eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno"Kreujemy + Rozwijamy + Ożywiamy + Stymulujemy + Nakreślamy + Odmieniamy = KROSNO" - Integracja różnych grup społecznych poprzez sport i rekreację"



Ogłoszenie z dnia 2023-05-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Kreujemy + Rozwijamy + Ożywiamy + Stymulujemy + Nakreślamy + Odmieniamy = KROSNO” – Integracja różnych grup społecznych poprzez sport i rekreację”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Krosno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440809

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lwowska 28a

1.5.2.) Miejscowość: Krosno

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.krosno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/krosno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Kreujemy + Rozwijamy + Ożywiamy + Stymulujemy + Nakreślamy + Odmieniamy = KROSNO” – Integracja różnych grup społecznych poprzez sport i rekreację”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ca5d6de-c7df-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00205483

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00015511/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.16 ”Kreujemy + Rozwijamy + Ożywiamy + Stymulujemy + Nakreślamy + Odmieniamy = KROSNO” – Integracja różnych grup społecznych poprzez sport i rekreację

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00145050

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – Samoobrona
Zajęcia sportowe organizowane będą w 4 grupach liczących od 10 do 12 osób, w wymiarze 25 godzin dla każdej grupy. Zajęcia adresowane będą do mieszkańców miasta Krosna w wieku powyżej 25 roku życia;

4.5.3.) Główny kod CPV: 92620000-3 - Usługi w zakresie sportu

4.5.5.) Wartość części: 25800 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – Pływanie
Zajęcia sportowe organizowane będą w 5 grupach liczących od 10 do 12 osób, w wymiarze 20 godzin dla każdej grupy. Zajęcia adresowane będą do mieszkańców miasta Krosna w grupach wiekowych 10-13, 14-18, 19-30, 31-50 i powyżej 50 roku życia;

4.5.3.) Główny kod CPV: 92620000-3 - Usługi w zakresie sportu

4.5.5.) Wartość części: 25800 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III – Wspinaczka na sztucznej ścianie
Zajęcia sportowe organizowane będą w 5 grupach liczących od 10 do 12 osób, w wymiarze 30 godzin dla każdej grupy. Zajęcia adresowane będą do mieszkańców miasta Krosna w przedziale wiekowym od 13 do 25 roku życia;

4.5.3.) Główny kod CPV: 92620000-3 - Usługi w zakresie sportu

4.5.5.) Wartość części: 38700 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV – Tenis ziemny
Zajęcia sportowe organizowane będą w 4 grupach liczących od 10 do 12 osób, w wymiarze 25 godzin dla każdej grupy. Zajęcia adresowane będą do mieszkańców miasta Krosna bez określenia przedziałów wiekowych;

4.5.3.) Główny kod CPV: 92620000-3 - Usługi w zakresie sportu

4.5.5.) Wartość części: 25800 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V – Zumba
Zajęcia sportowe organizowane będą w 5 grupach liczących od 10 do 12 osób, w wymiarze 30 godzin dla każdej grupy. Zajęcia adresowane będą do mieszkańców miasta Krosna bez określenia przedziałów wiekowych;

4.5.3.) Główny kod CPV: 92620000-3 - Usługi w zakresie sportu

4.5.5.) Wartość części: 38700 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VI – Joga
Zajęcia sportowe organizowane będą w 5 grupach liczących od 10 do 12 osób, w wymiarze 30 godzin dla każdej grupy. Zajęcia adresowane będą do mieszkańców miasta Krosna bez określenia przedziałów wiekowych;

4.5.3.) Główny kod CPV: 92620000-3 - Usługi w zakresie sportu

4.5.5.) Wartość części: 38700 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VII – Nordic walking
Zajęcia sportowe organizowane będą w 4 grupach liczących od 10 do 12 osób, w wymiarze 25 godzin dla każdej grupy. Zajęcia adresowane będą do mieszkańców miasta Krosna bez określenia przedziałów wiekowych;

4.5.3.) Główny kod CPV: 92620000-3 - Usługi w zakresie sportu

4.5.5.) Wartość części: 25800 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VIII – Crossfit
Zajęcia sportowe organizowane będą w 5 grupach liczących od 10 do 12 osób, w wymiarze 30 godzin dla każdej grupy. Zajęcia adresowane będą do mieszkańców miasta Krosna powyżej 18-stego roku życia;

4.5.3.) Główny kod CPV: 92620000-3 - Usługi w zakresie sportu

4.5.5.) Wartość części: 38700 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IX – Promocja przedsięwzięcia
Promocja przedsięwzięcia polegać będzie na podaniu do publicznej wiadomości informacji o dofinansowaniu przedsięwzięcia ze środków zewnętrznych, informacji o naborze uczestników projektu oraz bieżących wydarzeniach poprzez:
1) redakcję i publikację 4 artykułów w lokalnych portalach internetowych - opracowanie projektu baneru informacyjno-promocyjnego, redakcję i korektę tekstu oraz 14 dni emisji każdego z artykułów. Po kliknięciu na baner nastąpi przeniesienie na podstronę portalu z informacjami szczegółowymi. Baner poziomy lub pionowy, animowany, wymiary min. 160x450 pikseli. Minimalna średnia liczba odsłon na dobę 10 000. Wykonawca po każdej emisji przedstawi raport z liczby odsłon. Terminy zostaną ustalone po podpisaniu umowy;
2) produkcję i emisję 3 spotów reklamowych w radiu o zasięgu regionalnym (długość spotu min. 30 s, maks. 59 s., lektor po stronie wykonawcy). Emisja każdego z 3 spotów: 20 razy w dniach od poniedziałku do piątku w godz. między 6:00 – 21.00). Terminy zostaną ustalone po podpisaniu umowy;
3) projekt i wykonanie 115 sztuk trwałych plakatów, w tym: a) 100 sztuk plakatów w rozmiarze A3. Wydruk: pełnokolorowy, offset, druk mat. b) 15 sztuk plakatów typu Citylight 1 - format: wysokość - 210 cm, szerokość - 115 cm. Wydruk: dedykowany materiał poliestrowy do podświetleń stosowany na zewnątrz Backlight matowy 180-275 g/m2, druk kolor jednostronnie 720 dpi (4/0) eco-solvent. Ekspozycja: plakaty wielkoformatowe będą umieszczone w gablotach typu citylight zlokalizowanych na przystankach autobusowych. Wykonawca odpowiadał będzie za ich rozmieszczenie na terenie Miasta Krosna w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.5.5.) Wartość części: 19800 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „FUNDACJA PK.TRAVEL.PL”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842666458

7.3.3) Ulica: ul. Maczka 42

7.3.4) Miejscowość: Krosno

7.3.5) Kod pocztowy: 38-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-02-29

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „FUNDACJA PK.TRAVEL.PL”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842666458

7.3.3) Ulica: ul. Maczka 42

7.3.4) Miejscowość: Krosno

7.3.5) Kod pocztowy: 38-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-02-29

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32550 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32550 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32550 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „FUNDACJA PK.TRAVEL.PL”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842666458

7.3.3) Ulica: ul. Maczka 42

7.3.4) Miejscowość: Krosno

7.3.5) Kod pocztowy: 38-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32550 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-02-29

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „FUNDACJA PK.TRAVEL.PL”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842666458

7.3.3) Ulica: ul. Maczka 42

7.3.4) Miejscowość: Krosno

7.3.5) Kod pocztowy: 38-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-02-29

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „FUNDACJA PK.TRAVEL.PL”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842666458

7.3.3) Ulica: ul. Maczka 42

7.3.4) Miejscowość: Krosno

7.3.5) Kod pocztowy: 38-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-02-29

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „FUNDACJA PK.TRAVEL.PL”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842666458

7.3.3) Ulica: ul. Maczka 42

7.3.4) Miejscowość: Krosno

7.3.5) Kod pocztowy: 38-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-02-29

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „FUNDACJA PK.TRAVEL.PL”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842666458

7.3.3) Ulica: ul. Maczka 42

7.3.4) Miejscowość: Krosno

7.3.5) Kod pocztowy: 38-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-02-29

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32250 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32250 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32250 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „FUNDACJA PK.TRAVEL.PL”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842666458

7.3.3) Ulica: ul. Maczka 42

7.3.4) Miejscowość: Krosno

7.3.5) Kod pocztowy: 38-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32250 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-02-29

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9950 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9950 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9950 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „FUNDACJA PK.TRAVEL.PL”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842666458

7.3.3) Ulica: ul. Maczka 42

7.3.4) Miejscowość: Krosno

7.3.5) Kod pocztowy: 38-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9950 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-02-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.