Kadzid³o, ul. Targowa 4, tel. (29) 761-80-16, zwany dalej Administratorem.
2. Wyznaczyli¶my inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z któr± mog± siê Pañstwo kontaktowaæ we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych. W sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych mailowo: iod@kadzidlo.pl lub telefonicznie pod nr tel.: 507054139
3. Pañstwa dane bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawa prawn± ich przetwarzania jest Pañstwa jest art. 6 ust 1 lit c) RODO (obowi±zek prawny) oraz nastêpuj±ce przepisy prawa:
• Ustawa z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych,
• Ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
4. Pañstwa dane pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przetwarzane bêd± przez okres 5 lat: od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.
5. Przekazywanie danych:
Pañstwa dane pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane bêd± wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdy¿ co do zasady postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
Ograniczenie dostêpu do Pañstwa danych o których mowa wy¿ej mo¿e wyst±piæ jedynie w szczególnych przypadkach.
Ponadto odbiorc± danych zawartych w dokumentach zwi±zanych z postêpowaniem o zamówienie publiczne mog± byæ podmioty z którymi administrator zawar³ umowy na obs³ugê techniczn±, prawn± itp.
6. W zwi±zku z jawno¶ci± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego Pañstwa dane nie s± przekazywane poza EOG.
7. W odniesieniu do danych pozyskanych w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przys³uguj± Pañstwu nastêpuj±ce uprawnienia:
Prawo dostêpu do danych, zamawiaj±cy ¿±da od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.
Sprostowania lub uzupe³nienia danych (skorzystanie przez osobê nie mo¿e: naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników, skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
Ograniczenia przetwarzania. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
8. Podanie danych osobowych w zwi±zku udzia³em w postêpowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowi±zkowe, ale mo¿e byæ warunkiem niezbêdnym do wziêcia w nim udzia³u.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IK.271.6.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedsiêwziêcie obejmuje budowê kortu tenisowego o nawierzchni akrylowej i wymiarach 36 m x 18 m o powierzchni 648 m2 wraz z pi³kochwytami i siedziskami oraz o¶wietleniem.
O¶wietlenie na s³upach okr±g³ych stalowych o wysoko¶ci 10 m przy zastosowaniu trzech lamp LED o mocy 380W na wysiêgniku 2,5 m poziomym.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci udzielania zamówieñ zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w wysoko¶ci do 30% warto¶ci zamówienia podstawowego, które bêd± polega³y na wykonaniu robót z zakresu wymienionego w rozdziale III (Opis przedmiotu zamówienia) pod warunkiem nale¿ytego wykonania zamówienia podstawowego zgodnie z zawart± umow±.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja zostanie wyliczona za pomoc± nastêpuj±cych wzorów:
Kryterium 1 – cena oferty:
C = (najni¿sza oferowana cena / cena badanej oferty) x 100 pkt x 60%.
Kryterium 2 – okres gwarancji:
G = (ilo¶æ miesiêcy powy¿ej wymaganego minimalnego okresu gwarancji z oferty badanej / maksymaln± wymagan± ilo¶æ miesiêcy powy¿ej minimalnego okresu gwarancji) x 100 pkt x 40%.
Wymagany minimalny okres gwarancji 36 miesiêcy, maksymalny okres gwarancji – 60 miesiêcy.
Dla 36 miesiêcy warto¶æ gwarancji wyniesie 0 punktów, dla 60 miesiêcy bêdzie to 40 punktów, a dla warto¶ci po¶rednich po¶rednia liczba punktów.
W przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego ni¿ 36 miesiêcy, oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
2. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska ³±cznie najwy¿sz± liczbê punktów, obliczon± wed³ug wzoru: P = C + G – (oddzielnie w ka¿dej czê¶ci zamówienia)
gdzie:
P – ³±czna liczba punktów uzyskana przez badan± ofertê
C – liczba punktów uzyskana przez badan± ofertê w kryterium „cena oferty”
G – liczba punktów uzyskana przez badan± ofertê w kryterium „okres gwarancji”
Punkty od 0 do 100 zostan± przydzielone z zaokr±gleniem do dwóch miejsc po przecinku.
3. Do porównania ofert bêdzie brana pod uwagê cena ca³kowita (rycza³towa) brutto.
4. Je¿eli Zamawiaj±cy nie mo¿e dokonaæ wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert uzyska tak± sam± ³±czn± liczbê punktów w jednej czê¶ci zamówienia, zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybierze ofertê z ni¿sz± cen±.
5. W przypadku nie wype³nienia przez wykonawcê w druku formularza oferty pola okre¶laj±cego d³ugo¶æ okresu gwarancji, bêdzie to równoznaczne z udzieleniem gwarancji na okres 36 miesiêcy.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Projekt obejmuje budowê zadaszenia na istniej±cej ju¿ trybunie.
Zadaszenie przês³owe, w formie dwóch rzêdów, po 10 s³upów stalowych w jednym rzêdzie, przykrytych dachem jednospadowym.
Konstrukcja zadaszenia stalowa. Dach wykonany z blachy stalowej trapezowej, w kolorze grafitowym o k±cie nachylenia 7o. W rzêdzie zewnêtrznym (w osi nr 2), na ca³ej d³ugo¶ci pomiêdzy s³upami zaprojektowano deski drewniane ¶wierkowe o wys. 1,0 m, w uk³adzie pionowym, mocowane do rygli ¶ciennych.
D³ugo¶æ zadaszenia - 63,24 m, szeroko¶æ - 6,63 m, pow. przykrycia dachu - 427,50 m2.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci udzielania zamówieñ zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w wysoko¶ci do 30% warto¶ci zamówienia podstawowego, które bêd± polega³y na wykonaniu robót z zakresu wymienionego w rozdziale III (Opis przedmiotu zamówienia) pod warunkiem nale¿ytego wykonania zamówienia podstawowego zgodnie z zawart± umow±.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja zostanie wyliczona za pomoc± nastêpuj±cych wzorów:
Kryterium 1 – cena oferty:
C = (najni¿sza oferowana cena / cena badanej oferty) x 100 pkt x 60%.
Kryterium 2 – okres gwarancji:
G = (ilo¶æ miesiêcy powy¿ej wymaganego minimalnego okresu gwarancji z oferty badanej / maksymaln± wymagan± ilo¶æ miesiêcy powy¿ej minimalnego okresu gwarancji) x 100 pkt x 40%.
Wymagany minimalny okres gwarancji 36 miesiêcy, maksymalny okres gwarancji – 60 miesiêcy.
Dla 36 miesiêcy warto¶æ gwarancji wyniesie 0 punktów, dla 60 miesiêcy bêdzie to 40 punktów, a dla warto¶ci po¶rednich po¶rednia liczba punktów.
W przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego ni¿ 36 miesiêcy, oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
2. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska ³±cznie najwy¿sz± liczbê punktów, obliczon± wed³ug wzoru: P = C + G – (oddzielnie w ka¿dej czê¶ci zamówienia)
gdzie:
P – ³±czna liczba punktów uzyskana przez badan± ofertê
C – liczba punktów uzyskana przez badan± ofertê w kryterium „cena oferty”
G – liczba punktów uzyskana przez badan± ofertê w kryterium „okres gwarancji”
Punkty od 0 do 100 zostan± przydzielone z zaokr±gleniem do dwóch miejsc po przecinku.
3. Do porównania ofert bêdzie brana pod uwagê cena ca³kowita (rycza³towa) brutto.
4. Je¿eli Zamawiaj±cy nie mo¿e dokonaæ wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert uzyska tak± sam± ³±czn± liczbê punktów w jednej czê¶ci zamówienia, zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybierze ofertê z ni¿sz± cen±.
5. W przypadku nie wype³nienia przez wykonawcê w druku formularza oferty pola okre¶laj±cego d³ugo¶æ okresu gwarancji, bêdzie to równoznaczne z udzieleniem gwarancji na okres 36 miesiêcy.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Inwestycja dotyczy wykonania nowej sta³ej trybuny o konstrukcji ¿elbetowej z siedziskami plastikowymi, bez zadaszenia, o wym. zewnêtrznym 3,85 m x 17,50 m. Przewiduje siê wykonanie jednego sektora, w którym zlokalizowano piêæ rzêdów. Liczba miejsc siedz±cych wynosi ³±cznie 146, w ka¿dym rzêdzie zlokalizowano po 28 miejsc, jedynie w ostatnim jest ich 34. Po obydwu stronach sektora zaprojektowano schody o szeroko¶ci 150 cm, wymiar stopnia szer. 35 cm, wys. 17,5 cm. Projektowana nawierzchnia z kostki betonowej gr. 6 cm, w kolorze szarym.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45212224-2 - Roboty budowlane zwi±zane ze stadionami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci udzielania zamówieñ zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w wysoko¶ci do 30% warto¶ci zamówienia podstawowego, które bêd± polega³y na wykonaniu robót z zakresu wymienionego w rozdziale III (Opis przedmiotu zamówienia) pod warunkiem nale¿ytego wykonania zamówienia podstawowego zgodnie z zawart± umow±.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja zostanie wyliczona za pomoc± nastêpuj±cych wzorów:
Kryterium 1 – cena oferty:
C = (najni¿sza oferowana cena / cena badanej oferty) x 100 pkt x 60%.
Kryterium 2 – okres gwarancji:
G = (ilo¶æ miesiêcy powy¿ej wymaganego minimalnego okresu gwarancji z oferty badanej / maksymaln± wymagan± ilo¶æ miesiêcy powy¿ej minimalnego okresu gwarancji) x 100 pkt x 40%.
Wymagany minimalny okres gwarancji 36 miesiêcy, maksymalny okres gwarancji – 60 miesiêcy.
Dla 36 miesiêcy warto¶æ gwarancji wyniesie 0 punktów, dla 60 miesiêcy bêdzie to 40 punktów,
a dla warto¶ci po¶rednich po¶rednia liczba punktów.
W przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego ni¿ 36 miesiêcy, oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
2. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska ³±cznie najwy¿sz± liczbê punktów, obliczon± wed³ug wzoru: P = C + G – (oddzielnie w ka¿dej czê¶ci zamówienia)
gdzie:
P – ³±czna liczba punktów uzyskana przez badan± ofertê
C – liczba punktów uzyskana przez badan± ofertê w kryterium „cena oferty”
G – liczba punktów uzyskana przez badan± ofertê w kryterium „okres gwarancji”
Punkty od 0 do 100 zostan± przydzielone z zaokr±gleniem do dwóch miejsc po przecinku.
3. Do porównania ofert bêdzie brana pod uwagê cena ca³kowita (rycza³towa) brutto.
4. Je¿eli Zamawiaj±cy nie mo¿e dokonaæ wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert uzyska tak± sam± ³±czn± liczbê punktów w jednej czê¶ci zamówienia, zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybierze ofertê z ni¿sz± cen±.
5. W przypadku nie wype³nienia przez wykonawcê w druku formularza oferty pola okre¶laj±cego d³ugo¶æ okresu gwarancji, bêdzie to równoznaczne z udzieleniem gwarancji na okres 36 miesiêcy.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Warunki podmiotowe1. Warunki dotycz±ce zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych warunków w tym zakresie.
2. Warunki dotycz±ce uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych warunków w tym zakresie.
3. Warunki dotycz±ce sytuacji ekonomicznej lub finansowej
W odniesieniu do czê¶ci II i III Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych warunków w tym zakresie, natomiast w odniesieniu do czê¶ci I - Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia ten warunek, je¿eli:
a) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± 500 000,00 z³.
4. Warunki dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
W odniesieniu do czê¶ci III Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych warunków w tym zakresie, natomiast w odniesieniu do czê¶ci I i II - Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia ten warunek, je¿eli:
dla czê¶ci I:
1. w ci±gu ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ nale¿ycie co najmniej:
- jedn± robotê budowlan± odpowiadaj±c± swoim rodzajem i warto¶ci± robocie budowlanej stanowi±cej przedmiot zamówienia i za³±czy dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e robota ta zosta³a wykonana nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy robota zosta³a wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczona.
Za robotê odpowiadaj±c± przedmiotowi zamówienia Zamawiaj±cy uzna budowê, rozbudowê lub przebudowê obiektu sportowego, na którym wykonano nawierzchniê akrylow± o powierzchni co najmniej 500 m2 i warto¶ci co najmniej 300 000,00 z³.
2. wyka¿e dysponowanie osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych na stanowisko:
- kierownik budowy - musi posiadaæ co najmniej 3 lata sta¿u pracy jako kierownik budowy obiektów sportowych oraz uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej.
dla czê¶ci II:
1. w ci±gu ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ nale¿ycie co najmniej:
- jedn± robotê budowlan± odpowiadaj±c± swoim rodzajem i warto¶ci± robocie budowlanej stanowi±cej przedmiot zamówienia i za³±czy dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e robota ta zosta³a wykonana nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy robota zosta³a wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczona.
Za robotê odpowiadaj±c± przedmiotowi zamówienia Zamawiaj±cy uzna budowê zadaszenia o konstrukcji metalowej i powierzchni co najmniej 300 m2 oraz o warto¶ci co najmniej 400 000,00 z³.
2. wyka¿e dysponowanie osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych na stanowisko:
- kierownik budowy - musi posiadaæ co najmniej 3 lata sta¿u pracy jako kierownik budowy oraz uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej.
Zamawiaj±cy okre¶laj±c wymogi w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych dopuszcza odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiadaj±ce im kwalifikacje.
Warunki przedmiotowe
5. Warunki dotycz±ce oferowanych dostaw, us³ug lub robót budowlanych
W odniesieniu do czê¶ci II i III Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych warunków w tym zakresie, natomiast w odniesieniu do czê¶ci I - Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia ten warunek, je¿eli :
1. wyka¿e i¿ oferowana nawierzchnia kortu tenisowego spe³nia poni¿sze wymagania minimalne:
- nawierzchnia akrylowa nieprzepuszczalna o nastêpuj±cej konstrukcji: prefabrykowana mata z granulatu gumowego SBR z lepiszczem poliuretanowym o grubo¶ci ok. 4 mm jako zwieñczenie podbudowy, oraz nawierzchnia w³a¶ciwa, czyli wylewane In-situ (na miejscu) cztery warstwy masy akrylowej rozprowadzanej raklami o grubo¶ci ok. 1 mm ka¿da,
- posiada badania okre¶laj±ce jej trudno zapalno¶æ,
- ca³kowita grubo¶æ nawierzchni minimum 4 mm,
- waga nawierzchni min 4 300 g/m2,
- parametry nawierzchni mieszcz±ce siê w przedzia³ach podanych poni¿ej:
Wspó³czynnik restytucji (COR) 0,79-0,81
Wspó³czynnik tarcia (COF) 0,64-0,68
Rating szybko¶ci nawierzchni kortu (CPR) 34-37
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych dokumentów:
W celu wstêpnego potwierdzenia, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu z³±cza do oferty:
Podpisane o¶wiadczenie, o braku podstaw do wykluczenia – wed³ug za³±czonego wzoru.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa powy¿ej tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu - wed³ug za³±czonego wzoru.
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Zmawiaj±cy pobierze samodzielnie odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 125 ust.1 ustawy pzp, - w odniesieniu do tych podmiotów Zamawiaj±cy pobierze samodzielnie dokument.
Zamawiaj±cy pobierze samodzielnie dokument dotycz±cy podwykonawcy, któremu Wykonawca zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach okre¶lonych w art. 125 ust.1.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie – w odniesieniu do tych podmiotów Zamawiaj±cy pobierze samodzielnie dokument.
Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, o których mowa w pkt 2.2.a niniejszego rozdzia³u - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e:
a) nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
Dokumenty, o których mowa powy¿ej, powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych w niniejszej swz, zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych dokumentów:
W celu wstêpnego potwierdzenia, ¿e Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu za³±cza do oferty:
1) Podpisane o¶wiadczenie dotycz±ce spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu – wed³ug za³±czonego wzoru.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w pkt. 1 i 2, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby - wed³ug za³±czonego wzoru.
Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) wykazu robót budowlanych (wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ) wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, licz±c wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, powierzchni i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty (wystarczaj±ce jest zamieszczenie informacji o robotach budowlanych wymienionych w pkt 3.4.1 niniejszego rozdzia³u) – dotyczy czê¶ci I i II.
2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego (wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ), w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (wystarczaj±ce jest zamieszczenie informacji o osobach wymienionych w pkt 3.4.2 niniejszego rozdzia³u) – dotyczy czê¶ci I i II.
3) dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia – dotyczy czê¶ci I.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Przedmiotowe ¶rodki dowodowe: dotyczy czê¶ci IW celu potwierdzenia, ¿e oferowana przez Wykonawcê nawierzchnia kortu tenisowego spe³nia powy¿sze wymagania, nale¿y za³±czyæ do oferty poni¿sze przedmiotowe ¶rodki dowodowe, aktualne na dzieñ ich z³o¿enia:
1) Aktualn± autoryzacjê producenta systemu upowa¿niaj±ca do instalacji konkretnej nawierzchni akrylowej na danym zadaniu wraz z potwierdzeniem udzielenia gwarancji,
2) Atest higieniczny PZH lub równowa¿ny,
3) Kartê techniczn± nawierzchni akrylowej, autoryzowan± przez producenta potwierdzaj±ca spe³nienie wyspecyfikowanych powy¿ej wymagañ technologicznych,
4) Kompletny raport z badañ systemu nawierzchni akrylowej potwierdzaj±cy wymagan± grubo¶æ oraz wagê nawierzchni.
5) Kompletny raport z badañ wykonanych przez niezale¿ne akredytowane przez ¦wiatow± Federacjê Tenisa ITF laboratorium badaj±ce nawierzchnie sportowe, potwierdzaj±ce parametry techniczne nawierzchni wyszczególnione w tabeli - lub dokument równowa¿ny.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Dowód wniesienia wadiumSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci :Czê¶æ I – 6 000,00 z³,
Czê¶æ II – 9 000,00 z³,
Czê¶æ III – 1 500,00 z³.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (mo¿liwo¶æ sk³adania jednej oferty przez dwa lub wiêcej podmiotów np. konsorcjum, spó³kê cywiln±).2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika
z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia przed³o¿± wraz z ofert± stosowne pe³nomocnictwo. Nie dotyczy to spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
Pe³nomocnictwo, o którym mowa powy¿ej, mo¿e wynikaæ albo z dokumentu pod tak± nazw± albo z umowy podmiotów wspólnie sk³adaj±cych ofertê (do³±czonej do oferty).
4. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (¿aden z Wykonawców wspólnie sk³adaj±cych ofertê nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania, co oznacza, i¿ o¶wiadczenie w tym zakresie musi z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±; o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u sk³ada podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udzia³u w postêpowaniu potwierdza jego spe³nianie).
6. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
7. Dopuszcza siê, aby wadium zosta³o wniesione przez pe³nomocnika (lidera) lub jeden z podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, przy czym je¿eli wadium zostanie wniesione w formie innej ni¿ pieni±dz, z tre¶ci dokumentu wadium musi wynikaæ, i¿ zabezpiecza ono ofertê z³o¿on± przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
8. Wszelka korespondencja dokonywana bêdzie wy³±cznie z pe³nomocnikiem Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiana niniejszej umowy jest mo¿liwa:1. W przypadku:
a) zmiany terminu wykonania zamówienia z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy,
b) ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
2. Je¿eli dotyczy realizacji, przez dotychczasowego wykonawcê, dodatkowych robót budowlanych, których nie uwzglêdniono w zamówieniu podstawowym, o ile sta³y siê one niezbêdne i zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki:
a) zmiana wykonawcy nie mo¿e zostaæ dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególno¶ci dotycz±cych zamienno¶ci lub interoperacyjno¶ci wyposa¿enia, us³ug lub instalacji zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
b) zmiana wykonawcy spowodowa³aby istotn± niedogodno¶æ lub znaczne zwiêkszenie kosztów dla zamawiaj±cego,
c) wzrost ceny spowodowany ka¿d± kolejn± zmian± nie przekracza 50% warto¶ci pierwotnej umowy, z wyj±tkiem nale¿ycie uzasadnionych przypadków;
3. Je¿eli konieczno¶æ zmiany umowy spowodowana jest okoliczno¶ciami, których zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy, a wzrost ceny spowodowany ka¿d± kolejn± zmian± nie przekracza 50% warto¶ci pierwotnej umowy.
4. Je¿eli ³±czna warto¶æ zmian jest mniejsza ni¿ progi unijne oraz jest ni¿sza ni¿ 15% warto¶ci pierwotnej umowy, a zmiany te nie powoduj± zmiany ogólnego charakteru umowy.
5. Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-06-27 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem: „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-27 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI KADZID£O
wiêcej: przetargi KADZID£O »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja budynku by³ego dworca PKP we Fromborku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Barg³ów Ko¶cielny
- Modernizacja sto³ówki szkolnej przy Technikum Le¶nym w Bia³owie¿y - I etap
- Prace remontowe dla Zespo³u Szkó³ centrum Kszta³cenia Rolniczego im. Jana Paw³a II w Brzostku
- Roboty instalacyjne w budynku przy ul. Popie³uszki 8 w K±tach Wroc³awskich
- "Przebudowa holu g³ównego Poznañskiego O¶rodka Specjalistycznych Us³ug Medycznych"
wiêcej: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.