Ogłoszenie z dnia 2022-06-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00151527/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Cykl szkoleń podnoszących kompetencje rodzinom zastępczym (spokrewnionym, niezawodowym i zawodowym) w ramach projektu „Centrum dla Rodzin 2”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MOPS Mysłowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003447180
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gwarków 24
1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mops-myslowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mops.myslowice.bip.info.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9a34c6b8-aa9d-11ec-80f8-1ad70aec7fa41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Cykl szkoleń podnoszących kompetencje rodzinom zastępczym (spokrewnionym, niezawodowym i zawodowym) w ramach projektu „Centrum dla Rodzin 2”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a34c6b8-aa9d-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00205435
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00044359/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Podniesienie kwalifikacji rodzin zastępczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Centrum dla Rodzin 22.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00151527/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA.241-3/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 219500 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 30400 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest cykl szkoleń podnoszących kompetencje rodzinom zastępczym (spokrewnionym, niezawodowym i zawodowym) dotyczący sytuacji dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej.
Termin: maj-czerwiec 2022 r.
Szkolenie: szkolenie podzielone zostanie na 2 grupy liczące po 16 osób i obejmować będzie 5 sześciogodzinnych (godziny szkoleniowe: 1 h = 45 min) spotkań dla każdej z grup (we wtorki i piątki w godzinach od 9:00 do 14:00):
W przypadku wystąpienia okoliczności powodujących zagrożenie niezrealizowania postępowania do 30 czerwca 2022r, istnieje możliwość (na żądanie Zamawiającego) przeprowadzenia szkolenia w formie zdalnej.
Przewidywana liczba uczestników: 32 uczestników:
-16 uczestników z Rodzin Zastępczych Zawodowych i Niezawodowych
-16 uczestników z Rodzin Zastępczych Spokrewnionych
Warunki realizacji:
Szkolenie odbywać się będzie w siedzibie Centrum dla Rodzin w Mysłowicach przy ul. Strażackiej 7.
Podczas szkolenia konieczne będzie zapewnienie: zestaw materiałów szkoleniowych tym literatury książkowej o tematyce adekwatnej do przedmiotu szkolenia oraz zeszytu, długopisu, teczki na materiały szkoleniowe, oraz poczęstunku (kawa, herbata, suche przekąski-drożdżówki, herbatniki, paluszki, itp.) dla uczestników szkolenia.
Program szkolenia ma zawierać m. in. następującą tematykę:
- Problemy wynikające z opieki nad niepełnosprawnym dzieckiem;
- Praca z dziećmi przejawiającymi zaburzenia (emocjonalne, zachowania lub psychiczne) i ich rodzinami;
- Depresja dzieci i młodzieży;
- Jak budować swój autorytet;
- Jak radzić sobie z agresją werbalną wychowanków;
- Wczesne wykrywanie/rozpoznawanie syndromów dziecka krzywdzonego;
- Dziecko jako ofiara przemocy - diagnoza i forma pomocy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10464 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22048 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10464 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Artur Cienkosz OŚRODEK PSYCHOPROFILAKTYKI NOWA PERSPEKTYWA, CENTRUM PROFILAKTYKI I REEDUKACJI Atelier, ACRENTALCARS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121426900
7.3.3) Ulica: ul. Ignacego Krasickiego 27 1
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-513
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10464 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-05-30 do 2022-06-30INNE PRZETARGI Z MYSŁOWIC
- Świadczenie usługi koronera w zakresie stwierdzania zgonu i wystawiania kart zgonu
- Zawarcie umowy na sukcesywne dostawy worków foliowych do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych w mieście Mysłowice w roku 2025
- Zawarcie umowy na sukcesywne dostawy worków foliowych do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych w mieście Mysłowice w roku 2025
- "Zakup i dostawa sprzętu komputerowego" w ramach projektu Edukacja włączająca w I LO w Mysłowicach
- Świadczenie usług transportu drogowego osób niepełnosprawnych na rzecz Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ośrodka Rehabilitacyjno - Opiekuńczego w Mysłowicach w roku 2025
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania łaźni dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Mysłowice - Wesoła
więcej: przetargi w Mysłowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla kandydatów na rodziny zastępcze
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Kursy językowe dla osób usamodzielniających się z rodzin zastępczych w projekcie "#Rodzina"
- Kursy językowe dla wychowanków rodzin zastępczych w projekcie "#Rodzina"
- "Świadczenie usługi: psychologa, pedagoga, doradcy zawodowego, animatora, Trenera SDR w ramach realizacji projektu pn.: "WSPARCIE PIECZY ZASTĘPCZEJ W POWIECIE GOŁDAPSKIM".
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu strategii uczenia się, kreatywnego i bezpiecznego wykorzystywania mediów dla uczestników projektu "Aktywni z OHP".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.