Ogłoszenie z dnia 2022-06-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00119648/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-12
- 2022/BZP 00127654/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-20
- 2022/BZP 00129970/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-21
- 2022/BZP 00131410/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup, dostawa sprzętu i wyposażenia sportowego w tym sportu wyczynowego oraz sprzętu do szkolenia SERE, artykułów oraz odzieży sportowej’’
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302067654
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bukowska 34
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-811
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 261574802
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 14wog.szp@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.14wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/14wog_wp1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup, dostawa sprzętu i wyposażenia sportowego w tym sportu wyczynowego oraz sprzętu do szkolenia SERE, artykułów oraz odzieży sportowej’’2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14c349ad-ba52-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00205406
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00042263/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup artykułów sportowych - odzieży i wyposażenia sportowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00119648/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 13/z/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 244818,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 – zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego oraz sprzętu do realizacji procesu szkolenia – Cykl rozpoznania (CSWL);1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu sportowego oraz specjalistycznego ujętego w normach należności według załącznika do Decyzji Nr 65/DGRSZ Ministra Obrony Narodowej z dnia 15 marca 2019. Normy należności stanowią podstawę do zakupu sprzętu i wyposażenia sportowego oraz sprzętu do szkolenia SERE, niezbędnego do zabezpieczenia ustawowego szkolenia z wychowania fizycznego i przedsięwzięć sportu powszechnego w tym sportu wyczynowego oraz szkolenia SERE. Sprzęt wymieniony został w załącznikach nr 2A, 2B, 2C do SWZ.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami odnośnie realizacji zamówienia zawierają:
- formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ
- formularze cenowe - załącznik nr 2A, 2B, 2C do SWZ;
- projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 5 do SWZ
- rozdział III SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18410000-6 - Odzież specjalna
18412000-0 - Odzież sportowa
18412100-1 - Odzież treningowa
18412200-2 - Koszulki sportowe
18412300-3 - Odzież narciarska
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny
37441400-5 - Maszyny do wiosłowania
37442100-8 - Hantle
37442500-8 - Ciężarki do ćwiczeń fizycznych
37450000-7 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach lub na kortach
4.5.5.) Wartość części: 81914,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 – zakup i dostawa sprzętu sportowego – Cykl WFiS (CSWL)1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu sportowego oraz specjalistycznego ujętego w normach należności według załącznika do Decyzji Nr 65/DGRSZ Ministra Obrony Narodowej z dnia 15 marca 2019. Normy należności stanowią podstawę do zakupu sprzętu i wyposażenia sportowego oraz sprzętu do szkolenia SERE, niezbędnego do zabezpieczenia ustawowego szkolenia z wychowania fizycznego i przedsięwzięć sportu powszechnego w tym sportu wyczynowego oraz szkolenia SERE. Sprzęt wymieniony został w załącznikach nr 2A, 2B, 2C do SWZ.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami odnośnie realizacji zamówienia zawierają:
- formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ
- formularze cenowe - załącznik nr 2A, 2B, 2C do SWZ;
- projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 5 do SWZ;
- rozdział III SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18410000-6 - Odzież specjalna
18412000-0 - Odzież sportowa
18412100-1 - Odzież treningowa
18412200-2 - Koszulki sportowe
18412300-3 - Odzież narciarska
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny
37441000-1 - Sprzęt do ćwiczenia aerobiku
37441400-5 - Maszyny do wiosłowania
37442100-8 - Hantle
37442500-8 - Ciężarki do ćwiczeń fizycznych
37450000-7 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach lub na kortach
4.5.5.) Wartość części: 83198,51 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3 – zakup i dostawa wyposażenia sportowego dla pozostałych jednostek będących na zaopatrzeniu oraz dla 14 WOG-u.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu sportowego oraz specjalistycznego ujętego w normach należności według załącznika do Decyzji Nr 65/DGRSZ Ministra Obrony Narodowej z dnia 15 marca 2019. Normy należności stanowią podstawę do zakupu sprzętu i wyposażenia sportowego oraz sprzętu do szkolenia SERE, niezbędnego do zabezpieczenia ustawowego szkolenia z wychowania fizycznego i przedsięwzięć sportu powszechnego w tym sportu wyczynowego oraz szkolenia SERE. Sprzęt wymieniony został w załącznikach nr 2A, 2B, 2C do SWZ.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami odnośnie realizacji zamówienia zawierają:
- formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ
- formularze cenowe - załącznik nr 2A, 2B, 2C do SWZ;
- projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 5 do SWZ;
- rozdział III SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18410000-6 - Odzież specjalna
18412000-0 - Odzież sportowa
18412100-1 - Odzież treningowa
18412200-2 - Koszulki sportowe
18412300-3 - Odzież narciarska
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny
37441000-1 - Sprzęt do ćwiczenia aerobiku
37441400-5 - Maszyny do wiosłowania
37442100-8 - Hantle
37442500-8 - Ciężarki do ćwiczeń fizycznych
37450000-7 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach lub na kortach
4.5.5.) Wartość części: 79705,04 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58094,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58094,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58094,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): GM TRADE s.c. Grzegorz Surman, Monika Fornalczyk, pełnomocnik: Firma Usługowo Handlowa PALKAR Grzegorz Surman
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: EURO TRANS SERWIS Monika Fornalczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9731063416
7.3.3) Ulica: ul. Klonowa 2, Klępina
7.3.4) Miejscowość: Nowogród Bobrzański
7.3.5) Kod pocztowy: 66-010
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GM TRADE GRZEGORZ SURMAN, MONIKA FORNALCZYK SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
GM TRADE GRZEGORZ SURMAN, MONIKA FORNALCZYK SPÓŁKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80292,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62174,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79223,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62174,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biegosfera Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9571027149
7.3.3) Ulica: Okrężna 8
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86932,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie:
Wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ponieważ ich treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup i sukcesywna na żądanie dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla jednostek terenowych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu .
- Przegląd (kontrola), konserwacja urządzeń/instalacji klimatyzacyjnych, wentylacyjnych oraz kurtyn powietrznych wg części
- dostawa produktu leczniczego immunoglobuliny końskiej przeciw ludzkim limfocytom.
- Zakup aparatury medycznej niezbędnej do podstawowej opieki medycznej pacjentów na Oddziale Chirurgii Jednego Dnia
- Rewaloryzacja parku Czarneckiego 1 etap.
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla Urzędu Miasta Poznania
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa przyszkolnych boisk wielofunkcyjnych na terenie Gminy Poddębice".
- Zakup i dostawa sprzętu pożarniczego i wyposażenia osobistego strażaka WSP (II części)
- Dostawa sprzętu oświetleniowego.
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz materiałów papierniczych w ramach projektu pn. "INNOWACYJNA SZKOŁA - edukacja STEAM w Gminie Stężyca"
- Modernizacja kompleksu sportowego ORLIK wraz z budową bieżni.
- Dostawa materiałów promocyjnych
więcej: Odzież specjalna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.