Og³oszenie z dnia 2022-06-13
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00079117/01 - Og³oszenie z dnia 2022-03-08
- 2022/BZP 00342537/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-12
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Zakup wyposa¿enia dydaktycznego dla Szko³y Podstawowej w Ruszczy w ramach projektu „Laboratoria przysz³o¶ci”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA PO£ANIEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409710
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Ruszczañska 27
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Po³aniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-230
1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jêdrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 15 8650 305
1.5.8.) Numer faksu: 15 8650 328
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@poczta.polaniec.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://polaniec.bip.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/polaniec1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wyposa¿enia dydaktycznego dla Szko³y Podstawowej w Ruszczy w ramach projektu „Laboratoria przysz³o¶ci”2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-19fe2ece-9ecf-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00205420
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00039878/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Laboratoria przysz³o¶ci
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00079117/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZF.271.60.2022.ZF3/1
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 278314,03 PLN
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 48557,94 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposa¿enia dydaktycznego dla Szko³y Podstawowej w Ruszczy dofinansowanego w ramach programu „Laboratoria przysz³o¶ci” wg warunków technicznych i ilo¶ci wskazanej w formularzu cenowym - za³±cznik do SWZ, wrazz dostaw± do miejsca wskazanego przez Zamawiaj±cego, tj. Ruszcza, u. Szkolna 2, 28- 230 Po³aniec, a tak¿e monta¿ i instalacjê sprzêtu w szkole (gdy urz±dzenie wymaga instalacji) oraz przeszkolenie personelu w obs³udze (je¶li jest to wymagane).
Czê¶æ 1 – dostawa wyposa¿enia dydaktycznego – zestaw podstawowy rozszerzony
- Laboratoria przysz³o¶ci w sk³ad zamówienia wchodz±: drukarka 3, filamenty do drukarki, komputer przeno¶ny, mikrokontroler, stacja lutuj±co – rozlutowywuj±ca, kamera cyfrowa, statyw fotograficzny, mikroport z akcesoriami, zestaw do transmisji audio, softbox, mikrofony, gimbal rêczny, aparat fotograficzny.
1. Zakupione w ramach niniejszego zamówienia pomoce dydaktyczne powinny spe³niaæ nastêpuj±ce warunki:
1.1. posiadaæ deklaracje CE, niezbêdne certyfikaty i licencje;
1.2. posiadaæ certyfikat ISO 9001 dla producenta;
1.3. byæ dopuszczone do u¿ytku na potrzeby placówek o¶wiatowych;
1.4. byæ zgodne z Polsk± Norma i BHP (o ile to mo¿liwe);
1.5. s± fabrycznie nowe (wyprodukowane nie wcze¶niej ni¿ na 9 miesiêcy przed dostaw±) i wolne od obci±¿eñ prawami osób trzecich;
1.6. posiadaj± niezbêdne instrukcje i materia³y dotycz±ce u¿ytkowania sporz±dzone w jêzyku polskim.
1.7. w przypadku urz±dzeñ powy¿ej 500 z³ brutto wymagana jest gwarancja co najmniej 12 miesiêcy, autoryzowany serwis na terenie Polski, SLA do 3 tygodni.
2. Zamawiaj±cy dopuszcza ujêcie w ofercie, a nastêpnie zastosowanie innych materia³ów i urz±dzeñ ni¿ podane w opisie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych ni¿ okre¶lone w niniejszym zamówieniu. W takiej sytuacji Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia stosownych dokumentów, uwiarygodniaj±cych, i¿ te materia³y i urz±dzenia odpowiadaj± opisanym przez Zamawiaj±cego.
3. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia wystêpuje wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, Zamawiaj±cy informuje, i¿ zapis ten jest jedynie okre¶leniem minimalnych parametrów i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadaæ materia³y u¿yte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiaj±cy dopuszcza realizacjê zamówienia poprzez zastosowanie materia³ów równowa¿nych. Zamawiaj±cy przez podanie nazw w³asnych produktów, okre¶la minimalne parametry techniczne, cechy u¿ytkowe oraz jako¶ciowe (m.in.: wymiary, sk³ad, zastosowany materia³, kolor, odcieñ, przeznaczenie urz±dzeñ, estetyka itp.) jakim powinny odpowiadaæ materia³y równowa¿ne, aby spe³nia³y stawiane wymagania.
4. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp – Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego dostawy spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. Wykazanie równowa¿no¶ci winno odbyæ siê w szczególno¶ci za pomoc± przedmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp. Udowodnienie tej okoliczno¶ci powinno nast±piæ w ofercie.
5. Zamawiaj±cy opisuj±c przedmiot zamówienia przy pomocy okre¶lonych norm, aprobat czy specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 101 ustawy Pzp, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym. Wykonawca powinien w ofercie, przy pomocy dokumentów wykazaæ, ¿e oferowane przez niego produkty spe³niaj± wymogi wynikaj±ce ze wskazanych norm lub odpowiednich specyfikacji technicznych.
6. U¿ycie w SWZ lub za³±cznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkê oceniaj±c± zgodno¶æ lub sprawozdania z badañ przeprowadzonych przez tê jednostkê jako przedmiotowego ¶rodka dowodowego potwierdzaj±cego zgodno¶æ z wymaganiami lub cechami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, ¿e zamawiaj±cy akceptuje równie¿ certyfikaty wydane przez inne równowa¿ne jednostki oceniaj±ce zgodno¶æ. Zamawiaj±cy akceptuje tak¿e inne odpowiednie przedmiotowe ¶rodki dowodowe, w szczególno¶ci dokumentacjê techniczn± producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostêpu do certyfikatów lub sprawozdañ z badañ, ani mo¿liwo¶ci ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostêpu nie mo¿e byæ przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem ¿e dany wykonawca udowodni, ¿e wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub us³ugi spe³niaj± wymogi lub kryteria okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub w wymaganiach zwi±zanych z realizacj± zamówienia.
7. U¿ycie w SWZ lub za³±cznikach etykiety oznacza, ¿e zamawiaj±cy akceptuje wszystkie etykiety potwierdzaj±ce, ¿e dane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi spe³niaj± równowa¿ne wymagania okre¶lonej przez Zamawiaj±cego etykiety. W przypadku gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezale¿nych nie mo¿e uzyskaæ okre¶lonej przez Zamawiaj±cego etykiety lub równowa¿nej etykiety, Zamawiaj±cy, w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne przedmiotowe ¶rodki dowodowe, w szczególno¶æ i dokumentacjê techniczn± producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, ¿e roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, które maj± zostaæ przez niego wykonane, spe³niaj± wymagania okre¶lonej etykiety lub okre¶lone wymagania wskazane przez Zamawiaj±cego.
8. Przedmiotowe zamówienie, uwzglêdnia wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych.
Wymagania dodatkowe:
9. Zamawiaj±cy przekazuje wraz SWZ wszelk± dokumentacjê niezbêdn± do realizacji zamówienia, w zwi±zku z czym nie przewiduje mo¿liwo¶ci ani konieczno¶ci jej sprawdzenia przez Wykonawcê w siedzibie Zamawiaj±cego.
10. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia:
10.1. Czê¶æ 1:
10.1.1. - na drukarkê 3D, laptop, mikrokontroler – zestaw startowy, stacjê lutuj±co - rozlutowuj±c±, kamerê cyfrow±, statyw fotograficzny, zastaw do transmisji audio, softbox octagonalny, mikrofon kierunkowy, mikrofon dynamiczny z akcesoriami, gimbal rêczny, aparat fotograficzny - min. 24 miesi±ce, a max. 48 miesiêcy (okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert).
10.1.2. - na pozosta³e wyposa¿enie objête niniejsz± umow±, z wy³±czeniem wyposa¿enia wskazanego w pkt 10.1.1 – gwarancja okre¶lona w formularzu cenowym.
10.3. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna siê od dnia odbioru koñcowego, potwierdzonego protoko³em odbioru koñcowego
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232100-5 - Drukarki i plotery
31500000-1 - Urz±dzenia o¶wietleniowe i lampy elektryczne
31712110-4 - Elektroniczne uk³ady scalone i mikromodu³y
32322000-6 - Urz±dzenia multimedialne
32342300-5 - Mikrofony i zestawy g³o¶nikowe
38650000-6 - Sprzêt fotograficzny
38651600-9 - Kamery cyfrowe
39162110-9 - Sprzêt dydaktyczny
42661000-7 - Urz±dzenia do lutowania na miêkko i na twardo
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 21736,79 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposa¿enia dydaktycznego dla Szko³y Podstawowej w Ruszczy dofinansowanego w ramach programu „Laboratoria przysz³o¶ci” wg warunków technicznych i ilo¶ci wskazanej w formularzu cenowym - za³±cznik do SWZ, wrazz dostaw± do miejsca wskazanego przez Zamawiaj±cego, tj. Ruszcza, u. Szkolna 2, 28- 230 Po³aniec, a tak¿e monta¿ i instalacjê sprzêtu w szkole (gdy urz±dzenie wymaga instalacji) oraz przeszkolenie personelu w obs³udze (je¶li jest to wymagane).
Czê¶æ 2 – dostawa wyposa¿enia dydaktycznego – zestaw ponadpodstawowy rozszerzony
- Laboratoria przysz³o¶ci w sk³ad zamówienia wchodz±: mikroskop, monitor interaktywny, pomoce dydaktyczne, tablica sucho¶cieralna, pistolet do klejenia na gor±co, wypalarka
i lutownica do drewna, meble szkolne, sto³y.
1. Zakupione w ramach niniejszego zamówienia pomoce dydaktyczne powinny spe³niaæ nastêpuj±ce warunki:
1.1. posiadaæ deklaracje CE, niezbêdne certyfikaty i licencje;
1.2. posiadaæ certyfikat ISO 9001 dla producenta;
1.3. byæ dopuszczone do u¿ytku na potrzeby placówek o¶wiatowych;
1.4. byæ zgodne z Polsk± Norma i BHP (o ile to mo¿liwe);
1.5. s± fabrycznie nowe (wyprodukowane nie wcze¶niej ni¿ na 9 miesiêcy przed dostaw±) i wolne od obci±¿eñ prawami osób trzecich;
1.6. posiadaj± niezbêdne instrukcje i materia³y dotycz±ce u¿ytkowania sporz±dzone w jêzyku polskim.
1.7. w przypadku urz±dzeñ powy¿ej 500 z³ brutto wymagana jest gwarancja co najmniej 12 miesiêcy, autoryzowany serwis na terenie Polski, SLA do 3 tygodni.
2. Zamawiaj±cy dopuszcza ujêcie w ofercie, a nastêpnie zastosowanie innych materia³ów i urz±dzeñ ni¿ podane w opisie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych ni¿ okre¶lone w niniejszym zamówieniu. W takiej sytuacji Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia stosownych dokumentów, uwiarygodniaj±cych, i¿ te materia³y i urz±dzenia odpowiadaj± opisanym przez Zamawiaj±cego.
3. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia wystêpuje wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, Zamawiaj±cy informuje, i¿ zapis ten jest jedynie okre¶leniem minimalnych parametrów i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadaæ materia³y u¿yte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiaj±cy dopuszcza realizacjê zamówienia poprzez zastosowanie materia³ów równowa¿nych. Zamawiaj±cy przez podanie nazw w³asnych produktów, okre¶la minimalne parametry techniczne, cechy u¿ytkowe oraz jako¶ciowe (m.in.: wymiary, sk³ad, zastosowany materia³, kolor, odcieñ, przeznaczenie urz±dzeñ, estetyka itp.) jakim powinny odpowiadaæ materia³y równowa¿ne, aby spe³nia³y stawiane wymagania.
4. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp – Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego dostawy spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. Wykazanie równowa¿no¶ci winno odbyæ siê w szczególno¶ci za pomoc± przedmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp. Udowodnienie tej okoliczno¶ci powinno nast±piæ w ofercie.
5. Zamawiaj±cy opisuj±c przedmiot zamówienia przy pomocy okre¶lonych norm, aprobat czy specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 101 ustawy Pzp, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym. Wykonawca powinien w ofercie, przy pomocy dokumentów wykazaæ, ¿e oferowane przez niego produkty spe³niaj± wymogi wynikaj±ce ze wskazanych norm lub odpowiednich specyfikacji technicznych.
6. U¿ycie w SWZ lub za³±cznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkê oceniaj±c± zgodno¶æ lub sprawozdania z badañ przeprowadzonych przez tê jednostkê jako przedmiotowego ¶rodka dowodowego potwierdzaj±cego zgodno¶æ z wymaganiami lub cechami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, ¿e zamawiaj±cy akceptuje równie¿ certyfikaty wydane przez inne równowa¿ne jednostki oceniaj±ce zgodno¶æ. Zamawiaj±cy akceptuje tak¿e inne odpowiednie przedmiotowe ¶rodki dowodowe, w szczególno¶ci dokumentacjê techniczn± producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostêpu do certyfikatów lub sprawozdañ z badañ, ani mo¿liwo¶ci ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostêpu nie mo¿e byæ przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem ¿e dany wykonawca udowodni, ¿e wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub us³ugi spe³niaj± wymogi lub kryteria okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub w wymaganiach zwi±zanych z realizacj± zamówienia.
7. U¿ycie w SWZ lub za³±cznikach etykiety oznacza, ¿e zamawiaj±cy akceptuje wszystkie etykiety potwierdzaj±ce, ¿e dane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi spe³niaj± równowa¿ne wymagania okre¶lonej przez Zamawiaj±cego etykiety. W przypadku gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezale¿nych nie mo¿e uzyskaæ okre¶lonej przez Zamawiaj±cego etykiety lub równowa¿nej etykiety, Zamawiaj±cy, w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne przedmiotowe ¶rodki dowodowe, w szczególno¶æ i dokumentacjê techniczn± producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, ¿e roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, które maj± zostaæ przez niego wykonane, spe³niaj± wymagania okre¶lonej etykiety lub okre¶lone wymagania wskazane przez Zamawiaj±cego.
8. Przedmiotowe zamówienie, uwzglêdnia wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych.
Wymagania dodatkowe:
9. Zamawiaj±cy przekazuje wraz SWZ wszelk± dokumentacjê niezbêdn± do realizacji zamówienia, w zwi±zku z czym nie przewiduje mo¿liwo¶ci ani konieczno¶ci jej sprawdzenia przez Wykonawcê w siedzibie Zamawiaj±cego.
10. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia:
10.2. Czê¶æ 2:
10.2.1. - na 1) mikroskop cyfrowy, monitor interaktywny, wypalarkê i lutownicê do drewna z akcesoriami - min. 24 miesi±ce, a max. 48 miesiêcy (okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert).
10.2.2. - na pozosta³e wyposa¿enie objête niniejsz± umow±, z wy³±czeniem wyposa¿enia wskazanego w pkt 10.2.1 – gwarancja okre¶lona w formularzu cenowym.
10.3. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna siê od dnia odbioru koñcowego, potwierdzonego protoko³em odbioru koñcowego
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32322000-6 - Urz±dzenia multimedialne
38510000-3 - Mikroskopy
39162110-9 - Sprzêt dydaktyczny
42661000-7 - Urz±dzenia do lutowania na miêkko i na twardo
43810000-4 - Urz±dzenia do obróbki drewna
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 26821,15 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 23276,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 29468,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25312,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZONEO Oleksiewicz Spó³ka Komandytowo-Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521288041
7.3.4) Miejscowo¶æ: Kutno
7.3.6.) Województwo: ³ódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZONEO OLEKSIEWICZ SPÓ£KA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygra³a firma
ZONEO OLEKSIEWICZ SPÓ£KA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-08
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 25312,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-19Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 28981,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 35316,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28981,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AV MULTIMEDIA MA£YSZ I SPÓ£KA, spó³ka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292801570
7.3.4) Miejscowo¶æ: Kielce
7.3.6.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AV MULTIMEDIA MA£YSZ I SPÓ£KA, SPÓ£KA JAWNA
jakie przetargi wygra³a firma
AV MULTIMEDIA MA£YSZ I SPÓ£KA, SPÓ£KA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-27
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 28981,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-19INNE PRZETARGI PO£ANIEC
- Dostawa sprzêtu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny samorz±d dla Gminy Po³aniec
- Budowa przydomowych przepompowni ¶cieków na terenie Gminy Po³aniec
wiêcej: przetargi PO£ANIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposa¿enia pracowni szkolnych
- Dostawa sprzêtu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- Dostawa sprzêtu dydaktycznego dla Publicznej Uczelni Zawodowej w Grudzi±dzu - dzia³ materia³oznawstwo
- "Podniesienie poziomu bezpieczeñstwa w Urzêdzie Gminy Obrowo i Gminnego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w Obrowie w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorz±d"
- Zakup i dostawa serwerów, prze³±czników sieciowych, zasilaczy UPS, biblioteki ta¶mowej wraz z licencjami w ramach zadania "Cyberbezpieczny Samorz±d - Poprawa cyberbezpieczeñstwa w Gminie Chojna".
- Dostawa sprzêtu i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych powiatu cieszyñskiego w ramach Projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorz±d
wiêcej: Drukarki i plotery »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.