eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lgota WielkaModyfikacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Lgota Wielka część IV



Ogłoszenie z dnia 2023-05-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modyfikacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Lgota Wielka część IV

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LGOTA WIELKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648132

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Radomszczańska 60

1.5.2.) Miejscowość: Lgota Wielka

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-565

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 680 13 81

1.5.8.) Numer faksu: 44 680 17 77

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lgotawielka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lgotawielka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/738750

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modyfikacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Lgota Wielka część IV

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b182fd42-bf3f-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00205674

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049196/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Lgota Wielka część IV

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00131822

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIG.IR.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I Rozbudowa drogi w miejscowości Wiewiórów – droga nr 112301E - realizacja tej części przedmiotu zamówienia polega w szczególności na:
1) wykonaniu prac projektowych,
2) wykonaniu warstw ścieralnej i wyrównawczej jezdni,
3) wykonaniu poszerzeń podbudowy w miejscach niedostatecznej szerokości
4) wykonaniu poboczy z gruntu rodzimego
5) wykonaniu chodnika jednostronnego na odcinku od km 0+750 do km 1+900,
6) wykonaniu zjazdów z kostki betonowej w ciągu chodnika oraz do działek zabudowanych poza chodnikiem,
7) wykonaniu zjazdów z masy bitumicznej do działek niezabudowanych
8) wykonaniu przepustów,
9) wykonaniu utrzymania i odtworzenia (odmulenia) istniejącego rowu.
10) usunięcie wszelkich ewentualnych kolizji z infrastruktura podziemną.

Opis robót w ramach części I zawarty w Programie Funkcjonalno -Użytkowym został zmodyfikowany w następującym zakresie:
1) Zamawiający odstępuje od budowy kanału technologicznego, jak również nie wymaga uzyskania zwolnienia z obowiązku budowy kanału technologicznego
2) Zamawiający wymaga wykonania poboczy z gruntu rodzimego zamiast wskazanych w PFU poboczy z kruszywa łamliwego ,
3) Zamawiający rezygnuje ze skropień nawierzchni drogowej asfaltem
4) Zamawiający wskazuje, iż powierzchnia przewidzianego w PFU do wykonania chodnika jednostronnego na odcinku od km 0+750 do km 1+900 wynosi około 1980 m2
5) Zamawiający wymaga wykonania zjazdów z kostki betonowej w ciągu chodnika oraz do działek zabudowanych poza chodnikiem (około 50 sztuk zjazdów),
6) Zamawiający wymaga wykonania zjazdów z masy bitumicznej do działek niezabudowanych (około 38 sztuk)
7) Zamawiający wymaga wykonania przepustów (około 230 metrów),
8) Zamawiający wymaga wykonania utrzymania i odtworzenia (odmulenia) istniejącego rowu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 2459349,59 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II Przebudowa drogi gminnej nr 112306E (Wola Blakowa – Wola Wiewiecka) - realizacja tej części przedmiotu zamówienia polega w szczególności na:
1) wykonaniu prac projektowych ,
2) wykonaniu warstw ścieralnej i wyrównawczej jezdni,
3) wykonaniu poszerzeń podbudowy w miejscach niedostatecznej szerokości,
4) wykonaniu poboczy z gruntu rodzimego z poszerzenia drogi,
5) wykonaniu zjazdów o nawierzchni bitumicznej do działek zabudowanych,
6) usunięcie wszelkich ewentualnych kolizji z infrastrukturą podziemną,
7) wykonaniu oznakowania pionowego i poziomego,
Opis robót w ramach części II zawarty w Programie Funkcjonalno -Użytkowym został zmodyfikowany w następującym zakresie:
1) Zamawiający odstępuje od budowy kanału technologicznego, jak również nie wymaga uzyskania zwolnienia z obowiązku budowy kanału technologicznego
2) Zamawiający wymaga wykonania poboczy z gruntu rodzimego z poszerzenia drogi zamiast wskazanych w PFU poboczy z kruszywa łamliwego ,
3) Zamawiający rezygnuje ze skropień nawierzchni drogowej asfaltem
4) Zamawiający rezygnuje z podbudowy z betonu asfaltowego
5) Zamawiający wymaga wykonania zjazdów do działek zabudowanych z masy bitumicznej (około 7 sztuk)
6) Zamawiający rezygnuje z przewidzianego w PFU utrzymania i odtworzenia (odmulenia) istniejącego rowu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 837398,37 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III Rozbudowa drogi gminnej nr 112304E (Wola Blakowa - Długie) - realizacja tej części przedmiotu zamówienia polega w szczególności na :
1) wykonaniu prac projektowych,
2) wykonaniu warstw ścieralnej i wyrównawczej jezdni,
3) wykonaniu poszerzeń podbudowy w miejscach niedostatecznej szerokości,
4) wykonaniu poboczy z gruntu rodzimego z poszerzenia drogi,
5) wykonaniu zjazdów o nawierzchni bitumicznej do działek zabudowanych,
6) usunięcie wszelkich ewentualnych kolizji z infrastrukturą podziemną,
7) usunięcie wszelkich ewentualnych kolizji z infrastrukturą podziemną.
Opis robót w ramach części III zawarty w Programie Funkcjonalno -Użytkowym został zmodyfikowany w następującym zakresie:
1) Zamawiający wymaga sporządzenie podziałów pod poszerzenie pasa drogowego na odcinku około 0,9 km w sołectwie Długie działki drogowej nr ewid. 304/2 i 304/1 i 303/1 i 303/2,
2) Zamawiający odstępuje od budowy kanału technologicznego, jak również nie wymaga uzyskania zwolnienia z obowiązku budowy kanału technologicznego
3) Zamawiający wymaga wykonania poboczy z gruntu rodzimego z poszerzenia drogi zamiast wskazanych w PFU poboczy z kruszywa łamliwego ,
4) Zamawiający rezygnuje ze skropień nawierzchni drogowej asfaltem
5) Zamawiający rezygnuje z podbudowy z betonu asfaltowego
6) Zamawiający wymaga wykonania zjazdów do działek zabudowanych z masy bitumicznej (około 14 sztuk)
7) Zamawiający rezygnuje z przewidzianego w PFU utrzymania i odtworzenia (odmulenia) istniejącego rowu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 1873983,74 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2995117,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4360153,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2995117,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "DOMAX" Arkadiusz Mika

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 575-138-34-87

7.3.3) Ulica: Grabińska

7.3.4) Miejscowość: Boronów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-283

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2995117,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 827652,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1702264,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 827652,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "DOMAX" Arkadiusz Mika

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 575-138-34-87

7.3.3) Ulica: Grabińska

7.3.4) Miejscowość: Boronów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-283

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 827652,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1749373,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3536111,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1749373,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "DOMAX" Arkadiusz Mika

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 575-138-34-87

7.3.3) Ulica: Grabińska

7.3.4) Miejscowość: Boronów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-283

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1749373,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.