eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Murowana GoślinaŚwiadczenie usług utrzymania zieleni na terenie miasta i gminy Murowana Goślina według IV. (czterech) części zamówienia



Ogłoszenie z dnia 2022-06-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług utrzymania zieleni na terenie miasta i gminy Murowana Goślina według IV. (czterech) części zamówienia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MUROWANA GOŚLINA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258595

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Powstańców Wielkopolskich 9

1.5.2.) Miejscowość: Murowana Goślina

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-095

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 61 892 3600

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@murowana-goslina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/murowana-goslina

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/murowana-goslina

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług utrzymania zieleni na terenie miasta i gminy Murowana Goślina według IV. (czterech) części zamówienia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0eb6772b-ac46-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00205644

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018059/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Utrzymanie zieleni na terenie gminy Murowana Goślina

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00099511/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 180706,48 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) Utrzymanie zieleni na terenie miejskim gminy Murowana Goślina – przedmiot zamówienia obejmuje m.in. pielęgnację rabat, trawników , żywopłotów, krzewów i drzew w miejscach w miejscach i na powierzchniach określonych w tabeli ilościowej nr 2 i 3 do Opisu Przedmiotu Zamówienia. W zakresie pielęgnacji żywopłotów wymaga się odchwaszczenia tj. spulchnienia ziemi i opielenia żywopłotów oraz wykonania cięć pielęgnujących i formujących krzewy, w zakresie pielęgnacji drzew i krzewów wymaga się natomiast wykonania formowania tj. czynności polegającej na przycięciu odrostów. W zakresie pielęgnacji trawników wymaga się wiosennego oraz jesiennego wygrabienia opadłych liści z drzew oraz ich wywiezienia, koszenia mechanicznego trawy z terenów płaskich i skarp, w tym także skoszenia traw i trzcin wzdłuż tzw. „czarnej drogi” między ulicą Łąkową a osiedlem Zielone Wzgórza, skoszenia trawy rosnącej przy przejeździe kolejowym na ul. Przemysłowej, Polnej, droga z Przebędowa do Głębocka, droga w Głębocku, ul. Brackiej i ul. Chabrowej (tzw. trójkąty widoczności). W zakresie pielęgnacji drzew i krzewów w donicach i w gruncie wymaga się usuwania chwastów z donic z drzewami i krzewami, podlewania roślin oraz monitorowania i obsługi systemu nawadniania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie przedmiotowego zadania zawiera Załącznik nr 1.1. do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla Części I;

4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

77313000-7 - Usługi utrzymania parków

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

77320000-9 - Usługi utrzymania terenów sportowych

77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów

4.5.5.) Wartość części: 74074,07 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Utrzymanie zieleni w pasach dróg powiatowych zlokalizowanych na terenie gminy Murowana Goślina – przedmiot zamówienia obejmuje m.in. pielęgnację rabat, trawników , żywopłotów, krzewów i drzew w miejscach w miejscach i na powierzchniach określonych w tabeli ilościowej nr 1 do OPZ. W zakresie pielęgnacji żywopłotów wymaga się odchwaszczenia tj. spulchnienia ziemi i opielenia żywopłotów oraz wykonania cięć pielęgnujących i formujących krzewy, w zakresie pielęgnacji drzew i krzewów wymaga się natomiast wykonania formowania tj. czynności polegającej na przycięciu odrostów. W zakresie pielęgnacji trawników wymaga się wiosennego oraz jesiennego wygrabienia opadłych liści z drzew oraz ich wywiezienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie przedmiotowego zadania zawiera Załącznik nr 1.2. do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla Części II. ;

4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

77313000-7 - Usługi utrzymania parków

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

77320000-9 - Usługi utrzymania terenów sportowych

77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów

4.5.5.) Wartość części: 30925,93 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Utrzymanie zieleni na terenie sołectw w gminie Murowana Goślina – przedmiot zamówienia obejmuje m.in. wykonanie czynności związanych z koszeniem mechanicznym trawy z terenów płaskich i skarp na terenach wskazanych w tabeli ilościowej. Ilość koszeń oraz szacunkowa powierzchnia koszenia w okresie trwania umowy (usługa na hasło) zostanie dostosowana do środków finansowych, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie przedmiotowego zadania zawiera Załącznik nr 1.3. do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla Części III.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

77313000-7 - Usługi utrzymania parków

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

77320000-9 - Usługi utrzymania terenów sportowych

77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów

4.5.5.) Wartość części: 34039,81 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Obustronne wykaszanie traw i chwastów z pasa drogowego dróg gminnych na terenie miasta i gminy Murowana Goślina w 2022 roku - przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usług polegających na obustronnym wykaszaniu traw i chwastów z pasa drogowego dróg gminnych na terenie miasta i gminy Murowana Goślina w 2022 roku, dwa razy w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 30 września 2022 roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie przedmiotowego zadania zawiera Załącznik nr 1.4. do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla Części IV.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

77313000-7 - Usługi utrzymania parków

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

77320000-9 - Usługi utrzymania terenów sportowych

77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów

4.5.5.) Wartość części: 41666,67 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15449,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15350,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15350,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PERFECT WASH Abraham Nseir

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 766-199-96-36

7.3.4) Miejscowość: Wągrowiec

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7224,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23990 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7224 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Perfekt Wash Abraham Nseir

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7661999636

7.3.4) Miejscowość: Wągrowiec

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33400 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6496,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39556,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6496,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COLERK Kamil Wegner

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 777-31-59-427

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33502,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11300 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11300 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BDT Wysocki Paweł

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773349062

7.3.4) Miejscowość: Murowana Goślina

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23479,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.