Ogłoszenie z dnia 2023-05-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00148589/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-23
- 2023/BZP 00156182/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Całodobowe parkowanie, przechowywania, przewozu i holowania środków transportu, ich elementów, podzespołów i części, zatrzymanych w toku postępowań do dyspozycji prokuratur okręgu gdańskiego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PROKURATURA OKRĘGOWA W GDAŃSKU
1.3.) Oddział zamawiającego: DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000000299
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wały Jagiellońskie 36
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-853
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 583040110
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro.podawcze.pogda@prokuratura.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/po-gdansk
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.ms.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Całodobowe parkowanie, przechowywania, przewozu i holowania środków transportu, ich elementów, podzespołów i części, zatrzymanych w toku postępowań do dyspozycji prokuratur okręgu gdańskiego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a2ecc1b-c7cb-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00205346
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00108884/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Parkowanie, przechowywanie, przewóz i holowanie środków transportu, ich elementów, podzespołów i części zatrzymanych w toku postępowań przygotowawczych do dyspozycji prokuratur okręgu gdańskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3008-7.261.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 597967,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Całodobowe parkowanie, przechowywanie, przewóz i holowanie środków transportu, ich elementów, podzespołów na zlecenie:a) Prokuratury Okręgowej w Gdańsku ul. Wały Jagiellońskie 36,
b) Prokuratury Rejonowej Gdańsk-Oliwa ul. Piekarnicza 10,
c) Prokuratury Rejonowej Gdańsk-Śródmieście ul. Piekarnicza 10,
d) Prokuratury Rejonowej Gdańsk-Wrzeszcz ul. Piekarnicza 10,
e) Prokuratury Rejonowej w Pruszczu Gdańskim ul. Wojska Polskiego 7,
4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50118110-9 - Usługi holownicze
4.5.5.) Wartość części: 156000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Całodobowe parkowanie, przechowywanie, przewóz i holowanie środków transportu, ich elementów, podzespołów na zlecenie:a) Prokuratury Rejonowej w Tczewie ul. Sadowa 6,
b) Prokuratury Rejonowej w Starogardzie Gdańskim ul. Kościuszki 6,
4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50118110-9 - Usługi holownicze
4.5.5.) Wartość części: 67500 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Całodobowe parkowanie, przechowywanie, przewóz i holowanie środków transportu, ich elementów, podzespołów na zlecenie:a) Prokuratury Rejonowej w Malborku ul. Plac Słowiański 6,
4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50118110-9 - Usługi holownicze
4.5.5.) Wartość części: 33000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Całodobowe parkowanie, przechowywanie, przewóz i holowanie środków transportu, ich elementów, podzespołów na zlecenie:a) Prokuratury Rejonowej w Kwidzynie ul. Kościuszki 30A,
4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50118110-9 - Usługi holownicze
4.5.5.) Wartość części: 85000 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Całodobowe parkowanie, przechowywanie, przewóz i holowanie środków transportu, ich elementów, podzespołów na zlecenie:a) Prokuratury Rejonowej w Kościerzynie ul. Zgromadzenie Księży Zmartwychwstańców 1,
4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50118110-9 - Usługi holownicze
4.5.5.) Wartość części: 53000 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Całodobowe parkowanie, przechowywanie, przewóz i holowanie środków transportu, ich elementów, podzespołów na zlecenie:Prokuratury Rejonowej w Kartuzach ul. 3 Maja 15
4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50118110-9 - Usługi holownicze
4.5.5.) Wartość części: 48000 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Całodobowe parkowanie, przechowywanie, przewóz i holowanie środków transportu, ich elementów, podzespołów na zlecenie:a) Prokuratury Rejonowej w Pucku ul. 1 Maja 15,
b) Prokuratury Rejonowej w Wejherowie ul. Hallera 21
4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50118110-9 - Usługi holownicze
4.5.5.) Wartość części: 123000 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Całodobowe parkowanie, przechowywanie, przewóz i holowanie środków transportu, ich elementów, podzespołów na zlecenie:a) Prokuratury Rejonowej w Gdyni ul. 10 Lutego 39,
b) Prokuratury Rejonowej w Sopocie ul. Grottgera 3-5,
4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50118110-9 - Usługi holownicze
4.5.5.) Wartość części: 170000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110656,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110656,6 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110656,6 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NAPARTY AUTO SERWIS KRZYSZTOF NAPARTY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570040863
7.3.3) Ulica: Falista 17/1
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-286
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NAPARTY AUTO SERWIS KRZYSZTOF NAPARTY
jakie przetargi wygrała firma
NAPARTY AUTO SERWIS KRZYSZTOF NAPARTY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110656,6 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-13 do 2025-04-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73073,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73073,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73073,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DAHLKE Pomoc Drogowa Marek Dahlke
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5931396882
7.3.3) Ulica: Ropuchy 23
7.3.4) Miejscowość: Pelplin
7.3.5) Kod pocztowy: 83-130
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DAHLKE Pomoc Drogowa Marek Dahlke
jakie przetargi wygrała firma
DAHLKE Pomoc Drogowa Marek Dahlke
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73073,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-04-16 do 2025-04-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31071,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31071,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31071,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: V6 Spółka Cywilna Przemysław Woźniak Sławomir Kowalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811935247
7.3.3) Ulica: Baldram 9C
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31071,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-13 do 2025-04-15Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58094,4 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58094,4 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58094,4 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Transportowo-Handlowo-Usługowa „Drajwer” Piotr Szafran
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5910007929
7.3.3) Ulica: Towarowa 4
7.3.4) Miejscowość: Kościerzyna
7.3.5) Kod pocztowy: 83-400
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
V6 Spółka Cywilna Przemysław Woźniak, Sławomir Kowalski
jakie przetargi wygrała firma
V6 Spółka Cywilna Przemysław Woźniak, Sławomir Kowalski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58094,4 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-04-16 do 2025-04-15Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63579,6 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63579,6 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63579,6 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POMOC DROGOWA PARKING STRZEŻONY TOMASZ ŻYBKO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891028355
7.3.3) Ulica: Długa 45
7.3.4) Miejscowość: Grzybno
7.3.5) Kod pocztowy: 83-300
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA TRANSPORTOWO-HANDLOWO-USŁUGOWA "DRAJWER" Szafran Piotr
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA TRANSPORTOWO-HANDLOWO-USŁUGOWA "DRAJWER" Szafran Piotr
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63579,6 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-04-16 do 2025-04-15Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Wykonanie usługi digitalizacji dokumentacji pracowniczej (umowa o pracę), tj. akt osobowych pracownika oraz dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy (eTeczka).
- Wykonanie i utrzymanie Systemu Informacji Miejskiej i tablic ulicowych na terenie Miasta Gdańska
- Sukcesywna dostawa dichlorku radu 223-Ra dla UCK
- Dostawa sprzętu multimedialnego wraz z montażem elektrycznego ekranu projekcyjnego na potrzeby Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniku Gdańskiej
- Realizacja robót budowlanych dla zadania pn. "Jasne i Bezpieczne Parki! Oświetlenie parku Chirona" w ramach zadań Budżetu Obywatelskiego 2025 - etap I
- Usunięcie wad odbiorowych i gwarancyjnych wykonanych robót budowlanych dot. termomodernizacji Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Gojawiczyńskiej 10 w Gdańsku - (Część nr 2)
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Holowanie i parkowanie pojazdów samochodowych silnikowych do celów procesowych na terenie KPP w Jędrzejowie o masie całkowitej do 3,5 tony oraz powyżej 3,5 tony
- ŚWIADCZENIE USŁUG HOLOWANIA POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZATRZYMANYCH DO DYSPOZYCJI POLICJI, A TAKŻE HOLOWANIE POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH POLICJI - W REJONIE DZIAŁANIA JEDNOSTEK POLICJI WOJ. PODLASKIEGO
- Świadczenie usług holowania pojazdów na Policyjny Parking Depozytowy lub na parkingi na obszarze działania Komendanta Stołecznego Policji
więcej: Usługi holownicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.