Ogłoszenie z dnia 2023-05-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00163241/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-04
- 2023/BZP 00177115/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-14
- 2023/BZP 00274317/01 - Wynik z dnia 2023-06-24
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
BUDOWA KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W JANOWIE LUBELSKIM WRAZ Z JEDNOSTKĄ RATOWNICZO - GAŚNICZĄ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Janowie Lubelskim
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830413627
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Piłsudskiego 58
1.4.2.) Miejscowość: Janów Lubelski
1.4.3.) Kod pocztowy: 23-300
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.4.7.) Numer telefonu: 15 8724340
1.4.8.) Numer faksu: 15 8721182
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: kp_janowlubelski@straz.lublin.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://straz-janowlub.bip.gov.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ochrona przeciwpożarowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00205593
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-05-08
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00163241
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.6. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej Przed zmianą:
Zamawiający, zgodnie z art. 67 ustawy PZP określa następujące wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przy wykorzystaniu Platformy Zakupowej, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 10 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa najlepiej najnowszej dostępnej wersji obsługująca TLS 1.2 z wyjątkiem Internet Explorer;
d) włączona obsługa JavaScript;
e) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.;
f) podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę.
2. Zamawiający, zgodnie z §11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) podaje następujące informacje na temat specyfikacji połączenia,
formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych:
a) dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: .doc, .pdf, .zip, .docx, .xls, .xlsx, .rar, .7zip, .jpg, .jpeg, .png, .txt, .tiff, .xades, .sig,
b) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: - plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zamówień Publicznych
ZETOPZP i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany– format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez
Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.
Po zmianie:
Zamawiający, zgodnie z art. 67 ustawy PZP określa następujące wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przy wykorzystaniu Platformy Zakupowej, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 10 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa najlepiej najnowszej dostępnej wersji obsługująca TLS 1.2 z wyjątkiem Internet Explorer;
d) włączona obsługa JavaScript;
e) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.;
f) podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę.
2. Zamawiający, zgodnie z §11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) podaje następujące informacje na temat specyfikacji połączenia,
formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych:
a) dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: .txt, .rtf, .pdf,.xps, .odt, .ods, .odp, .doc, .xls, .ppt, .docx, .xlsx, .pptx, .csv, .jpg (.jpeg), .tif (.tiff), .geotiff, .png, .svg, .wav, .mp3, .avi, .mpg, .mpeg, .mp4, .m4a, mpeg4, .zip,.tar, .gz (.gzip), .7Z, .xsl, XAdES, PAdES, CadES;
b) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: - plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zamówień Publicznych
ZETOPZP i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany– format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez
Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. W niniejszym postępowaniu, Zamawiający określa warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej oraz sytuacji ekonomicznej lub finansowej Wykonawców.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) znajdują się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj.:
- posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na następującą minimalną sumę gwarancyjną, tj.
10 000 000,00 zł lub
- posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 10 000 000,00 zł
albo równowartość kwot wymienionych w tiret 1 i 2 wyrażoną
w innej walucie wg średniego kursu złotego NBP (tabela A) z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych;
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.), budynku użyteczności publicznej przeznaczonego na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, Państwowej Straży Pożarnej, Policji lub wojska o co najmniej 2 kondygnacjach, kubaturze powyżej 6 000 m3 i wartości co najmniej 10 000 000,00 zł brutto albo równowartości ww. kwoty wyrażonej w innej walucie wg średniego kursu złotego NBP (Tabela A) z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych;
c) dysponują lub będą dysponować w trakcie realizacji zamówienia następującymi osobami skierowanymi do wykonania zamówienia, umożliwiającymi wykonanie zamówienia na odpowiednim poziomie jakości (Wykonawca powinien dysponować wszystkimi nw. osobami), tj.:
- 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń i umożliwiające wykonywanie robót objętych niniejszą SWZ, doświadczenie w kierowaniu co najmniej jedną robotą budowlaną, której przedmiotem była budowa budynku,
o którym mowa w lit. b (dotyczy przeznaczenia budynku, liczby kondygnacji, kubatury i wartości) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, osoba ta musi ponadto być aktualnym członkiem właściwej okręgowej izby inżynierów budownictwa;
- 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń robót
i umożliwiające wykonywanie robót objętych niniejszą SWZ, doświadczenie w kierowaniu robotami w ww. specjalności przy budowie budynku, o którym mowa w lit. b (dotyczy przeznaczenia budynku, liczby kondygnacji, kubatury i wartości) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, osoba ta musi ponadto być aktualnym członkiem właściwej okręgowej izby inżynierów budownictwa;
- 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej bez ograniczeń robót i umożliwiające wykonywanie robót objętych niniejszą SWZ, doświadczenie w kierowaniu robotami w ww. specjalności przy budowie budynku, o którym mowa w lit. b (dotyczy przeznaczenia budynku, liczby kondygnacji, kubatury i wartości) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, osoba ta musi ponadto być aktualnym członkiem właściwej okręgowej izby inżynierów budownictwa;
- 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń i umożliwiające wykonywanie robót objętych niniejszą SWZ, doświadczenie w kierowaniu robotami w ww. specjalności przy budowie budynku, o którym mowa w lit. b (dotyczy przeznaczenia budynku, liczby kondygnacji, kubatury i wartości) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, osoba ta musi ponadto być aktualnym członkiem właściwej okręgowej izby inżynierów budownictwa;
- 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej co najmniej
w ograniczonym zakresie i umożliwiające wykonywanie robót objętych niniejszą SWZ, doświadczenie w kierowaniu robotami
w ww. specjalności przy budowie dróg lub dróg wewnętrznych
w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1693 ze zm.) albo dróg klasy lokalnej lub dróg dojazdowych w rozumieniu rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno – budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1518) albo placów wewnętrznych lub placów zewnętrznych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, osoba ta musi ponadto być aktualnym członkiem właściwej okręgowej izby inżynierów budownictwa.
Przez budowę budynku, do której odwołuje się tiret 1 – 4, należy rozumieć budowę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.).
Przez budowę, do której odwołuje się tiret 5 należy rozumieć budowę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.), tj. wykonywanie, odbudowę, rozbudowę i nadbudowę drogi lub placu wskazanych w tiret 5, niezależnie od tego, czy dana droga lub plac są traktowane jako obiekt budowlany w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane.
Po zmianie:
1. W niniejszym postępowaniu, Zamawiający określa warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej oraz sytuacji ekonomicznej lub finansowej Wykonawców.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) znajdują się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj.:
- posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na następującą minimalną sumę gwarancyjną, tj.
10 000 000,00 zł lub
- posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 10 000 000,00 zł
albo równowartość kwot wymienionych w tiret 1 i 2 wyrażoną
w innej walucie wg średniego kursu złotego NBP (tabela A) z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych;
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.), budynku użyteczności publicznej przeznaczonego na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym lub budynku Państwowej Straży Pożarnej, Policji lub wojska, o co najmniej 2 kondygnacjach, kubaturze powyżej 6 000 m3 i wartości co najmniej 10 000 000,00 zł brutto albo równowartości ww. kwoty wyrażonej w innej walucie wg średniego kursu złotego NBP (Tabela A) z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych;
c) dysponują lub będą dysponować w trakcie realizacji zamówienia następującymi osobami skierowanymi do wykonania zamówienia, umożliwiającymi wykonanie zamówienia na odpowiednim poziomie jakości (Wykonawca powinien dysponować wszystkimi nw. osobami), tj.:
- 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń i umożliwiające wykonywanie robót objętych niniejszą SWZ, doświadczenie w kierowaniu co najmniej jedną robotą budowlaną, której przedmiotem była budowa budynku, o którym mowa w lit. b (dotyczy przeznaczenia budynku, liczby kondygnacji, kubatury i wartości) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, osoba ta musi ponadto być aktualnym członkiem właściwej okręgowej izby inżynierów budownictwa;
- 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń robót i umożliwiające wykonywanie robót objętych niniejszą SWZ, doświadczenie w kierowaniu robotami w ww. specjalności przy budowie budynku, o którym mowa w lit. b (dotyczy przeznaczenia budynku, liczby kondygnacji, kubatury i wartości, doświadczenie przy realizacji co najmniej 1 budowy ww. budynku) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, osoba ta musi ponadto być aktualnym członkiem właściwej okręgowej izby inżynierów budownictwa;
- 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej bez ograniczeń robót i umożliwiające wykonywanie robót objętych niniejszą SWZ, doświadczenie w kierowaniu robotami w ww. specjalności przy budowie budynku, o którym mowa w lit. b (dotyczy przeznaczenia budynku, liczby kondygnacji, kubatury i wartości, doświadczenie przy realizacji co najmniej 1 budowy ww. budynku) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, osoba ta musi ponadto być aktualnym członkiem właściwej okręgowej izby inżynierów budownictwa;
- 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń i umożliwiające wykonywanie robót objętych niniejszą SWZ, doświadczenie
w kierowaniu robotami w ww. specjalności przy budowie budynku, o którym mowa w lit. b (dotyczy przeznaczenia budynku, liczby kondygnacji, kubatury
i wartości, doświadczenie przy realizacji co najmniej 1 budowy ww. budynku) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, osoba ta musi ponadto być aktualnym członkiem właściwej okręgowej izby inżynierów budownictwa;
- 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej co najmniej
w ograniczonym zakresie i umożliwiające wykonywanie robót objętych niniejszą SWZ, doświadczenie w kierowaniu robotami
w ww. specjalności przy budowie dróg lub dróg wewnętrznych
w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1693 ze zm.) albo dróg klasy lokalnej lub dróg dojazdowych w rozumieniu rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno – budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1518) albo placów wewnętrznych lub placów zewnętrznych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, (doświadczenie przy realizacji co najmniej 1 budowy), osoba ta musi ponadto być aktualnym członkiem właściwej okręgowej izby inżynierów budownictwa.
Przez budowę budynku, do której odwołuje się tiret 1 – 4, należy rozumieć budowę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.).
Przez budowę, do której odwołuje się tiret 5 należy rozumieć budowę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane
(t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.), tj. wykonywanie, odbudowę, rozbudowę i nadbudowę drogi lub placu wskazanych w tiret 5, niezależnie od tego, czy dana droga lub plac są traktowane jako obiekt budowlany w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-05-17 12:00
Po zmianie:
2023-05-23 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-05-17 12:15
Po zmianie:
2023-05-23 12:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-06-15
Po zmianie:
2023-06-21
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup komputerów, akcesoriów komputerowych i sprzętu elektronicznego na potrzeby WFOŚiGW we Wrocławiu
- Modernizacja i dostosowanie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami 3 łazienek w Szkole Podstawowej nr 7 w Chełmie
- Remont pomieszczeń Oddziału zamiejscowego z siedzibą Kochcice ul. Zamkowa 1 Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn. "Budowa żłobka przy ul. Kobiałka".
- Zaprojektowanie i budowa pawilonu dydaktycznego P-7 w technologii kontenerowej dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- Zakup aparatu RTG wraz z dostosowaniem i wyposażeniem pomieszczeń Pracowni Diagnostyki Obrazowej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.