Ogłoszenie z dnia 2022-06-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa przygotowania, dostarczania i podawania gotowych posiłków w jednostkach organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego” - na potrzeby PCE w Kętrzynie i ZS im. M. Rataja w Reszlu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM EDUKACYJNE W KĘTRZYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000738668
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poznańska 21
1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: izabela.dados@starostwo.ketrzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pceketrzyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/5866321.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługa przygotowania, dostarczania i podawania gotowych posiłków w jednostkach organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego” - na potrzeby PCE w Kętrzynie i ZS im. M. Rataja w Reszlu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5297a53-cf65-11ec-9ed6-82024ae9c4d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00205509
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022934/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa przygotowania, dostarczania i podawania gotowych posiłków w jednostkach organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUWPK.343.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia to świadczenie usług, niezależnie dla każdej z jednostek organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego, w okresie od 01.09.2022r. do 30.06.2023r. polegających na przygotowaniu, dostarczeniu oraz wydaniu posiłków uczniom i podopiecznym korzystającym z żywienia:
1) ZADANIE 1 - dostawa posiłków na rzecz Powiatowego Centrum Edukacyjne w Kętrzynie, wydawanie od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem przerw wakacyjnych i świątecznych oraz dni ustawowo wolnych od nauki tj. szacunkowo: ok. 183 dni żywieniowe w okresie od 01.09.2022r. do 30.06.2023r. czyli ok.: 15.555 śniadań, 10.980 obiadów, 10.980 kolacji, razem: 46.665 posiłków;
....
2. Wykonawca....przygotowuje oraz wydaje posiłki korzystając z opakowań i naczyń będących w dyspozycji Wykonawcy.
3. Wykonawca zobowiązany będzie do zagospodarowania odpadów pokonsumpcyjnych oraz ich utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, do zmywania oraz wyparzenia naczyń, sztućców, termosów itp.
4. Wykonawca celem realizacji zamówienia zobowiązany jest do zorganizowania we własnym zakresie i na własny koszt oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami: kuchni (z zastrzeżeniem opisanym w pkt 5), niezbędnych środków transportu, urządzeń, narzędzi i wyposażenia oraz zorganizowania i utrzymania punktów przyjęcia oraz wydawania posiłków u
poszczególnych Odbiorców usług.
5. Zasady realizacji zamówienia dotyczące lokalizacji kuchni do realizacji w/w usługi: w ZADANIU 1 ... posiłki BEZWZGLĘDNIE mają być przygotowywane w kuchniach znajdujących się w odpowiednich obiektach Odbiorców usług
wskazanych w ust. 1 pkt 1 i 2.
UWAGA: dla każdego z Zadań odrębna lokalizacja – zaznacza się, że dzierżawa pomieszczeń nie jest przedmiotem niniejszego postępowania, ale nie zawarcie umowy dzierżawy kuchni jest równoznaczne z niespełnieniem warunku zamówienia i odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.
7. Przedmiot zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. nr 9 do SWZ, informacja o pomieszczeniach podlegających dzierżawie w zał. nr 10 do SWZ a warunki realizacji zamówienia zostały opisane w projekcie umowy stanowiącym zał. nr 8 do SWZ.
Numeracja ustępów zgodna z SWZ, więcej w rozdz. V SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 366424,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 366424,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 366424,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIX- PLUS Edyta Klimowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7422052247
7.3.4) Miejscowość: Kętrzyn
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 366424,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Niniejsze postępowanie dotyczyło usługi na potrzeby Powiatowego Centrum Edukacyjnego w Kętrzynie, Dyrektor jednostki zawarł z wybranym wykonawcą umowę.
Ogłoszenie o zamówieniu na platformie e-zamówienia zostało opublikowane na koncie Centrum Usług Wspólnych Powiatu Kętrzyńskiego: Ogłoszenie nr 2022/BZP 00136548/01 z dnia 2022-04-27.
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Dostawy środków do utrzymania czystości i higieny na potrzeby obiektów będących w zarządzie CSSG i W-MOSG
- Zatrudnienie asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej w ramach Programu "AOON" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025. Zadanie realizowane w ramach FS.
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Kętrzyn
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 74 WE WROCŁAWIU
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Korytowie A w 2025 roku.
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Władysława Rdzanowskiego w Radziejowicach ul. Główna 2
- Świadczenie usług cateringowych zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do Szkół Podstawowych Gminy Oleśnica w roku 2025
- PRZYGOTOWYWANIE I WYDAWANIE OBIADÓW DLA MZS NR 5 W GORLICACH ORAZ PRZYGOTOWYWANIE I WYDAWANIE CAŁODZIENNYCH POSIŁKÓW DLA ODDZIAŁÓW MIEJSKIEGO PRZEDSZKOLA NR 5 W BUDYNKU MZS 5 GORLICACH
- "Przygotowywanie i dostarczanie posiłków (usługa cateringowa) dla dzieci i młodzieży uczęszczających do szkół podstawowych na terenie gminy Bolków w 2025 roku"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.